דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים מודיעה על חילופי מנכ"לים ב- 1 ביולי 2024
קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים מודיעה על חילופי מנכ"לים ב- 1 ביולי 2024
חיים נוי 14/06/24 |  צפיות: 114

קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים מודיעה על חילופי מנכ"לים ב- 1 ביולי 2024

טמקולה, קליפורניה, 14 ביוני 2024, (GLOBE NEWSWIRE):

Nikkiso Co., Ltd. (TSE: 6376) הודיעה היום לאחר הצבעה במועצת המנהלים, כי החל מה-1 ביולי 2024, אדריאן רידג' (Adrian Ridge) יחליף את פיטר וגנר (Peter Wagner) כמנכ"ל Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group (חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso). וגנר יישאר בתפקיד מועצת המנהלים כיו"ר פעיל של Nikkiso CE&IG Group.

כמנכ"ל, רידג', המכהן כיום כסגן נשיא בכיר, תפעול וייצור בקבוצת Nikkiso CE&IG, יניע את התוצאות התפעוליות והפיננסיות ויכין את הקבוצה לצמיחה עתידית. תפקידו החדש של וגנר כיו"ר פעיל יתמקד בהנעת החזון והאסטרטגיה ארוכת הטווח של הקבוצה בתפקיד יועץ.

"בשש שנים תחת הנהגתו של פיטר, Nikkiso CE&IG הגדילה את עסקיה ביותר מפי ארבעה, והיא ממוצבת לצמיחה חזקה ומתמשכת", אמר טושיהיקו קאי (Toshihiko Kai), נשיא ומנכ"ל Nikkiso. "אני רוצה להודות לו על מנהיגותו ולברך את אדריאן כמנכ"ל החדש של הקבוצה".

לפני שהצטרף ל-Nikkisoבשנת 2018, וגנר היה CEOומנכ"ל קבוצת LEWA. רידג' הצטרף ל- Nikkiso בשנת 2022 לאחר כ-30 שנה ב- Atlas Copcoומילא תפקידי ניהול שונים.

אודות Nikkiso Co. Ltd.

מאז הקמתה בשנת 1953, Nikkisoתרמה לפתרון בעיות חברתיות על ידי חיזוי הזמנים המשתנים עם טכנולוגיות ומוצרים ראשונים בעולם ויפן. בעסקי התעשייה, Nikkiso יצרה שווקים חדשים על ידי פיתוח מוצרים בתחום האנרגיה, מוצרים הקשורים להמודיאליזה בעסקי הרפואה, ומבנים אוויריים CFRP (פלסטיק מחוזק בסיבי פחמן) בעסקי התעופה והחלל.

אודות Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group

קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group (קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים) היא ספקית מובילה של ציוד, טכנולוגיות ויישומים קריוגניים לפלחי שוק של אנרגיה נקייה וגז תעשייתי. הקבוצה מעסיקה יותר מ-1,600 עובדים ב-22 מדינות ובראשה עומדת Cryogenic Industries, Inc בדרום קליפורניה, ארה"ב, שהיא חברת בת בבעלות מלאה של Nikkiso Co., Ltd (TSE: 6376)

למידע נוסף:

Media contact
Lisa Adams
+1 405 492 1689

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases תספק כשני תריסר תחנות מימן על בסיס נוזלי בדרום קוריאה
תדלוק אוטובוס מימן בתחנת מימן על בסיס נוזלים המצוידת בפתרון של Nikkiso בדרום קוריאה

CallTower מרחיבה את צוות מנהלי הצמיחה ב-EMEA
CallTower מקדמת בברכה מנהלי מכירות ומנהלי תפעול מכירות חדשים באזור EMEA: פדרו דיאס, שון בלקמור, ריק סלרס וג'יגסי ג'איאווארה

ApplyBoard משיקה את Abbie, יועצת הבינה המלאכותית הראשונה בעולם ללימודים בחו"ל
עם העוצמה של GPT, Abbie מציעה הכוונה מקצועית מותאמת כדי לתמוך ולייעל את כל מסע החינוך הבינלאומי

Movellus מציגה את משפחת מוצריAeonic Power™ לוויסות מתח בשבב עצמו
מוצרים ראשונים פותחו עבור ליבות חישוביות הפועלות בתנאי זרם גבוה וחיבורי שבב לשבב

EY מכריזה על מייק ג'קובסקי מ-Duck Creek Technologies כזוכה בפרס Entrepreneur Of The Year® 2024 של ניו אינגלנד
הפרס חוגג את המנהיגים הנועזים שמביאים שינויים גדולים לשווקים, מחוללים מהפכה בתעשיות ומשנים חיים

ExaGrid זכתה בתואר "יצרנית השנה של חומרת גיבוי ארגונית" ועוד בטקס Storage Awards לשנת 2024
המוצר של ExaGrid, השותפויות והצוות קיבלו הכר באירוע “The Storries XXI” שנערך בלונדון

NIQ ו-World Data Lab חושפות את דו"ח “Spend Z”
NielsenIQ ‏(“NIQ”) בשיתוף עם World Data Lab ‏(WDL) פרסמו את דו"ח ההוצאה הדורית המקיף והראשון מסוגו המתמקד אך ורק בדור ה-Z. המחקר והניתוח שהופיעו בדו"ח Spend Z מדגישים את מחויבותה של NIQ לספק תבונות שוק מעשיות.

Dejavoo מרחיבה את פריסתה הגלובלית עם רכישת חברת הפינטק הישראלית Z-Credit
חברת Dejavoo, מובילה עולמית בטכנולוגיות תשלומים חדשניות, הודיעה היום על רכישת החברות Z-Credit ו-Z2C, המתמחות בפיתוח והפצה של טכנולוגיות תשלומים מתקדמות, Gateway לסליקת אשראי ופתרונות חומרה בתקן EMV לשוק התשלומים הישראלי. הרכישה משקפת את מחויבותה המתמשכת של Dejavoo לצמיחה, התרחבות והמשך מתן פתרונות תשלום חדשניים ללקוחותיה.

כנס אפריקה הראשון של AACSB
AACSB International, האגודה המקצועית הגדולה בעולם לחינוך עסקי, תארח את כנס אפריקה הראשון שלה. אירוע פתיחה זה יכנס מחנכים עסקיים ומנהיגים עסקיים באפריקה ומחוצה לה, כדי לדון בחידושים ביזמות, קיימות והסמכה באזור. שיתופי הפעולה שייצאו מכנס זה יסייעו לעצב עתיד בהיר ובר-קיימא יותר של עסקים באפריקה.

Adalvo מקבלת את האישור הגנרי הראשון באיחוד האירופי עבור עט הזרקה מלא מראש של לירגלוטייד
הפיתוח המוצלח של לירגלוטייד מדגיש את היכולת של Adalvo להציע סל טיפול בסוכרת מגוון ומקיף, הכולל זריקות פפטידים מורכבות כמו גם טיפולים דרך הפה באמצעות מולקולות קטנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI