דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Cofense מוסיפה ל- PhishMe®יכולות ניהול סיכוני אבטחה בדואר אלקטרוני ודיווח על אימותים
Cofense מוסיפה ל- PhishMe®יכולות ניהול סיכוני אבטחה בדואר אלקטרוני ודיווח על אימותים
חיים נוי 27/06/24 |  צפיות: 110

Cofense מוסיפה ל- PhishMe®יכולות ניהול סיכוני אבטחה בדואר אלקטרוני ודיווח על אימותים

מדד מעורבות העובדים החדש מעצים עובדים; הופך אותם לשותפי אבטחה במקום נטל

ליסבורג, ונקובר, 26 ביוני 2024, (BUSINESS WIRE):

Cofense®, החברה המובילה בפתרונות לזיהוי איומים בדואר אלקטרוני ולמתן מענה, חשפה היום שיפורים חדשים בפלטפורמה שלה בשם PhishMe®, להכשרת עובדים למודעות אבטחה (SAT). התוספת החדשה, Employee Engagement Index (מדד מעורבות העובדים), צפויה לשנות את הדרך בה ארגונים מנהלים סיכוני אבטחה בדואר אלקטרוני.

השקת מדד מעורבות העובדים (EEI) הופכת את העובדים לשותפי אבטחה. הכלי החדשני מנטר ברציפות את האינטראקציה של העובד עם הדמיות PhishMe, תוך אספקת נתונים בזמן אמת הכוללים תובנות רבות ערך בנוגע למוכנות העובד להילחם באיומי דיוג, עוד לפני שהם יגרמו נזק להכנסות ולמוניטין של הארגון.

"Cofense PhishMe היה מוצר חלוצי בענף ה-SAT לפי למעלה מעשור, וב-2024 אנו שמחים לדווח שסיפקנו את הדמיית ההכשרה המיליארד לעובדים", ציין דיוויד ואן אלן, מנכ"ל Cofense. "הניסיון והנתונים שברשותנו מאששים את הטענה שהעובדים הם הנכס החזק ביותר שיש לארגון בהתמודדותו מול התקפות סייבר מבוססות דואר אלקטרוני; הם אינם אמורים להיחשב סיכון. זו הסיבה העיקרית שבגללה שדרגנו את PhishMe והוספנו לה את מדד מעורבות העובדים".

ידוע שרוב התקפות הסייבר המוצלחות על עסקים מתחילות בהודעת דיוג בדואר אלקטרוני שמצליחה לחדור את אמצעי אבטחת הדואר האלקטרוני, וגם את האמצעים החדשים שעושים שימוש בבינה מלאכותית. בשל עובדה זו, תוכניות מודעות עובדים לאבטחה בדואר אלקטרוני מהוות רכיב קריטי באסטרטגיית הגנה מקיפה המורכבת משכבות. כשהעובדים עוברים הכשרה מתאימה ויש להם את המוטיבציה, הם הופכים לקו הגנה חזק בחזית.

מדד מעורבות העובדים של PhishMe ממנף למעלה מעשור של מודיעין מוסדר הנמצא ברשות Cofense על איומים, והוא משלב את הנתונים הללו עם תבניות התנהלות נוכחיות של עובדים. לאחר מכן, EEI מפיק ציון בקיאות המתעדכן באופן שוטף, ומציג מדד אישי שמעריך בני אדם, קבוצות, עמיתים ומחלקות תוך שהוא מאפשר לארגונים לזהות במהירות תחומים שזקוקים לשיפור ומאפשר לבצע פעולות מיידיות וממוקדות לתיקון הבעיה.

יתרונות מדד מעורבות העובדים:

*מדדים ברמת המשתמש: מזהים פערי גמישות ומעורבות בכל רמות העובדים, תוך יישום של תוכנית אכיפה ממוקדת שמחזקת את מיצוב אבטחת הסייבר של הארגון.

*יחס דווח: מספק דיווח על זיהוי ופעילות של עובדים בנוגע לניסיונות דיוג, תוך ציון מודעות ותגובתיות של הצוות התגובה הראשונה.

*יחס פגיעות: מזהה עובדים או עמיתים המועדים ליפול בפח בהונאת דיוג, תוך אפשור אכיפה ממוקדת ותיקון הבעיה.

*ציון בקיאות: מדגיש את יכולת האנשים לזהות ניסיונות דיוג בצורה מדוייקת ולדווח עליהם.

*תצוגת דירוג: דירוג עובדים לפי גמישות, המבצעים המובילים ואלה שזקוקים לתמיכה נוספת.

*מדדים גמישים: מתאים את קריטריון ההערכה לדרישות הארגון.

לפרטים נוספים אודות PhishMe Employee Email SAT with Risk Validation, לחצו כאן.

אודות Cofense

Cofense מציעה את הפתרונות היעילים ביותר לזיהוי ולהתמודדות עם איומים בדואר אלקטרוני עסקי. הכשרת מודעות האבטחה של PhishMe לעובדים עם אימות סיכונים, וכן פלטפורמת Cofense לזיהוי ולמתן מענה לניסיונות דיוג (PDR) שואבות את עוצמתן מלמעלה מ-35 מיליון עובדים שעברו את הכשרת Cofense ואשר מדווחים בזמן אמת על ניסיונות דיוג ועל איומים מסוכנים נוספים בדואר אלקטרוני. הפתרונות של Cofense מציעים יכולות בלעדיות לזיהוי ולמניעת איומים אותם מערכות אחרות לאבטחת דואר אלקטרוני אינן מזהות, ומסירים אותם מכל תיבות הדואר של לקוחותינו. לפרטים נוספים ניתן לבקר בכתובת cofense.com או להתחבר עם Cofense ב-X ובלינקדאין.

אנשי קשר

Cheyenne Wells
[email protected]

מקור: Cofense

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Medisca פותחת מתקן לאריזה מחדש של תרופות במטרה לעמוד בדרישה הגלובלית לתרופות אישיות
‏Medisca, חברה מובילה בעולם לפתרונות אישיים בעולם התרופות, קיימה אירוע פתיחה חגיגי ב-20 ביוני, 2024, של המפעל לאריזה מחדש והפצה בפלטספורג, ניו יורק.

Fortrea משיקה סטודיו לחדשנות AI כדי לעודד טכנולוגיה ופתרונות אנושיים לשיפור אספקת ניסויים קליניים
Fortrea (נאסד"ק:FTRE), חברה שהיא ארגון מחקר מבוסס חוזים (CRO) גלובלית מובילה, הודיעה היום על השקת סטודיו החדשנות שלה לבינה מלאכותית (AI), המסמנת השקעה אסטרטגית בעיצוב מחדש של ביצוע ניסויים קליניים היום ובעתיד.

AACSB קובעת כיוון לבתי ספר לעסקים להוביל ב- AI
AACSB משתמשת בדו"ח חדש ובאירועים גלובליים כדי לקבוע כיוון אסטרטגי לבתי ספר לעסקים לקדם את החינוך ולהוביל באומץ בבינה מלאכותית.

Pacific Green נכנסת לשוק אחסון האנרגיה הפולני עם רכישה כפולה
Pacific Green Technologies, Inc ("פסיפיק גרין", OTCQB: PGTK), מתכננת לרכוש את רוב המניות בשני פרויקטים פולניים לאחסון אנרגיה מבוסס סוללות ממפתח בינלאומי שפועל בשוק הפולני. יתרת המניות בכל אחד מהפרויקטים המציעים 50 מגה-וואט, תירכש בהתאם למימוש ציוני דרך לאורך הפרויקט.

Nyxoah – מידע על המספר הכולל של בעלי זכויות ההצבעה וניירות הערך
בהתאם לסעיף 15 לחוק מ-2 במאי 2007 על שקיפות בעלי מניות גדולים, Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: (NYXH מפרסמת את המידע הבא בעקבות הנפקת מניות חדשות.

NielsenIQ (NIQ) חוברת ל-SPAR International ומציעה שירותי Spaceman ברחבי העולם
NielsenIQ (NIQ), חברה מובילה בתחום המודיעין הצרכני, גאה להכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי עם SPAR International BV, לקידום השילוב של שירותי NIQ Spaceman. NIQ תציע את שירותי ניהול השטח שלה לארגוני SPAR בארצות מסביב לעולם, במטרה לשפר את מיצוב השוק של כל שותפי הארגון הקמעונאים.

ארגון A21 משיק אפליקציית בקשות לאירוח עבור Walk for Freedom 2024
A21, ארגון עולמי ללא מטרות רווח המוקדש למיגור הסחר בבני אדם באמצעות מודעות, התערבות וטיפול לאחר מכן, נרגש להכריז שניתן עכשיו להגיש בקשות להפוך למארחים של צעדת החופש 2024 . השנה מציינים 10 שנים לאירוע הגדול מסוגו בעולם נגד סחר בבני אדם, שיתקיים ב-19 באוקטובר 2024.

Cofense מוסיפה ל- PhishMe®יכולות ניהול סיכוני אבטחה בדואר אלקטרוני ודיווח על אימותים
מדד מעורבות העובדים החדש מעצים עובדים; הופך אותם לשותפי אבטחה במקום נטל

Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים
הזמנות מקוונות מלמעלה מ-35,000*1 זמינות בשפה האנגלית, הסינית (מפושטת ומסורתית) וקוריאנית

רצף של ניצחונות: Allegiance Real Estate היא הסוכנות הדומיננטית ביותר של DAMAC Properties ברבעון הראשון של 2024
Allegiance Real Estate זכתה בפרסים היוקרתיים של DAMAC Property לרבעון הראשון של 2024, וביססה את מעמדה כמובילת שוק במגזר הנדל"ן של דובאי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI