דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים 20 בוגרי אוניברסיטת AI הראשונים מחזור הדוקטורט הראשון
20 בוגרי אוניברסיטת AI הראשונים מחזור הדוקטורט הראשון
חיים נוי 08/06/24 |  צפיות: 303

20 בוגרי אוניברסיטת AI הראשונים מחזור הדוקטורט הראשון

101 בוגרים מתגברים את המערכת האקולוגית של AI של איחוד האמירויות הערביות של מחקר, פיתוח והתקדמות יישומים מסחריים - יצירת מרכז טכנולוגי AI של הדרום הגלובלי

אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות, 8 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

שייח חאלד בן מוחמד בן זאיד אל נהיאן (Sheikh Khaled bin Mohamed bin Zayed Al Nahyan), יורש העצר של אבו דאבי ויו"ר המועצה המבצעת של אבו דאבי, השתתף בטקס הפתיחה של Mohamed bin Zayed University of Artificial Intelligence’s- אוניברסיטת מוחמד בן זאיד לבינה מלאכותית (MBZUAI) 2024 ב -6 ביוני, וחגג עם 101 בוגרים מ -22 מדינות, קבלת תארים מתקדמים בתחומי AI מרכזיים כולל ראייה ממוחשבת (CV), למידת מכונה (ML) ועיבוד שפה טבעית (NLP).

באירוע השתתפו גם ד"ר סולטן בן אחמד אל ג'אבר (Dr. Sultan bin Ahmed Al Jaber), שר התעשייה והטכנולוגיה המתקדמת של איחוד האמירויות הערביות והיו"ר המייסד של חבר הנאמנים של MBZUAI, ונכבדים אחרים.

"לפני שמדינות רבות אחרות זיהו את הפוטנציאל שלה, מדיניות בהובלת ממשלת אבו דאבי עודדה את קידום הבינה המלאכותית באיחוד האמירויות", אמר ד"ר אל ג'אבר. "הם טיפחו את ההצלחה של חברות כמו G42 ומודלים גדולים של שפה כמו Falcon. כתוצאה מכך, מדינה קטנה זו יוצרת מערכת אקולוגית ברמה עולמית עבור כישרון AI ויזמות. אנחנו מושכים השקעות גדולות ממובילי טכנולוגיה כמו מיקרוסופט ומתפתחים כמרכז משמעותי לחדשנות ויישומים בתחום הבינה המלאכותית".

ד"ר אל ג'אבר ציין כי צמיחת הבינה המלאכותית היא אחת משלוש מגה-מגמות המעצבות את העתיד, לצד הקצב המואץ של מעבר האנרגיה ועליית השווקים המתעוררים והדרום הגלובלי: "המומחיות ההולכת וגדלה של מחזור 2024 תחזיק את המפתחות לפתיחת פתרונות לכמה מהאתגרים הדחופים ביותר בעולם. למעשה, אם ברצוננו להשיג את היעדים השאפתניים של הקונצנזוס ההיסטורי של איחוד האמירויות הערביות שהוסכם ב-COP28 בדצמבר בדובאי, הבינה המלאכותית חייבת למלא תפקיד קריטי".

התכנית השלישית והגדולה ביותר של MBZUAI חגגה עם בוגרי הדוקטורט הראשונים של האוניברסיטה ב- ML יחד עם בוגרי תואר שני ב- ML (55), CV (28) ו- NLP (12) עם סטודנטים שהגיעו ממדינות כולל איחוד האמירויות הערביות, קנדה, בריטניה, צרפת, הודו, וייטנאם, פקיסטן, אתיופיה וסרי לנקה.

נשיא MBZUAI ופרופסור באוניברסיטה, אריק שינג (Eric Xing), אמר: "מחזור 2024 של MBZUAI הם מנהיגי העתיד בתחומי הטכנולוגיה, החדשנות והיצירתיות, והם מצוידים לקבל את האחריות שמגיעה עם אחריות של משהו כל כך חזק וטרנספורמטיבי. הם משאירים אותנו עם הידע, הכישורים וההבנה העמוקה של ההזדמנות הניצבת בפניהם - ההזדמנות לעצב עתיד שבו בינה מלאכותית משרתת את האנושות בחמלה ובסטנדרטים אתיים בלתי מעורערים - הם מוכנים להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני עולמנו כיום".

חמש שנים מאז הקמתה, MBZUAI מוכרת כיום כאחת מ -100 האוניברסיטאות המובילות בעולם למדעי המחשב ומדורגת ב -20 המובילות בהתמחותה ב- AI, CV, ML, NLP ורובוטיקה (CSRankings).

כדי להגיש בקשה לקבלה, בקרו בכתובת mbzuai.ac.ae או צרו קשר [email protected]. לפניות עיתונאים, אנא צרו קשר:

Amy Rogers, MBZUAI’s Senior Communications Specialist
[email protected]

Roger Field/Aya Hassan[email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/bdfc68d2-c10f-449c-85d5-dd39d3b960bd

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases ו-GTT מכריזות על שותפות לקידום שוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי
קבוצת Nikkiso Clean Energy &Industrial Gases, חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso Co. Ltd., ו-GTT הודיעו כי נכנסו לשותפות לתמיכה בשוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי (LNG). השותפות בין Nikkiso CE&IG ו-GTT מפגישה הנדסה וטכנולוגיה מתקדמת עבור מערכות עיבוד והכלה של גז טבעי נוזלי עם יכולות חומרה, ייצור גלובלי ואינטגרציה טכנית מהטובות שיש.

AI-Media תציג את החידושים המתקדמים של פלטפורמת ה-Alta שלה ב-IBC 2024
AI-Media, המובילה בפתרונות להצגת כתוביות כולל בווידאו בשידור חי, אמורה לחשוף חבילת עדכונים פורצי דרך לפלטפורמת ה-Alta שלה בכנס השידור הבינלאומי (IBC) לשנת 2024 שיתקיים באמסטרדם בין 13-16 בספטמבר.

שוהיי אוטני מתמנה לשגריר החדש של מותג Beats
Beats by Dr. Dre (Beats) הודיעה היום על מינוי שוהיי אוטני, כוכב העל בליגת הבייסבול ובקבוצת לוס אנג'לס דודג'רס, לתפקיד השגריר הרשמי של המותג. במסגרת המינוי, אוטני יופיע בקמפייני השיווק של Beats אשר נותנים דגש על קו המוצרים הדינמי של המותג.

TOM FORD הודיעה על מינוי היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב
בתפקידו החדש, אקרמן יוביל את מחלקת הקריאטיב בכל קטגוריות האופנה של TOM FORD, כולל מכנסי גברים, מכנסי נשים, אביזרים ומשקפיים, וינחה את חזון הקריאטיב הכולל של המותג. TOM FORD היא חברה בבעלות The Estée Lauder Companies Inc ‏(NYSE:EL) כאשר עסקי האופנה הם ברישיון Ermenegildo Zegna Group ‏(NYSE:ZGN) ועסקי המשקפיים ברישיון Marcolin SpA.

Nyxoah מודיעה על השתתפותה בכנסי משקיעים קרובים
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה תשתתף בשלושה כנסי משקיעים קרובים בניו יורק.

XTCC משתפת פעולה עם FINMAAL DMCC כדי להציע הזדמנויות לקיזוז פחמן ללקוחות שירותים פיננסיים
XTCC, חברה המתמחה במכשירים פיננסיים סחירים הקשורים לאשראי פחמן בשלמות גבוהה, מכריזה על שותפות אסטרטגית עם Finmaal, ספקית שירותי שוק אלקטרוני מובילה המתמקדת בפתרונות פינטק ואינשורטק, שפועלת מדובאי, איחוד האמירויות

משקיעים זרים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36) מקבלים אישורי גרין קארד מותנים
EB5 Capital שמחה להודיע על שני אישורי הבקשה הראשונים של I-526E למשקיעים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36). אישור I-526E הוא צעד משמעותי בתהליך ההגירה EB-5 מכיוון שהוא מכשיר את המשקיע ובני משפחתם הקרובה הזכאים לתושבות קבע מותנית בארצות הברית. העתירות שאושרו הוגשו בדצמבר 2023 ובינואר 2024.

JMGO מתכוונת לבלוט בתחום ההקרנה מבוססת הלייזר ב-IFA 2024 עם MALC™ 2.0 Triple Laser Optics
קביעת סטנדרטים חדשים לתעשיית המקרנים עם בהירות, ניגודיות ושכפול צבעים אגדיים – המושגים בבת אחת

Blackstone הכריזה על הסכם לרכישת AirTrunk בעסקה בשווי 24 מיליארד דולר אוסטרלי
קרנות המנוהלות בידי Blackstone Real Estate Partners, Blackstone Infrastructure Partners, Blackstone Tactical Opportunities וקרן השקעות פרטית למשקיעים בודדים של Blackstone, לצד הוועדה המייעצת להשקעות של תוכניות הפנסיה הקנדיות ("CPP Investments"), התקשרו בהסכם סופי לרכישת AirTrunk, פלטפורמת מרכז הנתונים המובילה באזור אסיה פסיפיק, מ- Macquarie ניהול נכסים והוועדה המייעצת להשקעות של תוכניות הפנסיה של המגזר הציבורי, עבור שווי ארגוני משוער של למעלה מ-24 מיליארד דולר אוסטרלי1.

איתיחאד (Ittihad ) מודיעה על תוצאותיה הכספיות למחצית שנת 2024
*הכנסות הקבוצה בסך 1.6 מיליארד דולר (6.0 מיליארד דירהם) לעומת 1.5 מיליארד דולר (5.4 מיליארד דירהם) * EBITDA מתואם של הקבוצה* של 73.6 מיליון דולר (270.4 מיליון דירהם) לעומת 67.9 מיליון דולר (249.4 מיליון דירהאם)
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI