דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Capital.com חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם TradingView כדי להציע ללקוחות כלי גרפים משופרים כאינפורמציה עבור המסחר שלהם
Capital.com חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם TradingView כדי להציע ללקוחות כלי גרפים משופרים כאינפורמציה עבור המסחר שלהם
חיים נוי 03/07/24 |  צפיות: 127

Capital.com חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם TradingView כדי להציע ללקוחות כלי גרפים משופרים כאינפורמציה עבור המסחר שלהם

לונדון, בריטניה, 2 ביולי 2024, / ACCESSWIRE :

Capital.com, פלטפורמת המסחר הגלובלית בעלת הצמיחה הגבוהה וקבוצת הפינטק שמחזורי המסחר שלה חצו את קו ה-1 טריליון דולר ב-2023, הודיעה על הקמת שותפות עם TradingView, הספקית המובילה בעולם של כלי רישום ואנליטיקה. באמצעות שותפות זו, לקוחות Capital.com יוכלו ליהנות מכלי הוויזואליזציה הפיננסית המקיפים של TradingView ולקבל גישה לכלי שרטוט משופרים, גרפים ניתנים להתאמה ורשימה ממצה של מחווני שוק לשיפור ולתמיכה בחוויית המסחר שלהם.

דנה מאסי, מנהלת מוצר ראשית, Capital.com, אמרה: "כפלטפורמה הידועה בחוויית המשתמש יוצאת הדופן שלה ובטכנולוגיה התגובתית שלה, אנו תמיד מחפשים דרכים לשפר את חוויית המסחר ואת קבלת ההחלטות של לקוחותינו. באמצעות השותפות שלנו עם TradingView, ללקוחותינו תהיה גישה לכלי הגרפים הטובים ביותר בשוק מבלי שיצטרכו לנווט הרחק מפלטפורמת Capital.com. מעבר לכך שזה מעניק נוחות נוספת עם חוויית משתמש חלקה יותר, זה עוזר בנוסף לחסוך זמן יקר כשהם באמצע עסקה".

פירס קרוסבי, מנכ"ל TradingView, אמר: "Capital.com ממשיכה לספק פריסות מוצרים מהשורה הראשונה עבור המשתמשים שלה - ושלנו! אנחנו עובדים בשותפות עם הצוות שלהם כבר כמה שנים ואנחנו מתרשמים ללא הרף מהשדרוגים וההשקות העקביות שלהם. השדרוג האחרון מאפשר ללקוחותיהם לגשת למיטב שיש לספריות הגרפים שלנו להציע, בתוך האקו-סיסטם של מוצרי Capital.com. זה משלים את שילוב המסחר הקיים שהקמנו כדי להביא את יכולות המסחר של Capital.com לאקו-סיסטם של TradingView".

דגשים:

*גישה לכלי אנליטיקה פופולאריים כולל כלי האנליטיקה Fibonacci, Gann ו-Elliot

*למעלה מ-30 מחוונים נוספים עבור אסטרטגיות המסחר הפופולריות ביותר

*למעלה מ-35 כלי שרטוט לתכנון עסקאות, בתוספת סרגל וסמלונים

*היכולת לעקוב אחר שינויי מחיר בשווקים מרובים בו זמנית

*שדרוג חזותי מקיף המאפשר צבעים ופריסות בהתאמה אישית

*תפקודיות ניווט משופרת וסרגלי כלים

*היכולת לשמור תבניות מחוון ופריסות ברשת ובטלפונים

Capital.com מאפשרת ללקוחות לסחור בנגזרים ביותר מ-3,000 מהמדדים הפופולריים בעולם, סחורות, מטבעות קריפטוגרפיים (מסחר בקריפטו אינו זמין ללקוחות קמעונאיים בבריטניה), מניות וצמדי מטבעות. בנוסף לפלטפורמות מבוססות האינטרנט והמובייל שלה, Capital.com מספקת ללקוחות גם גישה להדרכה חינם וכלי מסחר שיעזרו להם לחדד את הידע שלהם במסחר.

כחברת פינטק גלובלית עם משרדים בלונדון, דובאי, לימסול, מלבורן, ורשה ווילנה, Capital.com מונחית על ידי מסגרת סטארט-אפ מובלת קיימות, תוך מתן עדיפות לשותפויות חכמות עם המגזר הציבורי והפרטי כדי לעזור להניע התקדמות וצמיחה בת קיימא.

למידע על השותפות של Capital.com עם TradingView וכלי הגרפים המשופרים שלה, בקרו ב: (גלובלי) https://capital.com/capital-charts-upgrade או (בריטניה) https://capital.com/en-gb/analysis/capital-charts-upgrade

הערות לעורכים

אודות Capital.com

Capital.com היא חברת פינטק בעלת צמיחה גבוהה המעצימה אנשים להשתתף בשווקים הפיננסיים באמצעות פלטפורמות מסחר מקוונות פשוטות וחדשניות. הפלטפורמה האינטואיטיבית עטורת הפרסים שלה, שהושקה ב-2016 - זמינה ברשת וכאפליקציה - מאפשרת למשקיעים לסחור באלפי שווקים מובילים. כדי לעזור למשקיעים לסחור בביטחון, הפלטפורמה מצוידת בבקרות ניהול סיכונים חזקות, תמחור שקוף ותוכן חינוכי נרחב כדי לתמוך בלקוחות במסעות ההשקעה שלהם.

Capital.com היא רשת גלובלית עם משרדים הממוקמים בקפריסין, בריטניה, איחוד האמירויות הערביות ואוסטרליה. Capital Com (UK) Limited מורשית ומוסדרת על ידי Financial Conduct Authority - רשות ההתנהלות הפיננסית (FCA) תחת מספר רישום 793714. Capital Com SV Investments Limited מורשית ומוסדרת על ידי הרשות לניירות ערך של קפריסין (CySEC), תחת רישיון מספר 319/17. Capital Com Australia Pty Ltd מורשית ומוסדרת על ידי הוועדה האוסטרלית לניירות ערך והשקעות (ASIC) תחת AFSL מספר 513393. Capital Com Online Investments Ltd היא חברה הרשומה בחבר העמים של איי בהאמה ומורשית לבצע עסקי ניירות ערך על ידי הוועדה לניירות ערך של איי בהאמה עם מספר רישיון SIA-F245. Capital Com Mena Securities Trading LLC מורשית ומוסדרת על ידי רשות ניירות ערך והסחורות (SCA), תחת מספר רישיון 20200000176.

למידע נוסף, אנא בקרו באתר: www.capital.com

אודות TradingView, Inc

TradingView היא פלטפורמת הגרפים הפופולרית ביותר בעולם עבור סוחרים ומשקיעים. מופעלת על ידי נתונים גלובליים בזמן אמת, תוכנת הוויזואליות ואנליטיקת הנתונים המובילה בשוק של TradingView משמשת יותר מ -50 מיליון סוחרים.

בקרו בכתובת www.tradingview.com או הורידו את האפליקציות החינמיות לנייד של TradingView עבור iOS ו- Android כדי לגלות מעל 200 שווקים ממש בקצות אצבעותיכם. עבור חברות אחרות המעוניינות לשפר את הטכנולוגיה שלהן, בקרו באתר https://www.tradingview.com/widget/.

הודעה זו לעיתונות מיועדת לשימוש במדיה בלבד. הוא אינו מיועד למשקיעים פרטיים, ואינו כולל ייעוץ אישי או המלצות.

כתב ויתור

CFD הם מכשירים מורכבים ומגיעים עם סיכון גבוה להפסיד כסף במהירות בגלל מינוף. 84.01% מחשבונות המשקיעים הקמעונאיים מפסידים כסף בעת מסחר ב- CFD עם ספק זה. עליכם לשקול אם אתם מבינים כיצד הימורים מפוזרים ו- CFD עובדים והאם אתם יכולים להרשות לעצמכם לקחת את הסיכון הגבוה לאבד את כספכם. לקוחות מקצועיים יכולים להפסיד יותר ממה שהם מפקידים. כל המסחר כרוך בסיכון.

נגזרי קריפטו אינם זמינים ללקוחות קמעונאיים הרשומים ב- Capital Com (UK) Ltd.. הימורי פיזור זמינים רק ללקוחות בבריטניה.

הערך של מניות ותעודות סל שנרכשו באמצעות חשבון מסחר במניות יכול לרדת כמו גם לעלות, מה שאומר לקבל בחזרה פחות ממה שהשקעתם במקור. ביצועי העבר אינם ערובה לתוצאות עתידיות.

Capital Com (UK) Limited ("CCUK") רשומה באנגליה וויילס עם מספר רישום חברה 10506220. CCUK מורשית ומוסדרת על ידי Financial Conduct Authority- רשות ההתנהלות הפיננסית ("FCA"), תחת מספר רישום 793714. Capital Com SV Investments Limited ("CCSV") רשומה בקפריסין עם מספר רישום חברה 354252. CCSV מוסדרת על ידי הרשות לניירות ערך של קפריסין (CySEC) תחת רישיון מספר 319/17. Capital Com Online Investments Ltd היא חברה בערבון מוגבל (מספר חברה 209236B) הרשומה בחבר העמים של איי בהאמה ומורשית לנהל עסקי ניירות ערך על ידי רשות ניירות הערך של איי בהאמה ("SCB") עם מספר רישיון SIA-F245.

Capital.com היא פלטפורמת מסחר בנירות ערך לביצוע בלבד והתוכן המסופק באתר Capital.com מיועד למטרות מידע בלבד ואין לראות בו הצעה למכירה או שידול להצעה לקנות את המוצרים או ניירות הערך שעליהם היא חלה. לא יינתן כל מצג או אחריות לגבי הדיוק או השלמות של המידע שנמסר.

המידע שנמסר אינו מהווה ייעוץ השקעות ואינו לוקח בחשבון את הנסיבות הפיננסיות או המטרות האישיות של משקיע כלשהו. כל מידע שעשוי להימסר בנוגע לביצועי העבר אינו מהווה אינדיקטור אמין לתוצאות או ביצועים עתידיים.

במידה המותרת על פי חוק, בשום מקרה לא תהיה Capital.com (או כל שותף או עובד) אחראית לכל הפסד הנובע מהשימוש במידע שסופק. כל אדם הפועל על סמך המידע עושה זאת על אחריותו בלבד.

כל מידע שיכול להתפרש כ"מחקר השקעות" לא הוכן בהתאם לדרישות החוק שנועדו לקדם את עצמאות מחקר ההשקעות וככזה נחשב לתקשורת שיווקית.

למידע נוסף:

Media Contacts
PR for Capital.com
[email protected]
+44 7900 016 469

מקור: Capital Com SV Investments Limited

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
CSL Behring מכריזה על שני חולים ראשונים שטופלו ב- HEMGENIX® (etranacogene dezaparvovec) טיפול גנטי להמופיליה B באירופה
מובילת הביוטכנולוגיה העולמית CSL Behring (ASX: CSL) הודיעה היום כי שני חולי המופיליה B טופלו בטיפול הגנטי HEMGENIX® (etranacogene dezaparvovec) במרכזים לטיפול בהמופיליה בצרפת.

Capital.com חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם TradingView כדי להציע ללקוחות כלי גרפים משופרים כאינפורמציה עבור המסחר שלהם
Capital.com, פלטפורמת המסחר הגלובלית בעלת הצמיחה הגבוהה וקבוצת הפינטק שמחזורי המסחר שלה חצו את קו ה-1 טריליון דולר ב-2023, הודיעה על הקמת שותפות עם TradingView, הספקית המובילה בעולם של כלי רישום ואנליטיקה.

פלטפורמת NIQ Activate זמינה כעת ב- Microsoft Azure Marketplace
לקוחות Microsoft Azure ברחבי העולם מקבלים כעת גישה ל-NIQ Activate כדי לנצל את המדרגיות, האמינות והזריזות של Azure בהנעת פיתוח אפליקציות ועיצוב אסטרטגיות עסקיות

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה
Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מוביל, נרגשת להכריז על השקת קמפיין הקיץ החדש שלה המציג קולקציות קיץ של יותר מ-36 מותגי Apparel Group.

אדריאן רידג' מונה למנכ"ל קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים
החל מ-1 ביולי 2024, אדריאן רידג' (Adrian Ridge) הוא מנכ"ל Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group, חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso Co. Ltd. רידג' מחליף את פיטר וגנר (Peter Wagner), שנשאר בתפקיד דירקטוריון כיו"ר פעיל של Nikkiso CE&IG Group.

Presidio Investors מקבלים בברכה את מרדית' מוס כשותפת התפעול החדשה
Presidio Investors שמחה להכריז כי מרדית' מוס הצטרפה אל שורותיה כשותפת התפעול החדשה של החברה. מרדית' מביאה עמה ניסיון עשיר בתחום הפינטק, הכולל תפקידי ניהול משמעותיים כגון מנכ"לית Finomial, מנהלת SEI ויו"ר מועצת המנהלים של Alliant National Title Insurance Company.

Pearl Pipelines מבית EIG משלימה את תוכנית המימון מחדש של חובות בכירים בשווי של כ-11 מיליארד דולר
דבר המביא את סך ההון המושקע עבור אחזקותיה ב-49% ב- Aramco Oil Pipelines לכ-13 מיליארד דולר; השקעה זרה ישירה עבור ממלכת ערב הסעודית עם כ-65% מההון המושקע מחוץ לממלכה

AM Green חותמת על חוזה מהגדולים בעולם עם SJVN לאספקת אנרגיה מתחדשת ללא פחמן
כ-4,500 מגוואט אנרגיה מתחדשת יניעו את כ-4,500 מתקני האמוניה הירוקה הבאים של AM Green. · נכון להיום, השקעה זו היא, פוטנציאלית, ההשקעה היחידה הגדולה ביותר של SJVN Green בפרויקט אנרגיה מתחדשת.

Nyxoah חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה כי חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי (EIB).

DigiAsia Corp מודיעה על השלמת המימון של שטר להמרה עם Helena Partners ומוחקת חובות שטרם נפרעו
מחיקה מיידית של חוב בעקבות הרישום לאחרונה כחברה ציבורית עם תעדוף לאחריות פיננסית ומבנה הון בריא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI