דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה
חיים נוי 03/07/24 |  צפיות: 143

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה

 

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה

 

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה

* Apparel Group אירחה צילומי לייף סטייל בשיתוף עם Anantara The Palm Resort, והציגה את קולקציות הקיץ שלהם הזמינות בחנויות וב- 6thstreet.com.

*חוגגים את הקיץ עם מותגי Apparel Group – אלדו, אלדו אקססוריז, ארדן, אסיקס, Athlete’s Co., Beverly Hills Polo Club, בירקנשטוק, קלווין קליין, Charles & Keith, Cold Stone Creamery, קרוקס, Dune London, F5 Global, Forest Essentials, Forever New, Havaianas, Herschel, Inglot, Jamie’s Italian, La Vie En Rose, LC Waikiki, LCW Home, ניו יורקר, ניין ווסט, Not Ordinary, Nysaa, R&B Kids, Rituals, Skechers, סטיב מאדן, The Children's Place, טים הורטונס וטומי הילפיגר

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 3 ביולי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מוביל, נרגשת להכריז על השקת קמפיין הקיץ החדש שלה המציג קולקציות קיץ של יותר מ-36 מותגי Apparel Group. בשיתוף פעולה עם Anantara The Palm Resort, צילומי סגנון חיים אלה משלבים את המומחיות האופנתית של Apparel Group עם האווירה היוקרתית והאווירה הבתולית, ומבטיחים קולקציית קיץ המגדירה מחדש סגנון ואלגנטיות.

סימה גנוואני ווד, מייסדת ויו"ר Apparel Group, הביעה את התלהבותה מההשקה ואמרה: "אנחנו כל כך נרגשים לשתף את קמפיין הקיץ (summer look-book ) שלApparel Group לשנת 2024, עם למעלה מ-36 מותגים בינלאומיים ותוצרת מקומית של Apparel Group, שכל אחד מהם מביא את הסגנון הייחודי שלו לעונה מרגשת זו. קמפיין הקיץ הזה הוא לא רק להציג את קולקציית הקיץ שלנו, אלא ליצור חוויית לייף סטייל שמהדהדת אצל הלקוחות שלנו".

קמפיין הקיץ מציג שורה מהממת של המותגים הבינלאומיים והמקומיים המפורסמים של Apparel Group, כולל אלדו, Aldo Accessories, Ardene, אסיקס, Athlete’s Co., Beverly Hills Polo Club, בירקנשטוק, קלווין קליין, Charles & Keith, Cold Stone Creamery, קרוקס, Dune London, F5 Global, Forest Essentials, Forever New, Havaianas, Herschel, Inglot, Jamie’s Italian, La Vie En Rose, LC Waikiki, LCW Home, New Yorker, ניין ווסט, Not Ordinary, Nysaa, R&B Kids, Rituals, Skechers, סטיב מאדן, The Children’s Place, Tim Hortons וטומי הילפיגר. כל מותג יביא את הסגנון והכשרון הייחודיים שלו, ויציע הכל, החל משיק קז'ואל ועד זוהר קיצי. הקולקציה מבטיחה לספק מגוון רחב של העדפות סגנון, ולהבטיח שיש משהו מיוחד לכולם.

לקוחות הלהוטים לאמץ את אווירת הקיץ יכולים לצפות לקנות את הקולקציה בחנויות החנויות של קבוצת ההלבשה ובפלטפורמת המסחר האלקטרוני, 6thStreet.com, שם מגוון המוצרים המלא יהיה זמין. קמפיין זה, המשלב חדשנות קמעונאית עם אירוח יוקרתי, מדגיש את הסינרגיה בין Apparel Group לבין Anantara The Palm Resort הפונה לתושבים ולתיירים, וממצב את האזור כיעד הקיץ האולטימטיבי.

הישארו מעודכנים לקיץ של סטייל, תחכום ויופי ציורי, שהובאו באופן בלעדי אליכם על ידי Apparel Group ו-Anantara The Palm Resort.

אודות APPAREL GROUP LLC

קבוצת Apparelהיא קונגלומרט קמעונאי עולמי של אופנה ולייף סטייל השוכן בצומת הדרכים של הכלכלה המודרנית - דובאי, איחוד האמירויות הערביות. כיום, קבוצת Apparelמשרתת אלפי קונים להוטים באמצעות יותר מ- 2,200 חנויות קמעונאיות ובלמעלה מ-85 מותגים בכל הפלטפורמות תוך העסקת מעל 22,000 צוותים רב-תרבותיים.

קבוצת Apparelחצבה את נוכחותה החזקה ב- GCC והרחיבה שערים משגשגים לשוק בהודו, דרום אפריקה, סינגפור, אינדונזיה, תאילנד, מלזיה, פקיסטן ומצרים. בנוסף, קיימות אסטרטגיות ברורות לכניסה לשווקים מתעוררים כמו הונגריה והפיליפינים.

קבוצתApparelיצרה חוויה רב-ערוצית, ומפעילה מותגים שמקורם בארה"ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה ואסיה. המותגים כוללים שמות מובילים בתחום האופנה, ההנעלה וסגנון החיים כמו טומי הילפיגר, צ'ארלס וקית', סקצ'רס, אלדו, ניין ווסט, Aeropostale, Jamie’s Italian, טים הורטונס, Cold Stone Creamery, Inglot ו- Rituals.

קבוצת Apparelחייבת את הצמיחה המדהימה שלה לחזון ולהכוונה של המייסדת והיו"ר הדינמית שלה, סימה גנוואני ווד, שלקחה את החברה מחיל אל חיל מאז הקמתה בשני העשורים האחרונים.

https://apparelglobal.com/en/
[email protected]

אודות Anantara The Palm Resort

Anantara הוא מותג אירוח יוקרתי למטיילים מודרניים, המחבר אותם למקומות, אנשים וסיפורים אמיתיים באמצעות חוויות אישיות, ומספק אירוח מכל הלב ביעדים המרגשים ביותר בעולם. ריכוז מלונות היוקרה ואתרי הנופש הייחודיים והמעוצבים בקפידה מספק חלון דרכו ניתן לצאת למסע לטריטוריה חדשה ומרעננת, תוך יצירת חוויות נסיעה אישיות.

מערים קוסמופוליטיות, דרך חולות מדבריים ועד איים שופעים, Anantara מחברת מטיילים למקומיים, מכתרת אותם ביוקרה אותנטית ומארחת אותם במומחיות נלהבת. הפורטפוליו מתגאה כיום ביותר מ-40 מלונות ואתרי נופש מדהימים הממוקמים בתאילנד, האיים המלדיביים, אינדונזיה, וייטנאם, סין, קמבודיה, מלזיה, סרי לנקה, מאוריציוס, סיישל, מוזמביק, זמביה, איחוד האמירויות, קטאר, עומאן, תוניסיה, פורטוגל, ספרד, הונגריה, הולנד, איטליה, אירלנד וצרפת, עם צנרת של נכסים עתידיים ברחבי אסיה, המזרח התיכון, אירופה ודרום אמריקה.

למידע נוסף על Anantara Hotels, Resorts & Spas, אנא בקרו באתר www.anantara.com

עקבו אחרינו בפייסבוק: www.facebook.com/anantara; טוויטר ואינסטגרם: @anantara_hotels

תמונות יח"צ הנלוות להודעה זו זמינות בכתובות

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/3c050648-49b9-4720-bd36-03eee8be5739

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/30b0f74f-7194-40d2-9530-8abe169e79c0

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
CSL Behring מכריזה על שני חולים ראשונים שטופלו ב- HEMGENIX® (etranacogene dezaparvovec) טיפול גנטי להמופיליה B באירופה
מובילת הביוטכנולוגיה העולמית CSL Behring (ASX: CSL) הודיעה היום כי שני חולי המופיליה B טופלו בטיפול הגנטי HEMGENIX® (etranacogene dezaparvovec) במרכזים לטיפול בהמופיליה בצרפת.

Capital.com חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם TradingView כדי להציע ללקוחות כלי גרפים משופרים כאינפורמציה עבור המסחר שלהם
Capital.com, פלטפורמת המסחר הגלובלית בעלת הצמיחה הגבוהה וקבוצת הפינטק שמחזורי המסחר שלה חצו את קו ה-1 טריליון דולר ב-2023, הודיעה על הקמת שותפות עם TradingView, הספקית המובילה בעולם של כלי רישום ואנליטיקה.

פלטפורמת NIQ Activate זמינה כעת ב- Microsoft Azure Marketplace
לקוחות Microsoft Azure ברחבי העולם מקבלים כעת גישה ל-NIQ Activate כדי לנצל את המדרגיות, האמינות והזריזות של Azure בהנעת פיתוח אפליקציות ועיצוב אסטרטגיות עסקיות

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה
Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מוביל, נרגשת להכריז על השקת קמפיין הקיץ החדש שלה המציג קולקציות קיץ של יותר מ-36 מותגי Apparel Group.

אדריאן רידג' מונה למנכ"ל קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים
החל מ-1 ביולי 2024, אדריאן רידג' (Adrian Ridge) הוא מנכ"ל Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group, חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso Co. Ltd. רידג' מחליף את פיטר וגנר (Peter Wagner), שנשאר בתפקיד דירקטוריון כיו"ר פעיל של Nikkiso CE&IG Group.

Presidio Investors מקבלים בברכה את מרדית' מוס כשותפת התפעול החדשה
Presidio Investors שמחה להכריז כי מרדית' מוס הצטרפה אל שורותיה כשותפת התפעול החדשה של החברה. מרדית' מביאה עמה ניסיון עשיר בתחום הפינטק, הכולל תפקידי ניהול משמעותיים כגון מנכ"לית Finomial, מנהלת SEI ויו"ר מועצת המנהלים של Alliant National Title Insurance Company.

Pearl Pipelines מבית EIG משלימה את תוכנית המימון מחדש של חובות בכירים בשווי של כ-11 מיליארד דולר
דבר המביא את סך ההון המושקע עבור אחזקותיה ב-49% ב- Aramco Oil Pipelines לכ-13 מיליארד דולר; השקעה זרה ישירה עבור ממלכת ערב הסעודית עם כ-65% מההון המושקע מחוץ לממלכה

AM Green חותמת על חוזה מהגדולים בעולם עם SJVN לאספקת אנרגיה מתחדשת ללא פחמן
כ-4,500 מגוואט אנרגיה מתחדשת יניעו את כ-4,500 מתקני האמוניה הירוקה הבאים של AM Green. · נכון להיום, השקעה זו היא, פוטנציאלית, ההשקעה היחידה הגדולה ביותר של SJVN Green בפרויקט אנרגיה מתחדשת.

Nyxoah חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה כי חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי (EIB).

DigiAsia Corp מודיעה על השלמת המימון של שטר להמרה עם Helena Partners ומוחקת חובות שטרם נפרעו
מחיקה מיידית של חוב בעקבות הרישום לאחרונה כחברה ציבורית עם תעדוף לאחריות פיננסית ומבנה הון בריא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI