דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Medisca פותחת מתקן לאריזה מחדש של תרופות במטרה לעמוד בדרישה הגלובלית לתרופות אישיות
Medisca פותחת מתקן לאריזה מחדש של תרופות במטרה לעמוד בדרישה הגלובלית לתרופות אישיות
חיים נוי 29/06/24 |  צפיות: 96
Medisca פותחת מתקן לאריזה מחדש של תרופות במטרה לעמוד בדרישה הגלובלית לתרופות אישיות

פלטסבורג, ניו יורק, 27 ביוני 2024, (BUSINESS WIRE):

‏Medisca, חברה מובילה בעולם לפתרונות אישיים בעולם התרופות, קיימה אירוע פתיחה חגיגי ב-20 ביוני, 2024, של המפעל לאריזה מחדש והפצה בפלטספורג, ניו יורק. האירוע התקיים בנוכחות צוות פלטסבורג המוערך של Medisca, שותפים עסקיים וכן נציגים רשמיים של המדינה ושל הרשות הפדרלית, כולל חברת הקונגרס אליז סטפניק, הסנטור דן שטק וחבר האסיפה בילי ג'ונס.

"אירוע זה מסמל את סיום הפרויקט הגדול ביותר ש-Medisca ביצעה ב-35 שנות קיומה", אמר אנטוניו דוס סנטוס, מייסד ויו"ר Medisca. "מתקן חדש זה נותן ביטוי למאמצים הכנים ולמסירות של אנשי Medisca וממחיש את המחוייבות שלנו לתמיכה בדרישה הגוברת לתרופות בהתאמה אישית".

השקעה מתמשכת בצפון אמריקה

לאחר 32 שנות נוכחות והשקעה בצפון אמריקה, הפתיחה של מתקן Medisca החדש בפלטסבורג מהווה הוכחה לערכו של כוח העבודה באזור זה.

"מתקן Medisca החדש הוא עדות למאגר הכישרונות המקומי שיש לנו בכוח העבודה, אשר כבר עתה מציע 65 משרות מקומיות בשכר גבוה עם תוכניות להתרחבות נוספת", אמרה חברת הקונגרס אליז סטפניק. "השקעה משמעותית זו בפלטסבורג מדגישה את כוחו של האזור". אני גאה לתמוך ב-Medisca ובתעשיות הרבות שמשקיעות בקהילה שלנו ומביאות לשגשוג כלכלי של משפחות חרוצות בצפון המדינה ובצפון אמריקה כולה".

הכפלת הקיבולת במטרה לתת מענה לדרישות ההולכות וגדלות בתחום התרופות המותאמות אישית

שילוב הפעילות הקיימת באתר יחיד המצויד במיכון חדשני ובתהליכי עבודה אוטומטיים יביא לשיפור משמעותי של קיבולת החברה במתקן החדש ויאפשר לה לתמוך בקבוצות המגוונות של שירותי הבריאות לה היא נותנת שירות.

"ספציפית, המתקן החדש יאפשר ל-Medisca להרחיב את הקיבולת שלה ולהציע מוצרים איכותיים לרוקחים ולאנשי שירותי הבריאות, מה שיאפשר להם להכין תרופות אישיות וחיוניות למטופלים כמוני וכמוך - לא רק כאן בארצות הברית אלא בכל העולם כולו", אמר סנג'יי גוראצ’ורן, מנכ"ל Medisca.

מינוף החדשנות המדרגית, חיזוק שיטות אבטחת האיכות הקיימות ומתן עדיפות לבריאות, לבטיחות ולרווחה של אנשי Medisca היוו חלק חשוב בכל החלטה שהתקבלה במהלך התכנון וההקמה של המתקן החדש. השיקולים המשמעותיים כללו חדרי ייצור מותאמים ותואמי ISO וכן מינוף של מערכות מותאמות לניהול מחסן לצורך יכולת מעקב מקצה לקצה.

"המתקן החדש כולו מהווה דוגמה מודרנית הממנפת את החדשנות ואת האיכות חסרת הפשרות, כמו גם את אמצעי הבטיחות, במטרה להגן על המוצרים, הסגל והסביבה שלנו", אמר דוס סנטוס.

המתקן החדש של Medisca בפלטסבורג עבר בהצלחה בדיקה שנערכה על ידי נציגים ממדינת ניו יורק וכן ביקורת מערכות ותיעוד של גורם חיצוני, ומתוכננות בדיקות נוספות של גורמי הסמכה וגופים שונים כדי לתת שירות לשוק האמריקאי והעולמי. לצפייה בתמונות המתקן החדש.לחצו כאן.

אודות Medisca

חברת Medisca נוסדה בשנת 1989 והיא החברה המובילה בתחום פתרונות שרשרת האספקה של מוצרי רוקחות ותרופות מותאמות אישית. לתיק המוצרים המרשים שלה, המונה למעלה מ-2,000 מוצרים, מתווספת ספרייה של למעלה מ-10,000 נוסחאות מותאמות וקנייניות לתרופות, כמו גם מומחיות ושירותים בתחום תרכובות הרוקחות, השכלה מתמשכת בנושא שירותי הבריאות, בדיקות אנליטיות ועוד. Medisca מספקת פתרונות מותאמים היטב למגוון מגזרי רווחה ברחבי העולם, והיא מגשרת על הפער הקיים בשירותי הבריאות ומטפחת רווחה אישית לכולם. לפרטים נוספים, בקרו בכתובת www.medisca.com ועקבו אחרינו בלינקדאין, בפייסבוק, וביוטיוב.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/54087780/en

אנשי קשר

Medisca Communications
[email protected]
1-800-665-6334

מקור: Medisca

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Nyxoah הגישה למנהל המזון והתרופות האמריקאי את המודול הרביעי והאחרון בבקשת האישור טרום שיווק עבור Genio
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה הגישה למנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) את המודול הרביעי והאחרון בבקשת האישור טרום שיווק (PMA) שלה עבור Genio.

Zenas BioPharma ממנה את אורלנדו אוליביירה למנהל מסחרי ראשי
אורלנדו אוליביירה הוא מנהל מוכשר בתעשיית התרופות עם כמעט 25 שנות ניסיון עסקי, בניית צוותים המציעים ביצועים גבוהים והשקת מוצרי תרופות מצליחים מרובים

עם העלייה המהירה של הבינה המלאכותית, מעסיקים פונים לבוגרי בתי ספר לעסקים בחיפוש אחר מיומנויות אנושיות
הסקר השנתי של GMAC בקרב מגייסים ארגוניים מצביע על ביטחון גבוה, ומנבא גיוס עובדים חזק

עם העלייה המהירה של הבינה המלאכותית, מעסיקים פונים לבוגרי בתי ספר לעסקים בחיפוש אחר מיומנויות אנושיות
הסקר השנתי של GMAC בקרב מגייסים ארגוניים מצביע על ביטחון גבוה, ומנבא גיוס עובדים חזק

Medisca פותחת מתקן לאריזה מחדש של תרופות במטרה לעמוד בדרישה הגלובלית לתרופות אישיות
‏Medisca, חברה מובילה בעולם לפתרונות אישיים בעולם התרופות, קיימה אירוע פתיחה חגיגי ב-20 ביוני, 2024, של המפעל לאריזה מחדש והפצה בפלטספורג, ניו יורק.

Fortrea משיקה סטודיו לחדשנות AI כדי לעודד טכנולוגיה ופתרונות אנושיים לשיפור אספקת ניסויים קליניים
Fortrea (נאסד"ק:FTRE), חברה שהיא ארגון מחקר מבוסס חוזים (CRO) גלובלית מובילה, הודיעה היום על השקת סטודיו החדשנות שלה לבינה מלאכותית (AI), המסמנת השקעה אסטרטגית בעיצוב מחדש של ביצוע ניסויים קליניים היום ובעתיד.

AACSB קובעת כיוון לבתי ספר לעסקים להוביל ב- AI
AACSB משתמשת בדו"ח חדש ובאירועים גלובליים כדי לקבוע כיוון אסטרטגי לבתי ספר לעסקים לקדם את החינוך ולהוביל באומץ בבינה מלאכותית.

Pacific Green נכנסת לשוק אחסון האנרגיה הפולני עם רכישה כפולה
Pacific Green Technologies, Inc ("פסיפיק גרין", OTCQB: PGTK), מתכננת לרכוש את רוב המניות בשני פרויקטים פולניים לאחסון אנרגיה מבוסס סוללות ממפתח בינלאומי שפועל בשוק הפולני. יתרת המניות בכל אחד מהפרויקטים המציעים 50 מגה-וואט, תירכש בהתאם למימוש ציוני דרך לאורך הפרויקט.

Nyxoah – מידע על המספר הכולל של בעלי זכויות ההצבעה וניירות הערך
בהתאם לסעיף 15 לחוק מ-2 במאי 2007 על שקיפות בעלי מניות גדולים, Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: (NYXH מפרסמת את המידע הבא בעקבות הנפקת מניות חדשות.

NielsenIQ (NIQ) חוברת ל-SPAR International ומציעה שירותי Spaceman ברחבי העולם
NielsenIQ (NIQ), חברה מובילה בתחום המודיעין הצרכני, גאה להכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי עם SPAR International BV, לקידום השילוב של שירותי NIQ Spaceman. NIQ תציע את שירותי ניהול השטח שלה לארגוני SPAR בארצות מסביב לעולם, במטרה לשפר את מיצוב השוק של כל שותפי הארגון הקמעונאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI