דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים NielsenIQ (NIQ) המבוסס על CGA מחזק את On Premise Measurement (OPM) ומשתף שירותי מעקב אחר מותגי משקאות אלכוהוליים
NielsenIQ (NIQ) המבוסס על CGA מחזק את On Premise Measurement (OPM) ומשתף שירותי מעקב אחר מותגי משקאות אלכוהוליים
חיים נוי 17/07/24 |  צפיות: 108

NielsenIQ (NIQ) המבוסס על CGA מחזק את On Premise Measurement (OPM) ומשתף שירותי מעקב אחר מותגי משקאות אלכוהוליים

* NielsenIQ (NIQ) עוזר ליצרני הבירה והמשקאות החריפים לעקוב אחר נתח השוק וביצועי המכירות בשווקי On Premise נוספים לנוכח שינוי משמעותי בהרגלי השתייה של הצרכנים.

* On Premiseקריטי לחיבור עם הצרכנים ולגיבוש הערך של מותגי משקאות אלכוהוליים.

שיקאגו, 17 ביולי 2024, (BUSINESS WIRE) -

‏NIQ המבוססת על CGA מרחיבה את On Premise Measurement (OPM) לשוק הגלובלי. On Premise מהווה 61% ממכירות המשקאות האלכוהוליים בעולם מבחינת ערך, מה שהופך אותו לחיוני עבור בעלי מותגים המעוניינים להמשיך ולהשקיע בתחום. On Premise מציע פלטפורמה חשובה לגיבוש ערך עבור המוצר, כמו גם נאמנות לקוחות בטווח הארוך. טענה זו מומחשת בחלקה על ידי העובדה שבאופן כללי מותגי המשקאות האלכוהוליים פחות נפגעו מאיומי המותגים הפרטיים לעומת קטגוריות FMCG אחרות. נפח המותגים הפרטיים בקרב לקוחות Off Premise עמד על פחות מ-10% מסך המכירות (נתון הרבה יותר נמוך מהערך המקביל בקטגוריות FMCG אחרות).

אסטרטגיות הגשה חדשניות וכן הפעלות אשר מתחברות עם צרכנים ומבטיחות איכות משופרת תהיינה המפתח לשמירה על תפיסת ערך חיובי בקרב הצרכנים וכן לגיבוש הצלחה ארוכת טווח שלמותגי המשקאות האלכוהוליים ו-On Premise כאחד.

הדגשים עבור סקר NIQ On Premise המבוסס על CGA כוללים:

*83% מסך צרכני LDA* הגלובליים ביקרו ב-On Premise ב-3 החודשים האחרונים, כאשר 62% מהם מבקרים באתר מדי שבוע

*היקף הביקורים נשאר יציב ברחבי העולם, למרות שרוב הצרכנים ציינו כי הם חשים שמצבם הכלכלי גרוע יותר לעומת השנה הקודמת. ל-On Premise תפקיד חיוני בקידום הקשר עם חברים ואנשים יקרים, כאשר 3 מבין הסיבות בעלות שיעור הגידול הגבוה ביותר לביקור היו - חיבור עם בני משפחה וחברים, כדי לציין אירועים וכדי ליהנות.

* On Premise מהווה 61% מסך מכירות המשקאות האלכוהוליים מבחינת ערך (לא כולל יין).

תדירות הביקורים יציבה, אך מכירות הבירה, מוצרי המאלט והסיידר של On Premise ברחבי העולם צנחו ב-

*4.0% ב-12 החודשים האחרונים. מכירות המשקאות החריפים צנחו ב-7.6%.

*אנשי דור Z וצעירי המילניום (עד גיל 34) צפויים להגדיל את היקף הביקורים שלהם ב-On Premise ב-3 החודשים הקרובים, עם גידול נטו של 27pp לעומת 14pp בקרב כל מבקרי On Premise.

*LDA – גיל מותר לצריכת אלכוהול

פתרון OPM תומך באסטרטגיות העסקים לגידול המכירות מול הצניחה בהעדפות ב-On Premise, כולל פיקוח על צריכת האלכוהול. במקביל ל-OPM‏, NIQ קיימה סקר שהקיף 30,000 צרכני On Premise ב-38 שווקים אשר חשף כי למרות שהיקף ביקורי הצרכנים ב-On Premise גבוה, היחס של הצרכנים לאלכוהול מעורב ולמעלה משליש (37%) מהם צורכים כיום פחות אלכוהול לעומת הצריכה לפי 12 חודשים. ככל הנראה, Gen X ומבקרים בתדירות נמוכה ב-On Premise מפחיתים את צריכת האלכוהול שלהם.

שירות On Premise Measurement (OPM) של NIQ מבצע בדיקה מעמיקה של הנתונים במטרה לגלות מהי ההשפעה של מגמות הצרכנים הללו על הביצועים בקטגוריה זו. המכירות הגלובליות של בירה, של משקאות מאלט ושל סיידר לפי נפח צנחו ב-4.0% ב-12 החודשים האחרונים, והעלאת המחירים הביאה לגידול של 0.4% לפי ערך. בניגוד לכך, מכירות המשקאות החריפים צנחו ב-7.6% ו-3.4% בהתאם לפי נפח וערך. צניחה חדה זוהתה במיוחד במכירות הברנדי, הרום והג'ין בשווקים מובילים, ואילו הביצועים של משקאות אחרים כולל טקילה וודקה השתפרו.

פיל טייט, מנכ"ל לקוחות גלובליים ב-NIQ, אמר: "המחקר שערכנו מראה כיצד התפקיד של On Premise משתנה במהירות ברחבי העולם. נפח צריכת האלכוהול קטן, אך בארים, פאבים ומסעדות עדיין מהוויים מקומות חשובים בחיי הצרכנים. אין ספק שהפיקוח משפיע על ביצועי המשקאות האלכוהוליים, אך השינויים בהעדפות השתייה של אנשים פותחים הזדמנויות חדשות בקטגוריות אחרות. On Premise ממשיכה להוות ערוץ חיוני להגדלת שווי המותג, והאסוציאציה עם רגעים בלתי נשכחים היא דרך משמעותית להבטחת ההתנסות והנאמנות. ההקלה בלחץ העלויות על הצרכנים וכן המעורבות של בגירים צעירים בפרט משאירות מקום לצמיחה בחודשים ובשנים שלפנינו".

גם לנוכח הצניחה בנפח עדיין יש מקום לאופטימיות משום שאנשים עדיין רוצים לצאת ומוכנים להגדיל את ההוצאה שלהם במחצית השנייה של 2024. ל-On Premise תפקיד משמעותי בחיי הצרכנים כיעד למפגש עם אנשים יקרים לליבם, ועובדה זו מאפשרת למותגים ליצור חיבור משמעותי עם צרכנים ולגבש נאמנות למותג.

רבע (26%) מכלל הצרכנים שענו על הסקר של NIQ ברחבי העולם ציינו כי הם יגדילו את תדירות הביקורים שלהם ב-On Premise בשלושת החודשים הקרובים - נתון גדול יותר מפי 2 (12%) לעומת אלה המתכננים להקטין את תדירות היציאות שלהם. ישנה סבירות גבוהה לכך שאנשי דור Z יגדילו את תדירות הביקורים שלהם.

אודות OPM

השירות של NIQ OPM מודד את ביצועי המותג ואת המכירות בקטגוריה ב-On Premise באזורים שונים. OPM מאפשרת לבעלי המותגים לחשוף מגמות שוק המניעות צמיחה, לבחון את ביצועי המותג ולעקוב אחר נתח השוק, כמו גם לזהות הזדמנויות של מקום להגדלת הרווחים ולהעריך את התחרות.

OPM מבוסס על CGA עם מומחי On Premise, אותה NIQ רכשה בשנת 2022. שירות OPM שופר על ידי CGA במשך שנים רבות באנגליה ובארה"ב, והוא מספק ניתוח מעמיק של מכירות, הפצה ותמחור לפי אזור וערוץ אשר עוזרים למותגים לזכות בנתח שוק בשווקים שונים. השירות הורחב כעת לארצות מובילות כולל אוסטרליה, קנדה, גרמניה וצרפת, ובקרוב יגיע גם לדרום קוריאה.

לפרטים נוספים אודות NIQ המונע על ידי שירות CGA OPM ואודות פתרונות נוספים בשווקים הבינלאומיים, לחצו כאן.

אודות NIQ:

NielsenIQ (NIQ) היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני והיא מספקת את הכלים המלאים ביותר להבנת התנהלות הקניות של צרכנים ולחשיפת דרכים חדשות לצמיחה. בשנת 2023 NIQ השתלבה עם GfK, מה שהביא יחדיו את שני הגורמים המובילים בשוק בעלי תפוצה גלובלית חסרת תקדים. כיום, ל-NIQ פעילות בלמעלה מ-95 ארצות עם כיסוי GDP בשיעור של 97%. NIQ מספקת את Full View™‎ - עם ידע הוליסטי בתחום הקמעונאות והתובנות הצרכניות המקיפות ביותר - המסופקות יחד עם ניתוח מתקדם באמצעות פלטפורמות מודרניות.

למידע נוסף

איש קשר לאמצעי התקשורת: [email protected]

מקור: NielsenIQ

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases ו-GTT מכריזות על שותפות לקידום שוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי
קבוצת Nikkiso Clean Energy &Industrial Gases, חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso Co. Ltd., ו-GTT הודיעו כי נכנסו לשותפות לתמיכה בשוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי (LNG). השותפות בין Nikkiso CE&IG ו-GTT מפגישה הנדסה וטכנולוגיה מתקדמת עבור מערכות עיבוד והכלה של גז טבעי נוזלי עם יכולות חומרה, ייצור גלובלי ואינטגרציה טכנית מהטובות שיש.

AI-Media תציג את החידושים המתקדמים של פלטפורמת ה-Alta שלה ב-IBC 2024
AI-Media, המובילה בפתרונות להצגת כתוביות כולל בווידאו בשידור חי, אמורה לחשוף חבילת עדכונים פורצי דרך לפלטפורמת ה-Alta שלה בכנס השידור הבינלאומי (IBC) לשנת 2024 שיתקיים באמסטרדם בין 13-16 בספטמבר.

שוהיי אוטני מתמנה לשגריר החדש של מותג Beats
Beats by Dr. Dre (Beats) הודיעה היום על מינוי שוהיי אוטני, כוכב העל בליגת הבייסבול ובקבוצת לוס אנג'לס דודג'רס, לתפקיד השגריר הרשמי של המותג. במסגרת המינוי, אוטני יופיע בקמפייני השיווק של Beats אשר נותנים דגש על קו המוצרים הדינמי של המותג.

TOM FORD הודיעה על מינוי היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב
בתפקידו החדש, אקרמן יוביל את מחלקת הקריאטיב בכל קטגוריות האופנה של TOM FORD, כולל מכנסי גברים, מכנסי נשים, אביזרים ומשקפיים, וינחה את חזון הקריאטיב הכולל של המותג. TOM FORD היא חברה בבעלות The Estée Lauder Companies Inc ‏(NYSE:EL) כאשר עסקי האופנה הם ברישיון Ermenegildo Zegna Group ‏(NYSE:ZGN) ועסקי המשקפיים ברישיון Marcolin SpA.

Nyxoah מודיעה על השתתפותה בכנסי משקיעים קרובים
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה תשתתף בשלושה כנסי משקיעים קרובים בניו יורק.

XTCC משתפת פעולה עם FINMAAL DMCC כדי להציע הזדמנויות לקיזוז פחמן ללקוחות שירותים פיננסיים
XTCC, חברה המתמחה במכשירים פיננסיים סחירים הקשורים לאשראי פחמן בשלמות גבוהה, מכריזה על שותפות אסטרטגית עם Finmaal, ספקית שירותי שוק אלקטרוני מובילה המתמקדת בפתרונות פינטק ואינשורטק, שפועלת מדובאי, איחוד האמירויות

משקיעים זרים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36) מקבלים אישורי גרין קארד מותנים
EB5 Capital שמחה להודיע על שני אישורי הבקשה הראשונים של I-526E למשקיעים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36). אישור I-526E הוא צעד משמעותי בתהליך ההגירה EB-5 מכיוון שהוא מכשיר את המשקיע ובני משפחתם הקרובה הזכאים לתושבות קבע מותנית בארצות הברית. העתירות שאושרו הוגשו בדצמבר 2023 ובינואר 2024.

JMGO מתכוונת לבלוט בתחום ההקרנה מבוססת הלייזר ב-IFA 2024 עם MALC™ 2.0 Triple Laser Optics
קביעת סטנדרטים חדשים לתעשיית המקרנים עם בהירות, ניגודיות ושכפול צבעים אגדיים – המושגים בבת אחת

Blackstone הכריזה על הסכם לרכישת AirTrunk בעסקה בשווי 24 מיליארד דולר אוסטרלי
קרנות המנוהלות בידי Blackstone Real Estate Partners, Blackstone Infrastructure Partners, Blackstone Tactical Opportunities וקרן השקעות פרטית למשקיעים בודדים של Blackstone, לצד הוועדה המייעצת להשקעות של תוכניות הפנסיה הקנדיות ("CPP Investments"), התקשרו בהסכם סופי לרכישת AirTrunk, פלטפורמת מרכז הנתונים המובילה באזור אסיה פסיפיק, מ- Macquarie ניהול נכסים והוועדה המייעצת להשקעות של תוכניות הפנסיה של המגזר הציבורי, עבור שווי ארגוני משוער של למעלה מ-24 מיליארד דולר אוסטרלי1.

איתיחאד (Ittihad ) מודיעה על תוצאותיה הכספיות למחצית שנת 2024
*הכנסות הקבוצה בסך 1.6 מיליארד דולר (6.0 מיליארד דירהם) לעומת 1.5 מיליארד דולר (5.4 מיליארד דירהם) * EBITDA מתואם של הקבוצה* של 73.6 מיליון דולר (270.4 מיליון דירהם) לעומת 67.9 מיליון דולר (249.4 מיליון דירהאם)
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI