דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Andersen Global Inks חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם תאגיד Celen בטורקיה
Andersen Global Inks חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם תאגיד Celen בטורקיה
חיים נוי 26/06/24 |  צפיות: 90

Andersen Global Inks חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם תאגיד Celen בטורקיה

סן פרנסיסקו, 25 ביוני 2024, (:(BUSINESS WIRE

אנדרסן גלובל Andersen Global יוזמת התרחבות נוספת בטורקיה עם הוספת שיתוף פעולה עם תאגיד Celen Corporate Property Valuation & Counseling Inc. (Celen), ובכך היא מוסיפה משאבים יקרי ערך ליכולות המס והמשפטיות הקיימות של הארגון.

50 שנות ניסיון נרחב ומגוון בתחומים שונים של בנייה, תשתיות, פיתוח תעשייתי וסביבות השקעה, מאפשרות ל- Celen להציע חבילה מקיפה של שירותי הערכה לחברות ציבוריות בטורקיה וברחבי העולם, ארגונים ממשלתיים, תאגידים פרטיים ומשפחות. פרקטיקת הערכת השווי של Celen, שנוצרה ב-1995, מובלת בידי השותפה המנהלת גוניז קלן, מספקת פתרונות ביותר מ-18 מדינות, והפכה להיות אחת מחברות הערכת השווי המבוססות ביותר בטורקיה.

"לאורך השנים, שמרנו על קשרים חזקים עם הלקוחות שלנו בזכות אספקת פתרונות חדשניים בעלי השפעה תחת רמה גבוהה של חוסר ודאות," אמרה גוניז. "אנחנו מצפים לעבוד עם התאגידים החברים והשותפים של Andersen Global ולספק ללקוחות חבילה מלאה של שירותים משולבים וחוצי תחומי תוך שמירה על היתרון התחרותי שלנו בשוק".

" Celenחולקת איתנו את המחויבות לספק ללקוחות את השירותים הטובים ביותר," ציין מארק ל. וורסאץ, יו"ר גלובלי ומנכ"ל אנדרסן. "הידע של גוניז והצוות שלה בתחום ההערכות תומך במחויבות שלנו לספק ללקוחותינו פתרונות הוליסטיים ללא גבולות, ויצירת יחסי עבודה סינגרטיים בין החברות והתאגידים השותפים בטורקיה וברחבי האזור".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-17,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-450 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וכמו כן חֶברות שיתוף הפעולה שלה.

למידע נוסף:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
NielsenIQ (NIQ) חוברת ל-SPAR International ומציעה שירותי Spaceman ברחבי העולם
NielsenIQ (NIQ), חברה מובילה בתחום המודיעין הצרכני, גאה להכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי עם SPAR International BV, לקידום השילוב של שירותי NIQ Spaceman. NIQ תציע את שירותי ניהול השטח שלה לארגוני SPAR בארצות מסביב לעולם, במטרה לשפר את מיצוב השוק של כל שותפי הארגון הקמעונאים.

ארגון A21 משיק אפליקציית בקשות לאירוח עבור Walk for Freedom 2024
A21, ארגון עולמי ללא מטרות רווח המוקדש למיגור הסחר בבני אדם באמצעות מודעות, התערבות וטיפול לאחר מכן, נרגש להכריז שניתן עכשיו להגיש בקשות להפוך למארחים של צעדת החופש 2024 . השנה מציינים 10 שנים לאירוע הגדול מסוגו בעולם נגד סחר בבני אדם, שיתקיים ב-19 באוקטובר 2024.

Cofense מוסיפה ל- PhishMe®יכולות ניהול סיכוני אבטחה בדואר אלקטרוני ודיווח על אימותים
מדד מעורבות העובדים החדש מעצים עובדים; הופך אותם לשותפי אבטחה במקום נטל

Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים
הזמנות מקוונות מלמעלה מ-35,000*1 זמינות בשפה האנגלית, הסינית (מפושטת ומסורתית) וקוריאנית

רצף של ניצחונות: Allegiance Real Estate היא הסוכנות הדומיננטית ביותר של DAMAC Properties ברבעון הראשון של 2024
Allegiance Real Estate זכתה בפרסים היוקרתיים של DAMAC Property לרבעון הראשון של 2024, וביססה את מעמדה כמובילת שוק במגזר הנדל"ן של דובאי

Anaqua משיקה את AQX® 11, פלטפורמת ניהול קניין רוחני מבוססת בינה מלאכותית
פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני החדשה מניעה יעילות ומציפה תובנות המעצימות ארגונים להצטיין בנוף תחרותי

Andersen Global Inks חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם תאגיד Celen בטורקיה
אנדרסן גלובל Andersen Global יוזמת התרחבות נוספת בטורקיה עם הוספת שיתוף פעולה עם תאגיד Celen Corporate Property Valuation & Counseling Inc. (Celen), ובכך היא מוסיפה משאבים יקרי ערך ליכולות המס והמשפטיות הקיימות של הארגון.

רמות המתח הנפשי צונחות ברחבי העולם, אך היקף החוויות השליליות עולה בארצות הנמצאות במשבר
בשנת 2023 העולם היה נגוע בסכסוכים - המלחמה בין אוקראינה לרוסיה נמשכה בזמן שמלחמה חדשה פרצה בין ישראל לחמאס - אך העולם היה גם במקום טוב יותר מבחינה רגשית לעומת שיא מגיפת הקורונה.

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה
אינטגרציה ותמיכת לקוחות מופיעים כגורמים מכריעים בהעדפות בתי העסק עבור פתרונות תשלום

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות
היום השלישי והאחרון של פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו הסתיים בדיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות. הפסגה, שאורגנה על ידי מכון FII, משכה כמעט 1,500 מנהיגים, יזמים ויזמים גלובליים שהשתתפו ביותר מ-65 מפגשים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI