דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Zenas BioPharma ממנה את אורלנדו אוליביירה למנהל מסחרי ראשי
Zenas BioPharma ממנה את אורלנדו אוליביירה למנהל מסחרי ראשי
חיים נוי 01/07/24 |  צפיות: 77

Zenas BioPharma ממנה את אורלנדו אוליביירה למנהל מסחרי ראשי

אורלנדו אוליביירה הוא מנהל מוכשר בתעשיית התרופות עם כמעט 25 שנות ניסיון עסקי, בניית צוותים המציעים ביצועים גבוהים והשקת מוצרי תרופות מצליחים מרובים

וולטהם, מסצ'וסטס, 1 ביולי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zenas BioPharma, חברת ביו-פארמה גלובלית המחויבת להפוך למובילה בפיתוח ומסחור של טיפולים מכווני דלקות ואימונולוגיה, הודיעה על מינויו של אורלנדו אוליביירה למנהל המסחרי הראשי שלה. עם קריירה בת כמעט 25 שנה, אוליביירה מביא עמו ניסיון עשיר בבניית צוותים מסחריים גלובליים המציעים ביצועים גבוהים, הנעת צמיחה בהכנסות וטיפוח שותפויות אסטרטגיות בתעשייה הביוטכנולוגית ובתעשיית התרופות.

"בעודנו ממשיכים לקדם מספר תוכניות פיתוח קליני בשלבים בינוניים עד מאוחרים, אנו נרגשים לקבל בברכה את אורלנדו לצוות ההנהלה של Zenas", אמר ג'ו פארמר, נשיא ומנהל התפעול הראשי של החברה. "המקצועיות והרקורד שלו בבנייה והובלה של צוותים מסחריים המציעים ביצועים גבוהים יסייעו במיסוד של זיכיון ה-Obexelimab ובהשגת מטרתנו להביא את ה-Obexelimab לחולים ברחבי העולם. אנחנו נרוויח מאוד מהידע המסחרי הנרחב והמנהיגות של אורלנדו ככל ש-Zenas תתפתח ותהפוך לחברת שמשלבת ופיתוח תעשייתי ומסחר של תרופות".

"אני להוט להצטרף לצוות ההנהלה המנוסה ש- Zenas בנה, מונחה על ידי משימתם לספק טיפולים טרנספורמטיביים מבוססי אימונולוגיה לחולים הזקוקים לכך", אמר אורלנדו אוליביירה. "אני מצפה לעבוד עם הצוות הזה כדי להמשיך לפתח ולהוציא לפועל את האסטרטגיות והתוכניות למסחור הסופי של obexelimab ולבסס את Zenas כחברה גלובלית מובילה לפיתוח מבוסס אימונולוגיה ומסחרית".

לפני ההצטרפות ל-Zenas אוליביירה שימש כסגן נשיא בכיר ומנהל בינלאומי ב-Mirati Therapeutics (שנרכשה בידי Bristol Meyers Squibb), שם עזר להוביל ולהקים את הקרנות הבינלאומיות של החברה והכין מספר השקות אונקולוגיות, כולל ההובלה לקבלת האישור של סוכנות התרופות האירופית ל-KRAZATI®. לפני כן, הוא שימש כסגן נשיא בכיר ומנכ"ל בינלאומי ב-Agios Pharmaceuticals (חברה בתחום האונקולוגיה שנרכשה בידי Servier), ובאותו תפקיד ב-TESARO (שנרכשה בידי GlaxoSmithKline). לפני כן כיהן כסגן נשיא לתפעול באירופה ובאופן בין-יבשתי בחברת Cubist Pharmaceuticals (שנרכשה בידי Merck). אוליביירה גם מילא, במשך יותר מעשור, תפקידים רבים עם אחריות הולכת וגדלה ב-Amgen. אוליביירה מכהן כיום כחבר דירקטוריון ב-OncoInvent AS, חברת רדיו-פרמצבטיקה פרטית בשלב הקליני. הוא קיבל תואר ברוקחות ותואר שני בדיני תרופות ורוקחות מאוניברסיטת קוימברה, פורטוגל.

אודות Zenas BioPharma

Zenas BioPharma היא חברת ביו-פרמצבטיקה גלובלית בשלב הקליני, המחויבת להפוך למובילה בפיתוח ומסחור של טיפולים מכווני דלקות ואימונולוגיה לחולים הזקוקים לכך. עם יכולות פיתוח קליני ופעילות גלובלית, Zenas מקדמת פורטפוליו של טיפולים אוטואימוניים בעלי פוטנציאל מובחן בתחומים של צורך רפואי גבוה שטרם קיבל מענה. צוות ההנהלה המנוסה של Zenas ורשת השותפים העסקיים מניעים מצוינות תפעולית כדי לספק טיפולים טיפולים פוטנציאליים משני מצב כדי לשפר את החיים של אנשים שמתמודדים עם מחלות אוטואימוניות. למידע נוסף על Zenas BioPharma, בקרו באתר www.zenasbio.comועקבו אחרינו ב-X ב-@ZenasBioPharma ובלינקדאין.

ליצירת קשר - משקיעים וקשרי מדיה:

Argot Partners
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
CSL Behring מכריזה על שני חולים ראשונים שטופלו ב- HEMGENIX® (etranacogene dezaparvovec) טיפול גנטי להמופיליה B באירופה
מובילת הביוטכנולוגיה העולמית CSL Behring (ASX: CSL) הודיעה היום כי שני חולי המופיליה B טופלו בטיפול הגנטי HEMGENIX® (etranacogene dezaparvovec) במרכזים לטיפול בהמופיליה בצרפת.

Capital.com חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם TradingView כדי להציע ללקוחות כלי גרפים משופרים כאינפורמציה עבור המסחר שלהם
Capital.com, פלטפורמת המסחר הגלובלית בעלת הצמיחה הגבוהה וקבוצת הפינטק שמחזורי המסחר שלה חצו את קו ה-1 טריליון דולר ב-2023, הודיעה על הקמת שותפות עם TradingView, הספקית המובילה בעולם של כלי רישום ואנליטיקה.

פלטפורמת NIQ Activate זמינה כעת ב- Microsoft Azure Marketplace
לקוחות Microsoft Azure ברחבי העולם מקבלים כעת גישה ל-NIQ Activate כדי לנצל את המדרגיות, האמינות והזריזות של Azure בהנעת פיתוח אפליקציות ועיצוב אסטרטגיות עסקיות

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה
Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מוביל, נרגשת להכריז על השקת קמפיין הקיץ החדש שלה המציג קולקציות קיץ של יותר מ-36 מותגי Apparel Group.

אדריאן רידג' מונה למנכ"ל קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים
החל מ-1 ביולי 2024, אדריאן רידג' (Adrian Ridge) הוא מנכ"ל Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group, חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso Co. Ltd. רידג' מחליף את פיטר וגנר (Peter Wagner), שנשאר בתפקיד דירקטוריון כיו"ר פעיל של Nikkiso CE&IG Group.

Presidio Investors מקבלים בברכה את מרדית' מוס כשותפת התפעול החדשה
Presidio Investors שמחה להכריז כי מרדית' מוס הצטרפה אל שורותיה כשותפת התפעול החדשה של החברה. מרדית' מביאה עמה ניסיון עשיר בתחום הפינטק, הכולל תפקידי ניהול משמעותיים כגון מנכ"לית Finomial, מנהלת SEI ויו"ר מועצת המנהלים של Alliant National Title Insurance Company.

Pearl Pipelines מבית EIG משלימה את תוכנית המימון מחדש של חובות בכירים בשווי של כ-11 מיליארד דולר
דבר המביא את סך ההון המושקע עבור אחזקותיה ב-49% ב- Aramco Oil Pipelines לכ-13 מיליארד דולר; השקעה זרה ישירה עבור ממלכת ערב הסעודית עם כ-65% מההון המושקע מחוץ לממלכה

AM Green חותמת על חוזה מהגדולים בעולם עם SJVN לאספקת אנרגיה מתחדשת ללא פחמן
כ-4,500 מגוואט אנרגיה מתחדשת יניעו את כ-4,500 מתקני האמוניה הירוקה הבאים של AM Green. · נכון להיום, השקעה זו היא, פוטנציאלית, ההשקעה היחידה הגדולה ביותר של SJVN Green בפרויקט אנרגיה מתחדשת.

Nyxoah חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה כי חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי (EIB).

DigiAsia Corp מודיעה על השלמת המימון של שטר להמרה עם Helena Partners ומוחקת חובות שטרם נפרעו
מחיקה מיידית של חוב בעקבות הרישום לאחרונה כחברה ציבורית עם תעדוף לאחריות פיננסית ומבנה הון בריא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI