דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Rovio, SEGA ואולפני Prime Focus מודיעים כי הסרט אנגרי בירדס 3 נמצא בהפקה ב-DNEG Animation
Rovio, SEGA ואולפני Prime Focus מודיעים כי הסרט אנגרי בירדס 3 נמצא בהפקה ב-DNEG Animation
חיים נוי 06/06/24 |  צפיות: 96

Rovio, SEGA ואולפני Prime Focus מודיעים כי הסרט אנגרי בירדס 3 נמצא בהפקה ב-DNEG Animation

Rovio Entertainment Corporation, SEGA, וחברת ההפקות Prime Focus Studios של נאמיט מאלהוטרה, הודיעו היום כי הם מתחילים בהפקה של הסרט אנגרי בירדס 3, עם DNEG Animation כשותפת אנימציה. אולפני פריים פוקוס, Rovio ו-SEGA יפיקו את הסרט בשיתוף עם One Cool Group, Flywheel Media ו-dentsu.

ג'ייסון סודייקיס וג'וש גד חוזרים להרכב

זיכיון סרטי אנגרי בירדס גרף עד כה
יותר מ-500 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם

לונדון, 6 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Rovio Entertainment Corporation, חבארת SEGA וחברת ההפקות Prime Focus Studios של נאמיט מאלהוטרה, הודיעו היום כי הם מתחילים בהפקה של הסרט אנגרי בירדס 3 (The Angry Birds Movie 3), עם DNEG Animation כשותפת אנימציה. אולפני פריים פוקוס (Prime Focus Studios), רוביו (Rovio ) ו-SEGA יפיקו את הסרט בשיתוף עם One Cool Group, Flywheel Media ו-dentsu.

הפרק השלישי בזיכיון יעקוב אחר הרפתקאותיהם המתמשכות של רד וצ'אק, מדובבים שוב על ידי ג'ייסון סודייקיס (Ted Lasso, SNL, We’re the Millers) וג'וש גד (לשבור את הקרח, היפה והחיה, Gutenberg!, רצח באוריינט אקספרס). ג'ייסון סודייקיס מיוצג על ידי Brillstein Entertainment Partners ו-TAG. ג'וש גד מיוצג על ידי Sugar 23, CAA ו-JSSK. חדשות ליהוק נוספות יגיעו בקרוב.

הסרט עוקב אחר ההצלחה של שני סרטי אנגרי בירדס הראשונים, שיחד גרפו יותר מ-500 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם והציגו תוצאות פנטסטיות בפלטפורמות סטרימינג, מה שמאותת על ביקוש חזק לפרק התיאטרלי השלישי.

את הסרט אנגרי בירדס 3 יביים ג'ון רייס (אנגרי בירדס, ביוויס ובאט-הד עושים את היקום). את התסריט יכתוב ת'רופ ואן אורמן (אנגרי בירדס 2, Adventure Time, Flapjack), שגם יפיק בפועל לצד טורו נקהארה (סוניק הקיפוד, סוניק פריים, Golden Axe). את הסרט יפיקו ג'ון כהן (Despicable Me, הסרט של גארפילד, אנגרי בירדס), דן צ'ובה (The Mitchells vs. the Machines) וקרלה קונור (The Willoughbys).

מי שחוזרות לצוות העיצוב של אנגרי בירדס הן ג'יני צ'אנג כמעצבת הפקה ופרנצ'סקה נטאלה כמעצבת דמויות. מנהל ההפקה הוא ואדים בז'אנוב והעורכת הראשית היא שרה ק. ריימרס. לוחות תכנון, פיתוח אמנות ואנימציה יטופלו על ידי DNEG Animation.

Rovio ו-SEGA יפיקו לצד נאמיט מלהוטרה וחברת ההפקות שלו Prime Focus Studios, שהפיקה לאחרונה במשותף את The Garfield Movie עם Alcon Entertainment. אולפני פריים פוקוס נמצאים כעת גם בהפקה של Animal Friends with Legendary Entertainment ו-Maximum Effort של ריאן ריינולדס, והאפוס ההודי Ramayana עם השחקן-מפיק Yash's Monster Mind Creations.

"המותג אנגרי בירדס אינו יודע גבולות, והרפתקה חדשה לגמרי של אנגרי בירדס מדגישה כיצד העולמות והנרטיבים שנוצרו במשחקים שלנו יכולים להתעלות בצורה חלקה לתחום הקולנוע ומעבר לו", אמר אלכסנדר פלטייה-נורמנד, מנכ"ל Rovio Entertainment. "חברת Rovio מחויבת לחלוטין ליצירת בידור שמצית דמיון בפלטפורמות שונות. ראינו הצלחה מתמשכת בכל דבר, החל ממשחקים וסרטים עלילתיים ועד מוצרים מורשים ופארקי שעשועים, ואנחנו נרגשים לחזור שוב לעולם התוסס של אנגרי בירדס עם השותפים החדשים שלנו".

"משחקי אנגרי בירדס הם תופעה עולמית וזיכיון הסרטים נהנה מהצלחה עולמית", הוסיף קרוסבי קלייז, מנכ"ל DNEG Animation. "צוות DNEG Animation המדהים שלנו נרגש לשתף פעולה שוב עם Prime Focus Studios ועם החברים החדשים שלנו ב-Rovio כדי ליצור הרפתקה חדשה במהירות גבוהה המתרחשת בעולם הצבעוני והמטורף הזה".

"חדשנות היא חלק מה-DNA של dentsu ואנחנו תמיד מחפשים פרויקטים חדשים ומלהיבים כדי לספק הזדמנויות צמיחה מובחנות ומשולבות עבור לקוחותינו. אנו מאמינים בהשפעה החיובית של בידור, יצירת קשרים משמעותיים בין אנשים ומותגים", אמר ג'ין לין, נשיא גלובלי - פרקטיקות גלובליות, dentsu. "אנחנו כל כך גאים לשתף פעולה עם Prime Focus Studios ו-DNEG Animation כדי לעזור להפיח חיים בפרק הבא של זיכיון אנגרי בירדס העולמי האהוב".

"המותג אנגרי בירדס משקף באמת את גודל והיקף התוכן ש-Flywheel Media מתמקדת בו", אמר דון מקגרגור, מייסד ומנכ"ל Flywheel Media. "אנחנו נרגשים לאחד כוחות עם שותפים מדהימים כאלה כדי לספק את הסרט הזה לקהלים ברחבי העולם".

הסרט אנגרי בירדס הגיע למקומות הראשונים ב 50 מדינות עם שחרורו בשנת 2016 וגרף יותר מ -350 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם. משחקי המובייל של Rovio עברו את רף 5 מיליארד ההורדות בשנת 2022.

"אנחנו נרגשים להכריז שהסרט החדש של זיכיון אנגרי בירדס האהוב והמצליח בעולםנמצא בהפקה", אמר שוג'י אוטסומי, נשיא וסמנכ"ל תפעול ב-SEGA. "חברת SEGA מתמקדת באסטרטגיית טרנסמדיה שלה כדי לקדם את הערך של הנכסים האינטלקטואליים שלה (IP) על פני משחקים ונופי מדיה מגוונים. אנו מאמינים כי הסרט הקרוב של אנגרי בירדס 3 מתאים באופן מושלם לאסטרטגיה שלנו ומהווה הזדמנות נהדרת עבורנו להביא את הקסם של המותג אנגרי בירדס למעריצים ברחבי העולם".

"אני שמח לשתף פעולה עם Rovio, SEGA, One Cool, Flywheel, dentsu והצוות המדהים של יוצרי סרטים חוזרים וקריינות בסרט הזה. זה כבוד להיות חלק מהפרק הבא בסיפור המדהים של אנגרי בירדס", סיכם המפיק נאמיט מאלהוטרה. "אולפני פריים פוקוס נמצאים בהפקה על רשימה מרשימה של פיצ'רים בעלי פרופיל גבוה ואני נרגש שהסרט אנגרי בירדס 3 יהיה פרויקט האנימציה הגדול הבא בלוח שלנו אחרי הסרט של גארפילד".

Angry Birds וכל הנכסים, הכותרות, סמלי הלוגו והתווים הקשורים הם סימנים מסחריים של Rovio Entertainment Corporation והשימוש בהם נעשה באישור. כל הזכויות שמורות.

אודות Prime Focus Studios

בהובלת יוצר הסרטים והמנכ"ל העולמי של DNEG, נאמיט מאלהוטרה, Prime Focus Studios היא חברת הפקה עצמאית המוקדשת ליצירת תוכן גלובלי חדשני ומלהיב.

אולפני פריים פוקוס , שהפיקו לאחרונה יחד עם Alcon Entertainment עבור סרטי סוני, נמצאים כעת בהפקה של שלושה סרטי קולנוע מרכזיים: האפוס ההודי Ramayana עם Monster Mind Creations של כוכב הרוקינג יאש; Animal Friends with Legendary Entertainment וחברת ההפקות Maximum Effort של ריאן ריינולדס; ו-The Angry Birds Movie 3, עם Rovio Entertainment Corporation ו-SEGA.

אודות Rovio

Rovio Entertainment Corporation היא חברת משחקים גלובלית המתמקדת במובייל, אשר יוצרת, מפתחת ומפרסמת משחקי מובייל, אשר הורדו מעל 5 מיליארד פעמים. Rovio ידועה בעיקר בזכות המותג העולמי Angry Birds, שהחל כמשחק מובייל פופולרי בשנת 2009, ומאז התפתח ממשחקים לבידור, אנימציות ומוצרי צריכה שונים ברישוי מותגים. Rovio הפיקה את הסרט אנגרי בירדס (2016), ואת סרט ההמשך שלו, אנגרי בירדס 2 יצא בשנת 2019. החברה מציעה מספר משחקי מובייל ויש לה שבעה אולפני משחקים - אחד באספו (פינלנד), שטוקהולם (שבדיה), קופנהגן (דנמרק), ברצלונה (ספרד), מונטריאול וטורונטו (קנדה), וכן חברת בת באיזמיר (טורקיה) בשם Ruby Games. רוב העובדים ממוקמים בפינלנד, שם נמצא המטה של Rovio. Rovio נמצאת בבעלות SEGA.

אודות DNEG Animation

DNEG Animation הוא אולפן אנימציה ברמה עולמית שיוצר סיפורים שובי לב ודמויות משכנעות באמצעות אנימציה יפה. בהתבסס על התשוקה והכישרונות של הצוות שלנו, אנו עוזרים להפיח חיים בעולמות ייחודיים. מעיבודים מורכבים לרומן גרפי ועד לסרטים מסוגננים להפליא, אנו מחויבים לקדם את מלאכת האנימציה. פרויקטים אחרונים ועתידיים מטעם שותפינו ליצירת סרטים כוללים את The Garfield Movie, The Angry Birds Movie 3, The Cat In The Hat, That Christmas, Nimona, Under the Boardwalk, Entergalactic ו-Ron's Gone Wrong.

DNEG Animation היא חלק מחברתDNEG- (www.dneg.com), חברת שירותי בידור חזותי מובילה בעולם ליצירת סרטים עלילתיים, טלוויזיה, תוכן מרובה פלטפורמות וחוויות סוחפות, עם משרדים ואולפנים ברחבי העולם ברחבי צפון אמריקה, אירופה, אסיה ואוסטרליה.

אודות One Cool Group

One Cool Group, שהוקמה על ידי השחקן והמפיק ההונג קונגי לואי קו בשנת 2013, התפתחה מחברת הפקות סרטים מקומית לשחקנית מרכזית באסיה ומחוצה לה. המוטו של One Cool, "לשגשג באמצעות יצירתיות. Strive for Diversity", מאחדת צוות גדל במהירות של יותר מ -300 אנשי מקצוע בתחום הקולנוע הממוקמים במטה שלה בהונג קונג ובמשרדים המסונפים בסין, תאילנד, מלזיה, סינגפור ודרום קוריאה. פורטפוליו מגוון מקיף את כל היבטי העשייה הקולנועית החל ממימון, ניהול אמנים, ליהוק, עריכה, אפקטים קוליים, הפקה חזותית, ועד להפצה, קידום מכירות ועוד. One Cool משתפת פעולה בסרטים עלילתיים ברחבי העולם, ומשתפת פעולה עם Sony Pictures Animation ב-Vivo ועם The Mitchells vs. the Machines שהיה מועמד לאוסקר, עם Alcon Entertainment ב-The Garfield Movie, ועם מפיקי סרטים עצמאיים. One Cool פורצת קדימה עם טכניקות AI חלוציות בהיבטים שונים של עשיית סרטים.

למידע נוסף:
www.onecool.com

אודות dentsu

Dentsu היא שותפה משולבת לצמיחה והמרה עבור הארגונים המובילים בעולם. היא הוקמה ב-1901 בטוקיו, יפן, וכעת יש לה נוכחות ביותר מ-145 מדינות ואזורים, כשהיא מציגה רקורד מוכח של טיפוח ופיתוח חידושים, תוך שילוב הכישרונות של רשת המותגים המובילים הגלובליים שלה כדי לפתח פתרונות צמיחה משפיעים ומשולבים עבור הלקוחות. Dentsu מספקת המרה של חוויות מקצה לקצה (EX) על ידי שילוב השירותים שלה במדיה, CXM וקריאייטיב, בעוד שדפוסי ההמרה העסקית (BX) שלה דוחפים את גבולות ההמרה והצמיחה ברת-קיימא עבור מותגים, אנשים והחברה.

Dentsu, מחדשים כדי להשפיע.

למידע נוסף:
www.dentsu.com
www.group.dentsu.com

אודות Flywheel

Flywheel Media היא חברת סרטים חדשה המשתפת פעולה עם המותגים הגדולים בעולם, ורותמת את כוח הסיפור שלהם כדי למשוך מעריצים חדשים וקיימים.

אנו יוצרים סרטים למסך הגדול שנועדו לבדר ולעורר השראה בקהלים ברחבי העולם.

למידע נוסף:
www.flywheelmedia.com

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/b0e8e84d-15de-4b97-90bc-e012be6016dd

סרטון הנלווה להודעה זו זמין בכתובת

https://youtu.be/8RGho3YHbGg

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
רמות המתח הנפשי צונחות ברחבי העולם, אך היקף החוויות השליליות עולה בארצות הנמצאות במשבר
בשנת 2023 העולם היה נגוע בסכסוכים - המלחמה בין אוקראינה לרוסיה נמשכה בזמן שמלחמה חדשה פרצה בין ישראל לחמאס - אך העולם היה גם במקום טוב יותר מבחינה רגשית לעומת שיא מגיפת הקורונה.

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה
אינטגרציה ותמיכת לקוחות מופיעים כגורמים מכריעים בהעדפות בתי העסק עבור פתרונות תשלום

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות
היום השלישי והאחרון של פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו הסתיים בדיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות. הפסגה, שאורגנה על ידי מכון FII, משכה כמעט 1,500 מנהיגים, יזמים ויזמים גלובליים שהשתתפו ביותר מ-65 מפגשים

נשיא ברזיל לולה פותח את פסגת FII PRIORITY הראשונה בריו דה ז'ניירו, פסגה לבחינת בניית סדר עולמי חדש תוך מתן עדיפות לכבוד לכולם
פסגת FII PRIORITY בת שלושת הימים באמריקה הלטינית, המופעלת על ידי מכון FII, החלה ביום שלישי במלון קופקבנה פאלאס בריו דה ז'ניירו. האירוע, שיכנס בכירים גלובליים, יחד עם מנהיגים עסקיים ממגזרים שונים, יתמודד עם סוגיות בוערות תחת הנושא "השקיעו בכבוד".

Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית
Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית של Allecra באזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ ודרום אפריקה

OPEN Health ו-fusion מכריזות על שותפות לאספקת תקשורת מבוססת בינה מלאכותית בתחום הבריאות
OPEN Health, ספקית גלובלית מובילה של תקשורת מדעית, HEOR וגישה לשוק, מעורבות מטופלים וייעוץ, הודיעה היום על שותפות עם fusion, ספקית פתרונות חדשניים של בינה מלאכותית ולימוד מכונה שתעבוד באופן בלעדי עם OPEN Health

מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ
מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 24 ביוני בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017
הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015

Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM
Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (ODM) של מוצרי מזון פונקציונליים ובריאותיים, מחזקת את מיצובה בשוק באמצעות קבלת אישור לפונקציונליות נוספת של HemoHIM, תוסף בריאות מוכר בקוריאה.

Mary Kay Inc מציגה ממצאים חדשים בתחום טיפוח העור והשימוש בכלי חישוב לזיהוי רגישות העור
מרי קיי Mary Kay Inc., חברה גלובלית ומובילה בתחום החדשנות של טיפוח העור, חשפה לאחרונה את התוצאות של שני מחקרים פורצי דרך: טיפול נוגד חמצון בעל יכולת לטשטש את ההשפעה הגלויה של זיהום אוויר ושל הזדקנות על עור האדם; וכן התמקדות ביישומי כלי חישוב לצורך ניבוי מדוייק של הבטיחות ושל התגובה הפוטנציאלית של עור האדם לחומרים קוסמטיים שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI