דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
חיים נוי 26/07/24 |  צפיות: 196

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)

שיקאגו, 25 ביולי 2024, (BUSINESS WIRE):

NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה.

"אסטרטגיית ESG שלנו מתוכננת להניב ערך בטווח הארוך - עבור עובדינו, בעלי המניות, הלקוחות, הענף, הספקים והקהילות בהן אנו חיים", אמר ג'ים פק, מנכ"ל NIQ. "אנו מתמקדים בשילוב עדיפויות ESG שלנו ברחבי החברה ובהרחבת השפעתנו. כמו כן, אנו מציעים תובנות מקיפות בנוגע להתנהלות הקניות של צרכנים ומציעים בכך ללקוחותינו ולאקוסיסטמות מודיעין שיווקי התומך במאמצי הקיימות שלהם".

הדגשים בולטים בדו"ח 2023 ESG:

שלמות נתונים, פרטיות ואבטחה


נתונים הם ליבת העסקים של NIQ. החברה מתמקדת באספקה של נתונים מאובטחים ומוגנים עם רמת דיוק ושלמות גבוהה.

*הבטחת שלמות נתונים: NIQ נוקטת בצעדים הנדרשים כדי לוודא שהנתונים מדויקים ורלבנטיים. בשנה החולפת, NIQ הקימה כוח משימה מיועד לבינה מלאכותית יצירתית אשר חוקר יישומי בינה מלאכותית מהדור הבא, תוך מתן דגש על איכות נתונים, שלמות ושיקולים אתיים. החברה גיבשה גם נוהל לבדיקות איכות באיסוף נתונים מהשטח, כולל שימוש של מבקרי שטח בבקרות קפדניות המבטיחות שלמות נתונים טובה וכן תוכנית התמודדות עם תקריות לטיפול מידי עם סטייה מהנהלים הסטנדרטיים.

*חיזוק ואבטחה של נתוני NIQ: ל-NIQ דרכי עבודה מתוחכמות לזיהוי ולמתן מענה לסיכוני אבטחת נתונים. NIQ מקיימת סריקה והערכה לאיתור נקודות פגיעות על בסיס קבוע בכל מערכות המידע. ל-NIQ צוות אבטחת סייבר אשר נותן מענה לאתגרים הללו באמצעות יישום מספר שכבות של אמצעים ארגוניים, טכניים ואדמיניסטרטיביים להגנה על נתונים.

*מתן עדיפות לפרטיות נתונים: NIQ פועלת על פי סדרה מקיפה של עקרונות פרטיות הכוללים בקרות פרטיות ידידותיות למשתמש, הסברים ברורים ואפשרויות לבחירה. בנוסף לתאימות לחוק ולתקנים בענף בארצות בהן החברה פועלת, NIQ משלבת גם אמצעים להגנה על פרטיות ישירות בתיכון וביישום של מוצרי ושירותי NIQ.

*הגנה על העתיד הדיגיטלי של NIQ. NIQ נותנת עדיפות לשילוב אבטחה ברחבי הארגון, תוך התמקדות באנשים, בפרטיות הנתונים ובסודיות. תוכנית אבטחת הסייבר והפרטיות המתמשכת מאחדת מחלקות גלובליות תוך מינוף התקנים NIST CSF ו-ISO 27002.

אחריות על הסביבה

*חלוצים בהשפעה על קיימות. NIQ מחוייבת לסייע בעיצוב שווקים, והחברה משתפת פעולה עם לקוחות במטרה לעודד מעבר למוצרים עם רמת קיימות גבוהה יותר, זאת באמצעות שיקוף של מגמות מתפתחות המודעות לצרכנים. בשנת 2023, NIQ חברה ל-McKinsey & Company לצורך פיתוח של דו"ח הנושא את הכותרת "לצרכנים אכפת מקיימות - והם מבטאים זאת באמצעות הארנק שלהם".

* NIQ אימצה גישה מונעת נתונים למדידת פליטת הפחמימנים, ומדדה ערך זה זו השנה השנייה בשנת 2022.

* NIQ פועלת תוך שיתוף פעולה הדוק עם ספקים ושותפים במטרה לבחור באפשרויות יעילות בצריכת האנרגיה, ובודקת הזדמנויות להטמעה של יוזמות לאנרגיה נקייה ולצמצום צריכת האנרגיה.

* NIQ מיטבה את מרכזי הנתונים שלה במטרה לצמצם את צריכת האנרגיה. כ-90% משרתי NIQ היו וירטואליים בשנת 2022, מה שהביא לחיסכון משמעותי בצריכת האנרגיה.

*מזה עשור, NIQ סיפקה ל-Feeding America® נתונים, תובנות ומומחיות כולל נתוני תמחור של מזון מקומי לצורך הערכת עלויות בכל דוח U.S. County for Map the Meal Gap. דוח זה מעלה את המודעות לחוסר ביטחון במזון ברחבי ארה"ב, והוא נמצא בשימוש מאגרי מזון ומקבלי החלטות.

אנשים, גיוון, שוויון והכללה

*ממשיכים לגוון את כוח העבודה. NIQ מחוייבת ליצור כוח עבודה מגוון, תהליכים תומכי שיוויון וכן תרבות מכלילה התואמת לערכי הליבה של החברה.

-אנשים הנמנים על קבוצות מיעוט מהווים כעת 29% מכלל בעלי התפקידים ברחבי הארגון, ונשים מהוות חצי מכוח העבודה, עם ייצוג של למעלה מ-43% במשרות הנהגה גלובליות.

-בשנת 2023 NIQ חידשה את בקשת LEAD Network Europe CEO לקידום מהיר יותר של תרומה מגדרית ולמתן עדיפות לשיוויון מגדרי.

*קבלת גיוון, שיוויון והכללה. כחלק ממאמצי השילוב עם GfK, ‏NIQ השקיעה מאמץ מודע בהבנת התרבות הייחודית בחברה ובטיפוח סביבה משולבת המקדמת הכללה בכל התחומים בחברה. NIQ מעודדת ומטפחת גיוס בין ישויות בחברה כדי לאפשר לעובדים לפתח קריירה ולממש את שאיפותיהם, ונכון לאוגוסט 2023 NIQ פרסמה למעלה מ-500 משרות למועמדים פנימיים ב-NIQ וב-GfK.

*הארכת People & Planet Day במהלך אירוע People & Planet Day השני שקיימה החברה, 13,000 עובדים גלובליים התנדבו והשקיעו מאמץ, והשתתפו בפעילויות השונות. NIQ תרמה סך של 75,000 שעות בלמעלה מ-500 פעילויות, תוך גיוס תרומות בסך של קרוב ל-67,000 דולר מעובדיה. פעילות משולבת זו התקיימה עם השותפים הותיקים של NIQ ו-GfK.

"הנתונים של NIQ יכולים לסייע לחברות ולקהילות לקבל החלטה מיודעת אשר תתרום בסופו של דבר לקיימות העסקית ותתמוך בקהילות שמקבלות מהן שירות", אמר ג'ון בלנקי, ראש המחלקה המשפטית. "אנו גאים במאמץ שהשקענו עד היום ב-ESG ונשמח להרחיב את ההשפעה החיובית שלנו באמצעות תהליך מתמשך".

NIQ מתאימה את דו"חות ESG ליעדי פיתוח הקיימות ולתקני הקיימות של האו"ם (SASB) לצורך מתן שירותים מסחריים ומקצועיים. לפרטים נוספים אודות הגישה של NIQ ל-ESG, אודות המחויבות המתמשכת של החברה ליצירת ערך עבור החברה ואודות ההתקדמות ביעדים מובילים, אנא עיינו בדוח ההתקדמות של ESG לשנת 2023 של NIQ.

אודות NIQ

NielsenIQ (NIQ) היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני והיא מספקת את הכלים המלאים ביותר להבנת התנהלות הקניות של צרכנים ולחשיפת דרכים חדשות לצמיחה. בשנת 2023 NIQ השתלבה עם GfK, מה שהביא יחדיו את שני הגורמים המובילים בשוק בעלי תפוצה גלובלית חסרת תקדים. כיום, ל-NIQ פעילות בלמעלה מ-95 ארצות עם כיסוי GDP בשיעור של 97%. NIQ מספקת את Full View™‎ - עם ידע הוליסטי בתחום הקמעונאות והתובנות הצרכניות המקיפות ביותר - המסופקות יחד עם ניתוח מתקדם באמצעות פלטפורמות מודרניות.

אנשי קשר

אשת קשר לאמצעי התקשורת: [email protected]

מקור: NielsenIQ

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases ו-GTT מכריזות על שותפות לקידום שוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי
קבוצת Nikkiso Clean Energy &Industrial Gases, חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso Co. Ltd., ו-GTT הודיעו כי נכנסו לשותפות לתמיכה בשוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי (LNG). השותפות בין Nikkiso CE&IG ו-GTT מפגישה הנדסה וטכנולוגיה מתקדמת עבור מערכות עיבוד והכלה של גז טבעי נוזלי עם יכולות חומרה, ייצור גלובלי ואינטגרציה טכנית מהטובות שיש.

AI-Media תציג את החידושים המתקדמים של פלטפורמת ה-Alta שלה ב-IBC 2024
AI-Media, המובילה בפתרונות להצגת כתוביות כולל בווידאו בשידור חי, אמורה לחשוף חבילת עדכונים פורצי דרך לפלטפורמת ה-Alta שלה בכנס השידור הבינלאומי (IBC) לשנת 2024 שיתקיים באמסטרדם בין 13-16 בספטמבר.

שוהיי אוטני מתמנה לשגריר החדש של מותג Beats
Beats by Dr. Dre (Beats) הודיעה היום על מינוי שוהיי אוטני, כוכב העל בליגת הבייסבול ובקבוצת לוס אנג'לס דודג'רס, לתפקיד השגריר הרשמי של המותג. במסגרת המינוי, אוטני יופיע בקמפייני השיווק של Beats אשר נותנים דגש על קו המוצרים הדינמי של המותג.

TOM FORD הודיעה על מינוי היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב
בתפקידו החדש, אקרמן יוביל את מחלקת הקריאטיב בכל קטגוריות האופנה של TOM FORD, כולל מכנסי גברים, מכנסי נשים, אביזרים ומשקפיים, וינחה את חזון הקריאטיב הכולל של המותג. TOM FORD היא חברה בבעלות The Estée Lauder Companies Inc ‏(NYSE:EL) כאשר עסקי האופנה הם ברישיון Ermenegildo Zegna Group ‏(NYSE:ZGN) ועסקי המשקפיים ברישיון Marcolin SpA.

Nyxoah מודיעה על השתתפותה בכנסי משקיעים קרובים
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה תשתתף בשלושה כנסי משקיעים קרובים בניו יורק.

XTCC משתפת פעולה עם FINMAAL DMCC כדי להציע הזדמנויות לקיזוז פחמן ללקוחות שירותים פיננסיים
XTCC, חברה המתמחה במכשירים פיננסיים סחירים הקשורים לאשראי פחמן בשלמות גבוהה, מכריזה על שותפות אסטרטגית עם Finmaal, ספקית שירותי שוק אלקטרוני מובילה המתמקדת בפתרונות פינטק ואינשורטק, שפועלת מדובאי, איחוד האמירויות

משקיעים זרים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36) מקבלים אישורי גרין קארד מותנים
EB5 Capital שמחה להודיע על שני אישורי הבקשה הראשונים של I-526E למשקיעים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36). אישור I-526E הוא צעד משמעותי בתהליך ההגירה EB-5 מכיוון שהוא מכשיר את המשקיע ובני משפחתם הקרובה הזכאים לתושבות קבע מותנית בארצות הברית. העתירות שאושרו הוגשו בדצמבר 2023 ובינואר 2024.

JMGO מתכוונת לבלוט בתחום ההקרנה מבוססת הלייזר ב-IFA 2024 עם MALC™ 2.0 Triple Laser Optics
קביעת סטנדרטים חדשים לתעשיית המקרנים עם בהירות, ניגודיות ושכפול צבעים אגדיים – המושגים בבת אחת

Blackstone הכריזה על הסכם לרכישת AirTrunk בעסקה בשווי 24 מיליארד דולר אוסטרלי
קרנות המנוהלות בידי Blackstone Real Estate Partners, Blackstone Infrastructure Partners, Blackstone Tactical Opportunities וקרן השקעות פרטית למשקיעים בודדים של Blackstone, לצד הוועדה המייעצת להשקעות של תוכניות הפנסיה הקנדיות ("CPP Investments"), התקשרו בהסכם סופי לרכישת AirTrunk, פלטפורמת מרכז הנתונים המובילה באזור אסיה פסיפיק, מ- Macquarie ניהול נכסים והוועדה המייעצת להשקעות של תוכניות הפנסיה של המגזר הציבורי, עבור שווי ארגוני משוער של למעלה מ-24 מיליארד דולר אוסטרלי1.

איתיחאד (Ittihad ) מודיעה על תוצאותיה הכספיות למחצית שנת 2024
*הכנסות הקבוצה בסך 1.6 מיליארד דולר (6.0 מיליארד דירהם) לעומת 1.5 מיליארד דולר (5.4 מיליארד דירהם) * EBITDA מתואם של הקבוצה* של 73.6 מיליון דולר (270.4 מיליון דירהם) לעומת 67.9 מיליון דולר (249.4 מיליון דירהאם)
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI