דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Rosond דרום אפריקה ו- Bin Harkil ערב הסעודית מכריזות על הקמת Rosond Arabia
Rosond דרום אפריקה ו- Bin Harkil ערב הסעודית מכריזות על הקמת Rosond Arabia
חיים נוי 12/06/24 |  צפיות: 138

Rosond דרום אפריקה ו- Bin Harkilערב הסעודית מכריזות על הקמת Rosond Arabia

ג'דה, ערב הסעודית, 11 ביוני 2024,EQS Newswire - Media OutReach Newswire:

Rosond, חברה דרום אפריקאית מובילה המספקת פתרונות חיפוש וקידוח, ו- Bin Harkil Saudi Arabia, שם ידוע בתעשיית הכרייה והבנייה, מכריזות בגאווה על הקמת Rosond Arabia. חברת מיזם משותף חדשה זו שואפת לחולל מהפכה בתעשיית החיפוש בערב הסעודית על ידי קביעת הסטנדרטים הגבוהים ביותר בבטיחות, יעילות וחדשנות.

Rosond Arabia משלבת את המומחיות הנרחבת של Rosond ואת הידע המקומי המושרש של Bin Harkil. עם מורשת משולבת של מצוינות וחזון משותף לעתיד, Rosond Arabia עומדת להפוך למובילה בתחום החיפוש בשוק הערבי. החברה תמנף את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ואת שיטות העבודה המומלצות כדי לספק שירותים חסרי תקדים ללקוחותיה.

Rosond ידועה בפתרונות הקידוח המתקדמים שלה ובמחויבותה לבטיחות ויש לה היסטוריה עשירה של למעלה משישה עשורים בענף. גישתה החדשנית ומסירותה למצוינות הפכו אותה לשותפה אמינה בפרויקטי חיפוש ופתרונות כרייה ברחבי העולם.

Bin Harkil Saudi Arabia, עם ניסיונה הרב בשוק המקומי וקשרי תעשייה חזקים, משלימה מומחיות זו, ומבטיחה כי Rosond Arabia מצוידת היטב לנווט באתגרים הייחודיים של השטח הסעודי.

המשימה של Rosond Arabia היא לספק שירותי קידוח וחיפוש ברמה עולמית העומדים בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר. החברה תתמקד בקיימות, יעילות ובטיחות, ותבטיח שכל הפעולות יתנהלו במינימום השפעה סביבתית ויושרה תפעולית מרבית. Rosond Arabia מחויבת לתמוך בחזון 2030 של ממלכת ערב הסעודית על ידי תרומה לצמיחה וגיוון של מגזר הכרייה.

"Rosond Arabia היא עדות למחויבות שלנו לחדשנות ומצוינות", אומר מנכ"ל Rosond ריקרדו ריביירו. "אנו נרגשים להביא את המומחיות שלנו לערב הסעודית ולעבוד לצד Bin Harkilכדי לקבוע אמות מידה חדשות בתעשיית החיפושים.

אנו נרגשים לשתף פעולה עם Rosond במיזם זה, מוסיף נאסר אל סגור, יו"ר Bin Harkil. "יחד, נשלב את נקודות החוזק שלנו כדי לספק ערך יוצא דופן ללקוחותינו ולתמוך בפיתוח בר קיימא של משאבי המינרלים של ערב הסעודית.

השירותים של Rosond Arabia יכללו קידוחי יהלומים, קידוחי מחזור הפוך וחקירות גיאוטכניות. החברה תציע גם שירותי ניהול פרויקטים וייעוץ מקיפים, שיבטיחו ללקוחות לקבל פתרונות מקצה לקצה המותאמים לצרכיהם הספציפיים. עם דגש על חדשנות, Rosond Arabia תמשיך להשקיע בטכנולוגיה חדשנית והכשרה לגיאולוגים וטכנאי קידוח סעודים, לשמור על היתרון התחרותי שלה.

בטיחות היא ערך ליבה ב- Rosond Arabia. החברה תיישם פרוטוקולי בטיחות קפדניים ותספק הדרכה שוטפת כדי להבטיח שכל העובדים יפעלו בסביבה בטוחה ויעילה. מחויבות זו לבטיחות חלה על הקהילות בהן פועלת Rosond Arabia, שכן החברה תעסוק בפרקטיקות אחראיות המקדמות את רווחתן של אוכלוסיות מקומיות.

Rosond Arabia מחויבת לטיפוח כישרונות מקומיים ויצירת הזדמנויות תעסוקה במגזר הכרייה בערב הסעודית. החברה תשקיע בתוכניות הכשרה ופיתוח כדי לצייד עובדים מקומיים עם הכישורים הדרושים כדי להצטיין בתעשיית החיפוש.

Rosond Arabia צפויה להתחיל לפעול באופן מידי. החברה מצפה לשיתוף פעולה עם שותפים בתעשייה ובעלי עניין כדי להניע את הצמיחה והפיתוח של מגזר הכרייה בערב הסעודית.

למידע נוסף על Rosond Arabia ושירותיה, אנא בקרו באתרים: www.ROSOND.com ו-www.BinHarkil.com.

מופץ על ידי קבוצת APO בשם ROSOND.

הורדת תמונת יח"צ (1): https://apo-opa.co/4ekefdx

תיאור תמונה (1): נאסר אל סאגור, יו"ר Bin Harkil

הורדת תמונת יח"צ (2): https://apo-opa.co/3xifMQo

תיאור תמונה (2): ריקרדו ריביירו, מנכ"ל Rosond

הורדת תמונת יח"צ (3): https://apo-opa.co/4bYk7Yb

תיאור תמונה (3): מנכ"ל Rosond ריקרדו ריביירו ויו"ר Bin Harkil נאסר אל סאגור בטקס החתימה על הקמת Rosond Arabia

הורדת תמונה (4): https://apo-opa.co/3VfWLq0

תיאור תמונה (4): מיזם משותף זה נועד לחולל מהפכה בחקר סעודיה עם סטנדרטים עליונים בבטיחות, יעילות וחדשנות

הערות לעורכים:

כדי להוריד תמונות ברזולוציה גבוהה עבור הודעה לעיתונות זו, אנא בקרו באתר https://apo-opa.co/3VCsiCL ולחצו על הקישור Rosond כדי לצפות בחדר העיתונות של החברה.

עיינו ב- NGAGE Media Zone לקבלת הודעות לעיתונות ותמונות נוספות של לקוחות בכתובת https://apo-opa.co/3VCsiCL

Rosond אנשי קשר:

Dot Field

Phone: +27 82 990 0174

Email: [email protected]

Web: www.ROSOND.com

Rosond Arabia אנשי קשר:

Manea Al Sagour

Chief Technology Officer

Email: [email protected]

Phone: +966 50 536 2361

למידע נוסף - מדיה:

Thobile Ndlovu

Account Executive

NGAGE Public Relations

Telephone: +27 11 867 7763

Cell: +27 73 574 2931

Email: [email protected]

Web: www.NGAGE.co.za

אודות Rosond:


Rosond מספקת שירותי קידוח ודיוס מהירים, יעילים, בטוחים וחסכוניים לתעשיות הכרייה והאקספלורציה ברחבי אפריקה. במשך למעלה מ -65 שנה, Rosond יישמה דיסציפלינות תכנון והנדסה מתקדמות כדי ליצור פתרונות ספציפיים ללקוח. מתקני ייצור פנימיים חדישים מספקים מוצרים שתוכננו והונדסו כדי לענות על הדרישות הספציפיות של הלקוחות, בעוד צוות מנוסה של מהנדסים ובעלי מלאכה מבטיחים פתרונות בהתאם לשיטות העבודה המומלצות בעולם.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Media OutReach


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases תספק כשני תריסר תחנות מימן על בסיס נוזלי בדרום קוריאה
תדלוק אוטובוס מימן בתחנת מימן על בסיס נוזלים המצוידת בפתרון של Nikkiso בדרום קוריאה

CallTower מרחיבה את צוות מנהלי הצמיחה ב-EMEA
CallTower מקדמת בברכה מנהלי מכירות ומנהלי תפעול מכירות חדשים באזור EMEA: פדרו דיאס, שון בלקמור, ריק סלרס וג'יגסי ג'איאווארה

ApplyBoard משיקה את Abbie, יועצת הבינה המלאכותית הראשונה בעולם ללימודים בחו"ל
עם העוצמה של GPT, Abbie מציעה הכוונה מקצועית מותאמת כדי לתמוך ולייעל את כל מסע החינוך הבינלאומי

Movellus מציגה את משפחת מוצריAeonic Power™ לוויסות מתח בשבב עצמו
מוצרים ראשונים פותחו עבור ליבות חישוביות הפועלות בתנאי זרם גבוה וחיבורי שבב לשבב

EY מכריזה על מייק ג'קובסקי מ-Duck Creek Technologies כזוכה בפרס Entrepreneur Of The Year® 2024 של ניו אינגלנד
הפרס חוגג את המנהיגים הנועזים שמביאים שינויים גדולים לשווקים, מחוללים מהפכה בתעשיות ומשנים חיים

ExaGrid זכתה בתואר "יצרנית השנה של חומרת גיבוי ארגונית" ועוד בטקס Storage Awards לשנת 2024
המוצר של ExaGrid, השותפויות והצוות קיבלו הכר באירוע “The Storries XXI” שנערך בלונדון

NIQ ו-World Data Lab חושפות את דו"ח “Spend Z”
NielsenIQ ‏(“NIQ”) בשיתוף עם World Data Lab ‏(WDL) פרסמו את דו"ח ההוצאה הדורית המקיף והראשון מסוגו המתמקד אך ורק בדור ה-Z. המחקר והניתוח שהופיעו בדו"ח Spend Z מדגישים את מחויבותה של NIQ לספק תבונות שוק מעשיות.

Dejavoo מרחיבה את פריסתה הגלובלית עם רכישת חברת הפינטק הישראלית Z-Credit
חברת Dejavoo, מובילה עולמית בטכנולוגיות תשלומים חדשניות, הודיעה היום על רכישת החברות Z-Credit ו-Z2C, המתמחות בפיתוח והפצה של טכנולוגיות תשלומים מתקדמות, Gateway לסליקת אשראי ופתרונות חומרה בתקן EMV לשוק התשלומים הישראלי. הרכישה משקפת את מחויבותה המתמשכת של Dejavoo לצמיחה, התרחבות והמשך מתן פתרונות תשלום חדשניים ללקוחותיה.

כנס אפריקה הראשון של AACSB
AACSB International, האגודה המקצועית הגדולה בעולם לחינוך עסקי, תארח את כנס אפריקה הראשון שלה. אירוע פתיחה זה יכנס מחנכים עסקיים ומנהיגים עסקיים באפריקה ומחוצה לה, כדי לדון בחידושים ביזמות, קיימות והסמכה באזור. שיתופי הפעולה שייצאו מכנס זה יסייעו לעצב עתיד בהיר ובר-קיימא יותר של עסקים באפריקה.

Adalvo מקבלת את האישור הגנרי הראשון באיחוד האירופי עבור עט הזרקה מלא מראש של לירגלוטייד
הפיתוח המוצלח של לירגלוטייד מדגיש את היכולת של Adalvo להציע סל טיפול בסוכרת מגוון ומקיף, הכולל זריקות פפטידים מורכבות כמו גם טיפולים דרך הפה באמצעות מולקולות קטנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI