דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM
חיים נוי 23/06/24 |  צפיות: 114

Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM

סיאול, דרום קוריאה, 21 ביוני 2024, (BUSINESS WIRE)-

Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (ODM) של מוצרי מזון פונקציונליים ובריאותיים, מחזקת את מיצובה בשוק באמצעות קבלת אישור לפונקציונליות נוספת של HemoHIM, תוסף בריאות מוכר בקוריאה.

החברה קיבלה ב-2023 אישור מטעם משרד בטיחות התרופות והמזון לשיפור תפקוד העייפות בתרכובת תמצית HemoHIM של אנג'ליקה גיגס וכדומה, הנגזרים מאנג'ליקה גיגס וממרכיבים נוספים. הישג זה חל שש שנים לאחר ההשקה של פרויקט הפיתוח לטכנולוגיית HemoHIM ברת קיימא. כתוצאה מכך, HemoHIM הושק כמוצר בריאות עם פונקציונליות כפולה במטרה לשפר את התפקוד החיסוני ולשכך את העייפות.

HemoHIM, שפותח בשנת 2006 על ידי Kolmar BNH, הוא תוסף הבריאות הראשון במדינה לשיפור המערכת החיסונית אשר קיבל אישור אינדיבידואלי. הוא כולל מרכיבים טבעיים ומקומיים כגון אנג’ליקה גיגס, קנידיום אופיצינלה ופאוניה ג’פוניקה. המוצר מופץ על ידי, וכיום הוא נחשב להצלחה גלובלית עם ייצוא ללמעלה מ-20 ארצות בהיקף מכירות של 2 טריליון וון וייצוא בסכום של למעלה מ-200 מיליון דולר. המוצר הוא משפר המערכת החיסונית הנמכר ביותר בקוריאה במשך למעלה מעשור.

Kolmar BNH אימתה את תכונת שיכוך העייפות של HemoHIM באמצעות ניסוי קליני מקיף (ניסויים בבני אדם) וכן ניסויים שאינם קליניים (ניסויים בתאים). בניסויים שכללו מבוגרים בגילאי 30 עד 59 הסובלים מעייפות, נצפה שיפור משמעותי במדדי העייפות, כולל סולם חומרת העייפות (FSS) ונוכחות של עייפות רב ממדית (MFI) לאחר צריכה של תרכובת תמצית HemoHIM המורכבת מאנג’ליקה גיגס וממרכיבים נוספים. הממצאים הללו פורסמו ב-Phytomedicine Plus, בטאון בינלאומי לתרופות טבעיות, ופטנטים על המוצר נרשמו בקוריאה וברוסיה.

Kolmar BNH ממשיכה לעמוד במחויבותה לחדשנות לאחר השקת HemoHIM, והיא מקצה למעלה מ-2% מסך המכירות השנתי שלה למו"פ. השקעה זו נעשית במטרה לשפר את פונקציונליות המוצר ולחזק את היתרון התחרותי.

HemoHIM G, הפונה לשוק הגלובלי, הינו אחת התוצאות של המסירות למו"פ. HemoHIM הושק בחודש שעבר בטאיוואן והוא מוצר חדש המיועד לייצוא, בו בוצעו התאמות קפדניות בחומרי הגלם וביחסי המרכיבים כדי לעמוד בתקנות המזון הבינלאומיות. המרכיבים העיקריים של המוצר, כגון אנג’ליקה סינסיס, ליגוסטיקום צ’ואנשיונג ופאוניה לקטיפלורה עברו נהלי מיקור מחמירים ובקרת איכות קפדנית. פרופילי הטעם והריח הותאמו להעדפותיו של הצרכן הגלובלי. ובנוסף, המוצר קיבל אישור בטיחות ברמת SCIE מטעם הבטאון האקדמי היוקרתי "Toxicological Research".

נציג Kolmar BNH ציין "Kolmar BNH שיפרה את התחרותיות של HemoHIM באמצעות מאמצים בלתי נלאים של מחקר ופיתוח. אנו מחוייבים לקדם את מוצרי המזון הפונקציונלי של K-health ברחבי העולם באמצעות חידושים מתמשכים ב-HemoHIM".

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/54084574/en

כיתוב תמונה:

HemoHIM G, המיוצר על ידי Kolmar BNH ומופץ על ידי Atomy, מכיל אנג'ליקה סינסיס, ליגוסטיקום שואנשיונג ופאוניה לקטיפלורה. המוצר הושק בטייוואן בחודש שעבר. (קרדיט צילום - Kolmar BNH)

אנשי קשר

Kolmar BNH
Jang Woo Lee
[email protected]

מקור: Kolmar BNH

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
NielsenIQ (NIQ) חוברת ל-SPAR International ומציעה שירותי Spaceman ברחבי העולם
NielsenIQ (NIQ), חברה מובילה בתחום המודיעין הצרכני, גאה להכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי עם SPAR International BV, לקידום השילוב של שירותי NIQ Spaceman. NIQ תציע את שירותי ניהול השטח שלה לארגוני SPAR בארצות מסביב לעולם, במטרה לשפר את מיצוב השוק של כל שותפי הארגון הקמעונאים.

ארגון A21 משיק אפליקציית בקשות לאירוח עבור Walk for Freedom 2024
A21, ארגון עולמי ללא מטרות רווח המוקדש למיגור הסחר בבני אדם באמצעות מודעות, התערבות וטיפול לאחר מכן, נרגש להכריז שניתן עכשיו להגיש בקשות להפוך למארחים של צעדת החופש 2024 . השנה מציינים 10 שנים לאירוע הגדול מסוגו בעולם נגד סחר בבני אדם, שיתקיים ב-19 באוקטובר 2024.

Cofense מוסיפה ל- PhishMe®יכולות ניהול סיכוני אבטחה בדואר אלקטרוני ודיווח על אימותים
מדד מעורבות העובדים החדש מעצים עובדים; הופך אותם לשותפי אבטחה במקום נטל

Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים
הזמנות מקוונות מלמעלה מ-35,000*1 זמינות בשפה האנגלית, הסינית (מפושטת ומסורתית) וקוריאנית

רצף של ניצחונות: Allegiance Real Estate היא הסוכנות הדומיננטית ביותר של DAMAC Properties ברבעון הראשון של 2024
Allegiance Real Estate זכתה בפרסים היוקרתיים של DAMAC Property לרבעון הראשון של 2024, וביססה את מעמדה כמובילת שוק במגזר הנדל"ן של דובאי

Anaqua משיקה את AQX® 11, פלטפורמת ניהול קניין רוחני מבוססת בינה מלאכותית
פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני החדשה מניעה יעילות ומציפה תובנות המעצימות ארגונים להצטיין בנוף תחרותי

Andersen Global Inks חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם תאגיד Celen בטורקיה
אנדרסן גלובל Andersen Global יוזמת התרחבות נוספת בטורקיה עם הוספת שיתוף פעולה עם תאגיד Celen Corporate Property Valuation & Counseling Inc. (Celen), ובכך היא מוסיפה משאבים יקרי ערך ליכולות המס והמשפטיות הקיימות של הארגון.

רמות המתח הנפשי צונחות ברחבי העולם, אך היקף החוויות השליליות עולה בארצות הנמצאות במשבר
בשנת 2023 העולם היה נגוע בסכסוכים - המלחמה בין אוקראינה לרוסיה נמשכה בזמן שמלחמה חדשה פרצה בין ישראל לחמאס - אך העולם היה גם במקום טוב יותר מבחינה רגשית לעומת שיא מגיפת הקורונה.

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה
אינטגרציה ותמיכת לקוחות מופיעים כגורמים מכריעים בהעדפות בתי העסק עבור פתרונות תשלום

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות
היום השלישי והאחרון של פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו הסתיים בדיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות. הפסגה, שאורגנה על ידי מכון FII, משכה כמעט 1,500 מנהיגים, יזמים ויזמים גלובליים שהשתתפו ביותר מ-65 מפגשים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI