דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים 20 בוגרי אוניברסיטת AI הראשונים מחזור הדוקטורט הראשון
20 בוגרי אוניברסיטת AI הראשונים מחזור הדוקטורט הראשון
חיים נוי 08/06/24 |  צפיות: 806

20 בוגרי אוניברסיטת AI הראשונים מחזור הדוקטורט הראשון

101 בוגרים מתגברים את המערכת האקולוגית של AI של איחוד האמירויות הערביות של מחקר, פיתוח והתקדמות יישומים מסחריים - יצירת מרכז טכנולוגי AI של הדרום הגלובלי

אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות, 8 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

שייח חאלד בן מוחמד בן זאיד אל נהיאן (Sheikh Khaled bin Mohamed bin Zayed Al Nahyan), יורש העצר של אבו דאבי ויו"ר המועצה המבצעת של אבו דאבי, השתתף בטקס הפתיחה של Mohamed bin Zayed University of Artificial Intelligence’s- אוניברסיטת מוחמד בן זאיד לבינה מלאכותית (MBZUAI) 2024 ב -6 ביוני, וחגג עם 101 בוגרים מ -22 מדינות, קבלת תארים מתקדמים בתחומי AI מרכזיים כולל ראייה ממוחשבת (CV), למידת מכונה (ML) ועיבוד שפה טבעית (NLP).

באירוע השתתפו גם ד"ר סולטן בן אחמד אל ג'אבר (Dr. Sultan bin Ahmed Al Jaber), שר התעשייה והטכנולוגיה המתקדמת של איחוד האמירויות הערביות והיו"ר המייסד של חבר הנאמנים של MBZUAI, ונכבדים אחרים.

"לפני שמדינות רבות אחרות זיהו את הפוטנציאל שלה, מדיניות בהובלת ממשלת אבו דאבי עודדה את קידום הבינה המלאכותית באיחוד האמירויות", אמר ד"ר אל ג'אבר. "הם טיפחו את ההצלחה של חברות כמו G42 ומודלים גדולים של שפה כמו Falcon. כתוצאה מכך, מדינה קטנה זו יוצרת מערכת אקולוגית ברמה עולמית עבור כישרון AI ויזמות. אנחנו מושכים השקעות גדולות ממובילי טכנולוגיה כמו מיקרוסופט ומתפתחים כמרכז משמעותי לחדשנות ויישומים בתחום הבינה המלאכותית".

ד"ר אל ג'אבר ציין כי צמיחת הבינה המלאכותית היא אחת משלוש מגה-מגמות המעצבות את העתיד, לצד הקצב המואץ של מעבר האנרגיה ועליית השווקים המתעוררים והדרום הגלובלי: "המומחיות ההולכת וגדלה של מחזור 2024 תחזיק את המפתחות לפתיחת פתרונות לכמה מהאתגרים הדחופים ביותר בעולם. למעשה, אם ברצוננו להשיג את היעדים השאפתניים של הקונצנזוס ההיסטורי של איחוד האמירויות הערביות שהוסכם ב-COP28 בדצמבר בדובאי, הבינה המלאכותית חייבת למלא תפקיד קריטי".

התכנית השלישית והגדולה ביותר של MBZUAI חגגה עם בוגרי הדוקטורט הראשונים של האוניברסיטה ב- ML יחד עם בוגרי תואר שני ב- ML (55), CV (28) ו- NLP (12) עם סטודנטים שהגיעו ממדינות כולל איחוד האמירויות הערביות, קנדה, בריטניה, צרפת, הודו, וייטנאם, פקיסטן, אתיופיה וסרי לנקה.

נשיא MBZUAI ופרופסור באוניברסיטה, אריק שינג (Eric Xing), אמר: "מחזור 2024 של MBZUAI הם מנהיגי העתיד בתחומי הטכנולוגיה, החדשנות והיצירתיות, והם מצוידים לקבל את האחריות שמגיעה עם אחריות של משהו כל כך חזק וטרנספורמטיבי. הם משאירים אותנו עם הידע, הכישורים וההבנה העמוקה של ההזדמנות הניצבת בפניהם - ההזדמנות לעצב עתיד שבו בינה מלאכותית משרתת את האנושות בחמלה ובסטנדרטים אתיים בלתי מעורערים - הם מוכנים להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני עולמנו כיום".

חמש שנים מאז הקמתה, MBZUAI מוכרת כיום כאחת מ -100 האוניברסיטאות המובילות בעולם למדעי המחשב ומדורגת ב -20 המובילות בהתמחותה ב- AI, CV, ML, NLP ורובוטיקה (CSRankings).

כדי להגיש בקשה לקבלה, בקרו בכתובת mbzuai.ac.ae או צרו קשר [email protected]. לפניות עיתונאים, אנא צרו קשר:

Amy Rogers, MBZUAI’s Senior Communications Specialist
[email protected]

Roger Field/Aya Hassan
[email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/bdfc68d2-c10f-449c-85d5-dd39d3b960bd

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI