דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים זינוק בהתעניינות זרה בהשקעות סיניות: מנכ"ל EBC Financial Group (UK) Ltd דיוויד בארט חולק תובנות בפורום יי קאי (Yi Cai )
זינוק בהתעניינות זרה בהשקעות סיניות: מנכ"ל EBC Financial Group (UK) Ltd דיוויד בארט חולק תובנות בפורום יי קאי (Yi Cai )
חיים נוי 06/06/24 |  צפיות: 104

זינוק בהתעניינות זרה בהשקעות סיניות: מנכ"ל EBC Financial Group (UK) Ltd דיוויד בארט חולק תובנות בפורום יי קאי (Yi Cai )

דיוויד בארט, מנכ"ל EBC Financial Group (UK) Ltd, היה אחד הדוברים בפורום האסטרטגיה הראשי של Yi Cai בנושא הזדמנויות השקעה סיניות

דיוויד בארט, מנכ"ל EBC Financial Group (UK) Ltd, חלק תובנות ב- Yi Cai על הזינוק בהתעניינות זרה בהשקעות סיניות. הוא בוחן את הגורמים המניעים משקיעים גדולים לשווקים הסיניים ומציע את השקפתו על הצמיחה העתידית שלהם.

לונדון, 6 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -

דיוויד בארט (David Barrett), מנכ"ל EBC Financial Group (UK) Ltd, שיתף לאחרונה את תובנותיו על העניין הגובר בהשקעות סיניות במהלך ראיון עומק ב- Yi Cai(יי קאי). בארט בחן את הגורמים המניעים משקיעים גדולים לעבר השווקים הסיניים והציע את השקפתו על עתיד ההשקעות הללו.

זינוק בריבית הזרה

בחודשים האחרונים חלה עלייה ניכרת בהתעניינות הזרה במניות סיניות, בהובלת משקיעים בעלי פרופיל גבוה. מייקל ברי(Michael Burry), הידוע בתחזיותיו במהלך "השורט הגדול", הגדיל משמעותית את השקעותיו ב- JD.com ועליבאבא. באופן דומה, קרן הגידור של דיוויד טפר (David Tepper ) השקיעה רבות בטכנולוגיה ובשווקים סיניים. העניין הגובר בא לידי ביטוי בביצועי מדד נאסד"ק Golden Dragon China, שזינק ב-14.86% בין ה-22 באפריל ל-3 במאי, והשיג את העלייה הדו-שבועית הגדולה ביותר שלו מאז ינואר 2023. ב-16 במאי נסגר המדד בעלייה של 2.49%, רמתו הגבוהה ביותר מאז ספטמבר 2023.

בארט מייחס את העניין המחודש הזה לערך היחסי שמציעים השווקים הסיניים. "המדדים הסיניים נאבקו מאז הנפילה בהובלת הנדל"ן ב-2021, מה שגרם לירידה משמעותית בהשקעות זרות ישירות ובאמון המקומי. עם זאת, זה הוביל לפערי תמחור קיצוניים, מה שהופך את המניות הסיניות לאופציה אטרקטיבית עבור משקיעים ממוקדי ערך", הסביר בארט. "משקיעים כמו ברי וטפר ידועים במיקוד האסטרטגי שלהם בתיקי השקעות בעלי ריכוזיות גבוהה, וההשקעות המשמעותיות שלהם בחברות סיניות מאותתות על אמון חזק באפסייד הפוטנציאלי של שווקים אלה".

הסיכויים העתידיים של השקעות סיניות

במבט קדימה, בארט נותר אופטימי לגבי המשך הצמיחה של השווקים הסיניים. "ישנם מספר אינדיקטורים המצביעים על כך שהממשלה הסינית נוקטת צעדים יעילים כדי לעודד צמיחה כלכלית ולהחזיר את אמון השוק", ציין בארט. "המאמצים לתמוך באזורים פגיעים בכלכלה, לעודד השקעות מקומיות ולייצב את הנוף הפיננסי מתחילים להראות תוצאות חיוביות".

הוא הדגיש את תפקידה המכריע של מדיניות הפנים בשמירה על צמיחה זו. "מדיניות שמטרתה להפחית סיכונים הקשורים לרכוש, לתמוך בתעשיית המוליכים למחצה ולעודד חברות בבעלות המדינה לחזק את מעמדן הפיננסי היא חיונית. בנוסף, יוזמות להגדלת תשלומי הדיבידנד בקרב חברות סיניות עשויות למשוך יותר משקיעים זרים המחפשים תשואה בסביבת ריבית גבוהה יותר".

מגזרים מבטיחים והקצאת נכסים גלובלית

בארט הדגיש את מגזר הטכנולוגיה כתחום מפתח להשקעות בשוקי ההון הסינים ובהונג קונג. "חברות טכנולוגיה סיניות נמצאות בחזית החדשנות, ועם גיבוי ממשלתי משמעותי, הן ממוצבות היטב לנווט באתגרים גלובליים", אמרה בארט. "לדוגמה, אם סין מתמודדת עם רוחות נגדיות ברכישת מוליכים למחצה, יש לה את היכולת לפתח מוליכים למחצה משלה. בהתחשב בשולי הרווח המרשימים שנראו בחברות כמו NVIDIA, יש תמריץ חזק לחברות סיניות לייצר שבבים תחרותיים וזולים יותר. עם תמיכה והשקעה ממשלתית משמעותית, החוסן ופוטנציאל הצמיחה במגזר זה ניכרים".

הוא גם זיהה את תעשיית הרכב החשמלי (EV) כמגזר מבטיח. "כלי רכב חשמליים כנושא תופס הרבה סנטימטרים של טורים לאחרונה", ציין בארט. "עם זאת, לא ברור כמה טוב יתפקדו מותגים מערביים בסין, ולהפך, איך מותגים סיניים יסתדרו בשוק העולמי. למרות אתגרים אלה, הטכנולוגיה הסינית נותרה בחוד החנית, וכל התקדמות, במיוחד על רקע מתחים גיאופוליטיים, צפויה לחזק את ההשקעות המקומיות. התמקדות מוגברת זו בחדשנות ופיתוח מקומיים תשפר את סיכויי הצמיחה של התעשייה".

מנקודת מבט גלובלית, בארט מייעץ על אסטרטגיית הקצאת נכסים מגוונת, ומזהיר מפני הסתמכות יתר על מניות אמריקאיות. "בעוד שהשווקים בארה"ב חוו צמיחה משמעותית, חיוני לשקול הזדמנויות במקומות אחרים, כמו בסין, שם הערכות השווי משכנעות", הסביר. "לאור הזינוק האחרון במניות בארה"ב, יש צורך להיות זהירים ולגוון. סחורות כמו זהב נשארות אטרקטיביות כמאגר ערך וכגידור מפני אי-ודאות כלכלית וגיאופוליטית. ככל שהבנקים המרכזיים ממשיכים לנהל את הנזילות והריבית, שמירה על תיק מאוזן הכולל נכסים בינלאומיים וסחורות מוחשיות המוערכים בחסר עשויה לספק יציבות ופוטנציאל צמיחה".

אודות EBC Financial Group

EBC Financial Group (EBC), שנוסדה ברובע הפיננסי המוערך של לונדון, ידועה בחבילת השירותים המקיפה שלה הכוללת תיווך פיננסי, ניהול נכסים ופתרונות השקעה מקיפים. עם משרדים הממוקמים אסטרטגית במרכזים פיננסיים בולטים, כגון לונדון, סידני, הונג קונג, טוקיו, סינגפור, איי קיימן, בנגקוק, לימסול ועוד, EBC פונה לקהל לקוחות מגוון של משקיעים מקצועיים, פרטיים ומוסדיים ברחבי העולם.

EBC, המוכרת גם בזכות הפרסים הרבים שקיבלה, מתגאה בכך שהיא עומדת ברמות הגבוהות ביותר של סטנדרטים אתיים ורגולציה בינלאומית. EBC Financial Group (UK) Limited מוסדרת על ידי רשות ההתנהלות הפיננסית של בריטניה (FCA), קבוצת EBC Financial (Australia) Pty Ltd מוסדרת על ידי הוועדה לניירות ערך והשקעות באוסטרליה (ASIC), ו- EBC Financial Group (Cayman) Limited מוסדרת על ידי הרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA).

בליבת קבוצת EBC נמצאים אנשי מקצוע מנוסים עם למעלה מ -30 שנות ניסיון מעמיק במוסדות פיננסיים גדולים, לאחר שניווטו במיומנות דרך מחזורים כלכליים משמעותיים מהסכם פלאזה למשבר הפרנק השוויצרי בשנת 2015. EBC דוגלת בתרבות שבה יושרה, כבוד ואבטחת נכסי לקוחות הם בעלי חשיבות עליונה, ומבטיחה שכל מעורבות משקיעים תטופל במלוא הרצינות הראויה.

EBC היא שותפת המט"ח הרשמית של מועדון הכדורגל ברצלונה, המציעה שירותים מיוחדים באזורים כגון אסיה, LATAM, המזרח התיכון, אפריקה ואוקיאניה. EBC היא גם שותפה של United to Beat Malaria, קמפיין של קרן האו"ם, שמטרתו לשפר את תוצאות הבריאות העולמיות. החל מפברואר 2024, EBC תומכת בסדרת המעורבות הציבורית "מה כלכלנים באמת עושים" של המחלקה לכלכלה באוניברסיטת אוקספורד, הסרת המסתורין מהכלכלה ויישומה לאתגרים חברתיים מרכזיים כדי לשפר את ההבנה והדיאלוג הציבוריים.

https://www.ebc.com/

איש קשר מדיה:
Douglas Chew
Global Public Relations Manager
[email protected]

תמונות יח"צ הנלוות להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/3aa64669-3156-4706-9f8f-ec183555c184/he

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
רמות המתח הנפשי צונחות ברחבי העולם, אך היקף החוויות השליליות עולה בארצות הנמצאות במשבר
בשנת 2023 העולם היה נגוע בסכסוכים - המלחמה בין אוקראינה לרוסיה נמשכה בזמן שמלחמה חדשה פרצה בין ישראל לחמאס - אך העולם היה גם במקום טוב יותר מבחינה רגשית לעומת שיא מגיפת הקורונה.

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה
אינטגרציה ותמיכת לקוחות מופיעים כגורמים מכריעים בהעדפות בתי העסק עבור פתרונות תשלום

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות
היום השלישי והאחרון של פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו הסתיים בדיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות. הפסגה, שאורגנה על ידי מכון FII, משכה כמעט 1,500 מנהיגים, יזמים ויזמים גלובליים שהשתתפו ביותר מ-65 מפגשים

נשיא ברזיל לולה פותח את פסגת FII PRIORITY הראשונה בריו דה ז'ניירו, פסגה לבחינת בניית סדר עולמי חדש תוך מתן עדיפות לכבוד לכולם
פסגת FII PRIORITY בת שלושת הימים באמריקה הלטינית, המופעלת על ידי מכון FII, החלה ביום שלישי במלון קופקבנה פאלאס בריו דה ז'ניירו. האירוע, שיכנס בכירים גלובליים, יחד עם מנהיגים עסקיים ממגזרים שונים, יתמודד עם סוגיות בוערות תחת הנושא "השקיעו בכבוד".

Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית
Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית של Allecra באזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ ודרום אפריקה

OPEN Health ו-fusion מכריזות על שותפות לאספקת תקשורת מבוססת בינה מלאכותית בתחום הבריאות
OPEN Health, ספקית גלובלית מובילה של תקשורת מדעית, HEOR וגישה לשוק, מעורבות מטופלים וייעוץ, הודיעה היום על שותפות עם fusion, ספקית פתרונות חדשניים של בינה מלאכותית ולימוד מכונה שתעבוד באופן בלעדי עם OPEN Health

מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ
מועד סופי למשקיעי LNC: רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 24 ביוני בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017
הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015

Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM
Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (ODM) של מוצרי מזון פונקציונליים ובריאותיים, מחזקת את מיצובה בשוק באמצעות קבלת אישור לפונקציונליות נוספת של HemoHIM, תוסף בריאות מוכר בקוריאה.

Mary Kay Inc מציגה ממצאים חדשים בתחום טיפוח העור והשימוש בכלי חישוב לזיהוי רגישות העור
מרי קיי Mary Kay Inc., חברה גלובלית ומובילה בתחום החדשנות של טיפוח העור, חשפה לאחרונה את התוצאות של שני מחקרים פורצי דרך: טיפול נוגד חמצון בעל יכולת לטשטש את ההשפעה הגלויה של זיהום אוויר ושל הזדקנות על עור האדם; וכן התמקדות ביישומי כלי חישוב לצורך ניבוי מדוייק של הבטיחות ושל התגובה הפוטנציאלית של עור האדם לחומרים קוסמטיים שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI