דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים רצף של ניצחונות: Allegiance Real Estate היא הסוכנות הדומיננטית ביותר של DAMAC Properties ברבעון הראשון של 2024
רצף של ניצחונות: Allegiance Real Estate היא הסוכנות הדומיננטית ביותר של DAMAC Properties ברבעון הראשון של 2024
חיים נוי 26/06/24 |  צפיות: 93

רצף של ניצחונות: Allegiance Real Estate היא הסוכנות הדומיננטית ביותר של DAMAC Properties ברבעון הראשון של 2024

Allegiance Real Estate זכתה בפרסים היוקרתיים של DAMAC Property לרבעון הראשון של 2024, וביססה את מעמדה כמובילת שוק במגזר הנדל"ן של דובאי.

התמונה באדיבות Allegiance Real Estate

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 26 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Allegiance Real Estate, חברת תיווך נדל"ן מובילה הממוקמת בדובאי, שוב התגלתה כסוכנות המובילה העליון של DAMAC Properties ברבעון הראשון של 2024. הישג זה מסמן את הרבעון הרביעי ברציפות בה זוכה Allegiance Real Estate להכרה זו, מה שמבסס את מעמדה כמנהיגה בשוק הנדל"ן התחרותי של דובאי.

DAMAC Properties, הידועה בהיצע הנדל"ן היוקרתי שלה ברחבי המזרח התיכון מאז 2002, העניקה אות זה ל- Allegiance Real Estateתוך הכרה במחויבותה של הסוכנות למצוינות ולתפקיד שלה בעיצוב העתיד של נוף הנדל"ן בדובאי.

עם למעלה מ-5,000 עסקאות נכסים מוצלחות בהיקף של 20 מיליארד דירהם, ל- Allegiance Real Estate יש דירוג שביעות רצון לקוחות יוצא דופן שעומד על 4.9/5. מנכ"ל החברה, עמר אבושאבן, הביע תודה על הענקת הפרס והקדיש את הזכייה לתרבות המצוינות של Allegiance Real Estate.

מסירות זו למצוינות ניכרת באסטרטגיית מעורבות הלקוחות של הסוכנות, כגון מפגשי הדרכים הבינלאומיים החודשיים שלה וחומרים מקוונים נגישים עבור נכסי הנדל"ן שהיא מציעה. יוזמות אלה היו קריטיות במשיכת משקיעים מקומיים ובינלאומיים, והעצימו אותם עם תובנות עדכניות כדי להבין טוב יותר את שוק הנדל"ן בדובאי.

פרייאנקה ג'ייקוב (Priyanka Jacob), סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Allegiance Real Estate, מצהירה, "ב- Allegiance Real Estate אנו נותנים עדיפות לתרבות של מצוינות שבה העובדים והלקוחות שלנו נמצאים בליבה של כל מה שאנו עושים. על ידי טיפוח סביבה תומכת שמעריכה את חברי הצוות שלנו והלקוחות באותה מידה, אנחנו מניעים עסקאות והפניות חוזרות, וגם מבטיחים הצלחה ברת קיימא".

Allegiance Real Estate שומרת על כוח עבודה מעורב ובעל מוטיבציה גבוהה, מתוך הכרה בכך שהתשוקה והמחויבות שלהם הן בסיסיות לצמיחה ולהישגים המתמשכים שלהם. ג'ייקוב משתפת כיצד כל מחלקה מאמצת בלב שלם את הפילוסופיה הזו, ועובדת בשיתוף פעולה כדי לטפח תרבות ארגונית משגשגת וחיובית.

למרות האתגרים הכלכליים הנוכחיים, כולל אינפלציה גואה ותנאי שוק משתנים, Allegiance Real Estate המשיכה לשגשג על ידי הצעת פורטפוליו מגוון של נכסים בנקודות מחיר שונות ובמיקומים שונים. לקוחות המשרד נעים בין משקיעים מנוסים לקונים בפעם הראשונה.

Allegiance Real Estate עומדת להיות מובילה עולמית בתחום הנדל"ן כשהיא מרחיבה את טווח ההגעה שלה מדובאי לבמה הבינלאומית.

אודות Allegiance Real Estate

Allegiance Real Estate, סוכנות נדל"ן עטורת פרסים הממוקמת בדובאי, מציעה שירותי תיווך נדל"ן נרחבים ובלתי משוחדים לקהל לקוחות בינלאומי. כחברת תיווך רשמית של DAMAC, היא מתמקדת בהסברה גלובלית ובחינוך לקוחות, ומבססת את עצמה כשותפה אמינה למשקיעים גלובליים החוקרים את שוק הנדל"ן בדובאי. השקיפות, הגישה ממוקדת הלקוח והשותפויות האסטרטגיות של החברה עם יזמים מובילים מבססים את מעמדה כמובילה בתחום הנדל"ן.

פרטי התקשרות:

איש קשר: Zoober Ahmed זובר אחמד

תפקיד: סמנכ"ל שיווק

שם החברה: Allegiance Real Estate

אתר החברה: https://www.aredxb.com/

אימייל ליצירת קשר: [email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://prdesk.globenewswire.com/api/ResourceLibraryFile/DownloadFile?source=pnr&Id=b3150fb9-3055-49f0-984e-4cf5e02f629c

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
NielsenIQ (NIQ) חוברת ל-SPAR International ומציעה שירותי Spaceman ברחבי העולם
NielsenIQ (NIQ), חברה מובילה בתחום המודיעין הצרכני, גאה להכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי עם SPAR International BV, לקידום השילוב של שירותי NIQ Spaceman. NIQ תציע את שירותי ניהול השטח שלה לארגוני SPAR בארצות מסביב לעולם, במטרה לשפר את מיצוב השוק של כל שותפי הארגון הקמעונאים.

ארגון A21 משיק אפליקציית בקשות לאירוח עבור Walk for Freedom 2024
A21, ארגון עולמי ללא מטרות רווח המוקדש למיגור הסחר בבני אדם באמצעות מודעות, התערבות וטיפול לאחר מכן, נרגש להכריז שניתן עכשיו להגיש בקשות להפוך למארחים של צעדת החופש 2024 . השנה מציינים 10 שנים לאירוע הגדול מסוגו בעולם נגד סחר בבני אדם, שיתקיים ב-19 באוקטובר 2024.

Cofense מוסיפה ל- PhishMe®יכולות ניהול סיכוני אבטחה בדואר אלקטרוני ודיווח על אימותים
מדד מעורבות העובדים החדש מעצים עובדים; הופך אותם לשותפי אבטחה במקום נטל

Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים
הזמנות מקוונות מלמעלה מ-35,000*1 זמינות בשפה האנגלית, הסינית (מפושטת ומסורתית) וקוריאנית

רצף של ניצחונות: Allegiance Real Estate היא הסוכנות הדומיננטית ביותר של DAMAC Properties ברבעון הראשון של 2024
Allegiance Real Estate זכתה בפרסים היוקרתיים של DAMAC Property לרבעון הראשון של 2024, וביססה את מעמדה כמובילת שוק במגזר הנדל"ן של דובאי

Anaqua משיקה את AQX® 11, פלטפורמת ניהול קניין רוחני מבוססת בינה מלאכותית
פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני החדשה מניעה יעילות ומציפה תובנות המעצימות ארגונים להצטיין בנוף תחרותי

Andersen Global Inks חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם תאגיד Celen בטורקיה
אנדרסן גלובל Andersen Global יוזמת התרחבות נוספת בטורקיה עם הוספת שיתוף פעולה עם תאגיד Celen Corporate Property Valuation & Counseling Inc. (Celen), ובכך היא מוסיפה משאבים יקרי ערך ליכולות המס והמשפטיות הקיימות של הארגון.

רמות המתח הנפשי צונחות ברחבי העולם, אך היקף החוויות השליליות עולה בארצות הנמצאות במשבר
בשנת 2023 העולם היה נגוע בסכסוכים - המלחמה בין אוקראינה לרוסיה נמשכה בזמן שמלחמה חדשה פרצה בין ישראל לחמאס - אך העולם היה גם במקום טוב יותר מבחינה רגשית לעומת שיא מגיפת הקורונה.

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה
אינטגרציה ותמיכת לקוחות מופיעים כגורמים מכריעים בהעדפות בתי העסק עבור פתרונות תשלום

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות
היום השלישי והאחרון של פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו הסתיים בדיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות. הפסגה, שאורגנה על ידי מכון FII, משכה כמעט 1,500 מנהיגים, יזמים ויזמים גלובליים שהשתתפו ביותר מ-65 מפגשים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI