דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
חיים נוי 25/07/24 |  צפיות: 215

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam

*משחקיות ויצירתיות עטורות פרסים גלובליים שונים

*חוגגים כעת את ההשקה הרשמית עם 20% הנחה

סיאול, דרום קוריאה, 25 ביולי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) –

מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

המשחק PIGROMANCE מספר בהרחבה את סיפורו של חזיר שנולד שגורלו כבר נקבע להפוך לנקניק, והוא בורח מבית החרושת לנקניקיות כדי למצוא את אהבתו. השחקנים יכולים ליהנות מפתרון חידות תוך כדי בריחה מהשוחט וניווט דרך המכשולים המסוכנים האורבים ברחבי מפעל הנקניקיות. PIGROMANCE מציע גרפיקת צ'יבי חמודה עם ויברציות מנוגדות של תאורה חשוכה, וגם אפקטים חזותיים וקוליים מבעיתים, וגם מוזיקת אווירה מפחידה שמזכירה במעט סיפורי אגדה מופרעים.

עוד לפני ההשקה הרשמית, PIGROMANCE זכה להכרה בזכות המשחקיות יוצאת הדופן והקונספט הרענן שלו בזכות זכייה בפרסים שונים, כולל פרס המצוינות של 2024 INDIE CRAFT, המשחק הטוב ביותר בקטגוריית האינדי של MWU (Made With Unity) KR 2023, מקום ראשון בתצוגה Level Up 2022, מקום שני בתחרות האינדי G-Star 2022, ופרס כסף בתחרות פיתוח משחקי האינדי העולמית ב-2020. PIGROMANCE זכה לשבחים באירועי משחק שונים בזכות הסיפור המרענן והמתח המתפתח שלו.

גרסת ההשקה הרשמית זמינה כעת למשחק ב-Steam ותומכת ב-9 שפות שונות, כולל קוריאנית, אנגלית, יפנית, סינית פשוטה וצרפתית. Gravity מציעה הנחה של 20% עד ה-7 באוגוסט כדי לחגוג את ההשקה הרשמית.

"PIGROMANCE הוא משחק שהוכיח את המשחקיות שלו עם פרסי משחק מרובים וזכה לתגובות חיוביות וזכה למוניטין חיובי מצד שחקנים באתר. כל אחד, כולל שחקנים שמעדיפים משחקי קז'ואל, יכול לשחק ב-PIGROMANCE", אמר יו ג'ון (Yoo Jun), מנהל ראשי במחלקת עסקי משחקי הקונסולות של Gravity. "שיפרנו את רמת המושלמות של המשחק באמצעות המשוב רב הערך שקיבלנו משחקנים, והמשחק מציג סגנונות אמנות קליטים ועלילות אשר גורמים להרגיש שונה למדי ממשחקי קז'ואל רבים אחרים. אנחנו מעריכים את כל השחקנים שמחכים לשחרור הרשמי".

[עמוד הבית הרשמי של Gravity] http://www.gravity.co.kr

[העמוד הרשמי של חנות Steam של PIGROMANCE] https://store.steampowered.com/app/1362120/_/

[עמוד הבית הרשמי של PIGROMANCE]https://www.pigromance.com/default/

Inquiry: Gravity 2 Business unit -
Sang-min Park / [email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/59ea75da-e656-4657-8eae-77ec1f032a4d

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בדיקה של SEO המיועד קודם כל למובייל: עסקים חייבים להסתגל או שיישארו מאחור
העידן של קודם כל מובייל ב-2024 מגדיר מחדש את הנוף המקוון, ומאלץ את כל העסקים להסתגל או להישאר מאחור. בעת בה הטלפונים החכמים לוקחים שליטה, השינוי מטלטל את כל התעשיות, כולל בתי קזינו מקוונים: מיטוב לשימוש במובייל הוא כעת חובה, לא בחירה.

Bitget Wallet הפכה לאפליקציה השנייה הכי מורדת, והיא סוגרת על Binance
ל-Bitget Wallet כבר יש יותר מ- 40 מיליון משתמשים עם צמיחה של 100% תוך 6 חודשים, והיא מתגלה כשער Web3 עבור מסחר קריפטוגרפי

חברות החשמל בארה"ב יתמודדו עם אתגר משמעותי כאשר הביקוש לחשמל יזנק לראשונה מזה עשרות שנים
הביקוש לחשמל בארה"ב נותר כמעט ללא שינוי בעשור האחרון, אך כל זה עומד להשתנות מכיוון שעלייה צפויה בביקוש תהיה האתגר הגדול ביותר עבור חברות שירותים מזה עשרות שנים, על פי דו"ח Horizons האחרון של Wood Mackenzie.

DigiAsia Corp ו-Digit9 מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי
DigiAsia Corp. (נאסד"ק: FAAS) , ספקית אקו סיסטם מובילה בתחום הפינטק כשירות (FaaS), הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Digit9, פלטפורמת תיאום תשלומים חוצת גבולות שפותחה על ידי LuLu Money Singapore, חברת בת בבעלות מלאה של LuLu Financial Holdings מאבו דאבי.

Xsight Labs בוחרת ב-Larch Networks כמרכז מצויינות עבור Hardened SONiC
Larch Networks, חברה לתיכון של תוכנת מיתוג, חברה ב-SONiC Foundation, ויצרנית OEM של ממתגים למרכז נתונים, לארגונים ולקמפוסים, נבחרה כמרכז מצויינות על ידי Xsight Labs, יצרנית שבבים חדשנית לפתרונות בתחום רשתות ארגוניות, Hyper-scaler cloud ו-AI Factory.

LYB משלימה את רכישת חברת המיחזור מבוססת הממסים APK
LyondellBasell (LYB) הודיעה היום כי הפכה לבעלים מלאים של APK AG במרסבורג שבגרמניה. APK תשולב במלואה ותמשיך כחלק מ-LYB, מובילת קיימות בתעשייה הכימית. השאיפה של LYB היא להמשיך לפתח את הטכנולוגיה הייחודית מבוססת הממסים של החברה עבור פוליאתילן בצפיפות נמוכה (LDPE) ולבנות מפעלים מסחריים בעתיד

ג'טקס משתפת פעולה עם הפורום הכלכלי העולמי כדי לקדם חדשנות בתעופה בת-קיימא ויוזמת שדות התעופה של מחר
עאדל מרדיני, מייסד ומנכ"ל ג'טקס (Jetex), חתם על שותפות עם ראש פיתוח השותפים הגלובליים והאסטרטגיה העסקית האזורית של הפורום הכלכלי העולמי, אלכסנדר רפול, והכריז על ג'טקס כשותפה במרכז במהלך המפגש השנתי של מועצות העתיד העולמיות 2024.

Aerospace Technical Services מאשרים מחדש את המחויבות לשיטות עסקיות אתיות בקוד ההתנהגות שעודכן לאחרונה
Aerospace Technical Services (ATS), מפיצה גלובלית מובילה של חלקים לכלי טיס וספקית פתרונות תחזוקה, תיקון ושיפוץ (MRO) למגזר התעופה, שמחה להכריז על אימוץ קוד ההתנהגות החדש של ATS.

לנובו הוכרזה כשותפה הטכנולוגית הרשמית של פיפ"א
Lenovo ופיפ"א חשפו באירוע החדשנות Tech World של Lenovo כי החברה הרב לאומית תהיה השותפה הטכנולוגית הרשמית של פיפ"א - בקטגוריית הספונסרים העליונה של פיפ"א - בעסקה הכוללת את FIFA World Cup 2026™ בקנדה, במקסיקו ובארצות הברית וכן FIFA Women’s World Cup 2027™ בברזיל.

Xsolla ו-IT Park Uzbekistan חותמות על מזכר הבנה לטיפוח הפיתוח של משחקים באוזבקיסטן
במסגרת השותפות תושק האקדמיה לפיתוח משחקים במטרה ליצור מקומות עבודה חדשים בענף עד לשנת 2030
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI