דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Anaqua משיקה את AQX® 11, פלטפורמת ניהול קניין רוחני מבוססת בינה מלאכותית
Anaqua משיקה את AQX® 11, פלטפורמת ניהול קניין רוחני מבוססת בינה מלאכותית
חיים נוי 26/06/24 |  צפיות: 96

Anaqua משיקה את AQX® 11, פלטפורמת ניהול קניין רוחני מבוססת בינה מלאכותית

פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני החדשה מניעה יעילות ומציפה תובנות המעצימות ארגונים להצטיין בנוף תחרותי

בוסטון, 26 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיית ניהול חדשנות וקניין רוחני (IP), הודיעה היום על השקת AQX® 11 המבוססת על בינה מלאכותית - ההשקה המשמעותית ביותר מזה 20 שנה של גרסת פלטפורמת חדשה של Anaqua - כדי לעזור לתאגידים ולמשרדי עורכי דין להשיג ערך מרבי מנכסי הקניין הרוחני שלהם. ההשקה התרחשה ביום הראשון של כנס החברהAnaqua Experience Conference כחלק מחגיגות ה-20 של החברה.

AQX 11 היא פלטפורמת קניין רוחני המיועדת להקנות יתרון תפעולי ואסטרטגי, והיא מביאה מראה ותחושה רעננים לעולם ניהול הקניין הרוחני תוך שיפור דרמטי של היעילות ושל היכולות המסייעות בקבלת החלטות עבור עורכי דין וצוותי תפעול בתחום הקניין הרוחני. הגרסה החדשה מציעה, בין השאר, את התכונות הבאות:

יכולות בינה מלאכותית: AI Patent Summaries™ו- AI Patent Auto-Classifier™ מייעלים את תהליכי סקירת וסיווג הפטנט, מפחיתים את העבודה הידנית ומשפרים את דיוק הנתונים. המשתמשים יכולים, באמצעות יכולות הבינה המלאכותיות הללו, לסכם בקלות תביעות לפטנטים ולהמצאות, ולסווג ולמפות באופן אוטומטי פטנטים פנימיים ומתחרים למערכת הסיווג הקניינית של הארגון שלהם, ולספק מבט מקיף על הנוף התחרותי.

סביבת עבודה לעורכי דין: עורכי דין יכולים לראשונה לגשת במהירות לנתונים קריטיים הקשורים לענייני קניין רוחני במיקום מרכזי אחד. עורכי הדין יכולים להאיץ ולשפר את קבלת ההחלטות על ידי הצפת כל המידע הרלוונטי, כולל פעולות משרדיות, הגשות לגופי חוץ, החלטות על תזרימי תשלומים ועוד.

מיכון: העיבוד הממוכן של מסמכים מהווה התקדמות משמעותית, והוא מבטל את העבודה הידנית הכרוכה בתיעוד של תקשורת PTO, מקטין את מספר השגיאות ומאפשר לצוותי הקניין הרוחני להתרכז באימות הדיוק של הנתונים ובביצוע משימות ברמה גבוהה יותר, במקום בהזנת נתונים.

ניהול שמות תחום: מודול חדש עוקב אחר מידע על שמות תחום לצד נכסי הקניין הרוחני, מסייע בניהול, ומספק תצוגה הוליסטית על הפורטפוליו של הארגון עם התאמה לאופן בו בעלי עסקים מנהלים נכסים קריטיים כאלה.

ניהול חדשנות: ארגונים יכולים להאיץ חדשנות כדי להשיג ערך מרבי באמצעות מעורבות מוקדמת ותכופה של עורכי הדין המתמחים בקניין רוחני בתכנון האסטרטגי, וזאת באמצעות ניהול חדשנות. המודול משפר את לכידת הרעיונות ופיתוחם מכל ארגון הלקוחות, מייעל את שיתוף הפעולה בין צוותים, ומספק כלים יעילים לניהול התרומות של ממציאים ושאינם ממציאים, ובסופו של דבר עוזר לקצר את הזמן לשוק ומבטיח שהרעיונות הטובים ביותר מוגנים ומיושמים.

ניהול מוצר: תכונה חדשה המעניקה נראות לתרומות לפטנטים על ידי יצירת קישורים בין פטנטים, סימנים מסחריים ונתונים פיננסיים למשפחות מוצר, ומאפשרת הבנה ברורה של נכסי הקניין הרוחני המניעים את ערך המוצר. נראות משופרת זו, כולל נתוני הערכת פטנטים בנושאים מקושרים, מפשטת הזדמנויות רישוי ומודיעה על החלטות בקשר לחידושים של קניין רוחני.

"היום נחשב כציון דרך כאשר אנו משיקים את AQX 11", אמר בוב רומיאו, מנכ"ל Anaqua. "מופעל על ידי בינה מלאכותית ואוטומציה משופרת, זוהי קפיצת מדרגה בטכנולוגיית ניהול IP. כאשר אנו חוגגים את יום השנה ה -20 של Anaqua, השקה זו מדגישה את ההתקדמות והמחויבות שלנו לחדשנות. אנו נרגשים לציין את יום השנה שלנו ולחלוק הישג זה עם קהילת הלקוחות הגלובלית שלנו, שהייתה חלק בלתי נפרד מהפיכת זה לאפשרי".

וינסנט בראול, סגן נשיא בכיר למוצרים וחדשנות ב-Anaqua, הדגיש עוד יותר את משמעות הגרסה החדשה: "AQX 11 משקפת שיתוף פעולה נרחב עם קהילת הלקוחות המוערכת שלנו. גרסה זו מעצימה את הלקוחות שלנו למיטוב היעילות התפעולית וקבלת החלטות אסטרטגית באמצעות יכולות בינה מלאכותית פורצות דרך ומיכון. על ידי מתן אפשרות לעוסקים בתחום הקניין הרוחני לחלץ תובנות חיוניות מנתונים חיוניים ולייעל החלטות בנוגע לפורטפוליו וסיווג פטנטים, AQX 11 קובעת סטנדרט חדש בטכנולוגיית הניהול של קניין רוחני".

למידע נוסף על AQX 11 ולבקשת הדגמה, אנא בקרו באתר anaqua.com.

אודות Anaqua

Anaqua, Inc היא ספקית מובילה של פתרונות ושירותים משולבים של טכנולוגיית ניהול קנין רוחני (IP) עבור תאגידים ומשרדי עורכי דין. פתרונות התוכנה שלה לניהול קניין רוחני פלטפורמת AQX® ו- PATTSY WAVE®מציעים שניהם זרימות עבודה מומלצות עם ניתוחי ביג דאטה ויכולות טכנולוגיות אחרות במטרה ליצור סביבה חכמה המעודכנת באסטרטגיית הקנין הרוחני, מאפשרות לקבל החלטות הקשורות בקניין הרוחני, ומייעלות את הפעולות הנוגעות לקניין רוחני המותאמות לצורך של כל מגזר. כיום, כמעט מחצית מ-100 מגישי הפטנטים והמותגים הגלובליים המובילים בארה"ב, כמו גם מספר גדל והולך של משרדי עורכי דין ברחבי העולם, משתמשים בפתרונות של Anaqua. למעלה ממיליון בכירים בתפקידי קנין רוחני, עורכי דין, עוזרים משפטיים, מנהלים וממציאים בחברות גדולות ובינוניות משתמשים בפלטפורמה לצרכי ניהול הקנין הרוחני שלהם. מרכזה של החברה ממוקם בבוסטון, ולה משרדים ברחבי ארה"ב, אירופה, אסיה ואוסטרליה. למידע נוסף, אנא בקרו באתר anaqua.com או בלינקדאין של החברה.

אשת קשר עם החברה:
Amanda Glagolev
Director, Communications
Anaqua
617-375-5808
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
NielsenIQ (NIQ) חוברת ל-SPAR International ומציעה שירותי Spaceman ברחבי העולם
NielsenIQ (NIQ), חברה מובילה בתחום המודיעין הצרכני, גאה להכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי עם SPAR International BV, לקידום השילוב של שירותי NIQ Spaceman. NIQ תציע את שירותי ניהול השטח שלה לארגוני SPAR בארצות מסביב לעולם, במטרה לשפר את מיצוב השוק של כל שותפי הארגון הקמעונאים.

ארגון A21 משיק אפליקציית בקשות לאירוח עבור Walk for Freedom 2024
A21, ארגון עולמי ללא מטרות רווח המוקדש למיגור הסחר בבני אדם באמצעות מודעות, התערבות וטיפול לאחר מכן, נרגש להכריז שניתן עכשיו להגיש בקשות להפוך למארחים של צעדת החופש 2024 . השנה מציינים 10 שנים לאירוע הגדול מסוגו בעולם נגד סחר בבני אדם, שיתקיים ב-19 באוקטובר 2024.

Cofense מוסיפה ל- PhishMe®יכולות ניהול סיכוני אבטחה בדואר אלקטרוני ודיווח על אימותים
מדד מעורבות העובדים החדש מעצים עובדים; הופך אותם לשותפי אבטחה במקום נטל

Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים
הזמנות מקוונות מלמעלה מ-35,000*1 זמינות בשפה האנגלית, הסינית (מפושטת ומסורתית) וקוריאנית

רצף של ניצחונות: Allegiance Real Estate היא הסוכנות הדומיננטית ביותר של DAMAC Properties ברבעון הראשון של 2024
Allegiance Real Estate זכתה בפרסים היוקרתיים של DAMAC Property לרבעון הראשון של 2024, וביססה את מעמדה כמובילת שוק במגזר הנדל"ן של דובאי

Anaqua משיקה את AQX® 11, פלטפורמת ניהול קניין רוחני מבוססת בינה מלאכותית
פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני החדשה מניעה יעילות ומציפה תובנות המעצימות ארגונים להצטיין בנוף תחרותי

Andersen Global Inks חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם תאגיד Celen בטורקיה
אנדרסן גלובל Andersen Global יוזמת התרחבות נוספת בטורקיה עם הוספת שיתוף פעולה עם תאגיד Celen Corporate Property Valuation & Counseling Inc. (Celen), ובכך היא מוסיפה משאבים יקרי ערך ליכולות המס והמשפטיות הקיימות של הארגון.

רמות המתח הנפשי צונחות ברחבי העולם, אך היקף החוויות השליליות עולה בארצות הנמצאות במשבר
בשנת 2023 העולם היה נגוע בסכסוכים - המלחמה בין אוקראינה לרוסיה נמשכה בזמן שמלחמה חדשה פרצה בין ישראל לחמאס - אך העולם היה גם במקום טוב יותר מבחינה רגשית לעומת שיא מגיפת הקורונה.

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה
אינטגרציה ותמיכת לקוחות מופיעים כגורמים מכריעים בהעדפות בתי העסק עבור פתרונות תשלום

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות
היום השלישי והאחרון של פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו הסתיים בדיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות. הפסגה, שאורגנה על ידי מכון FII, משכה כמעט 1,500 מנהיגים, יזמים ויזמים גלובליים שהשתתפו ביותר מ-65 מפגשים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI