דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Nyxoah מודיעה על השתתפותה בכנסי משקיעים קרובים
Nyxoah מודיעה על השתתפותה בכנסי משקיעים קרובים
חיים נוי 06/09/24 |  צפיות: 185

Nyxoah מודיעה על השתתפותה בכנסי משקיעים קרובים

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 5 בספטמבר 2024, (GLOBE NEWSWIRE) :

Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה תשתתף בשלושה כנסי משקיעים קרובים בניו יורק.

Nyxoah to Participate in Upcoming Investor Conferences

Mont-Saint-Guibert, Belgium – September 5, 2024, (GLOBE NEWSWIRE):

Nyxoah SA (Euronext Brussels/Nasdaq: NYXH) (“Nyxoah” or the “Company”), a medical technology company focused on the development and commercialization of innovative solutions to treat Obstructive Sleep Apnea (OSA), today announced that the Company will participate in three upcoming investor conferences in New York City.

Olivier Taelman, Nyxoah’s Chief Executive Officer, will deliver corporate updates at the Baird Global Healthcare Conference on Tuesday, September 10, 2024, at 12:15pm ET, the H.C. Wainwright 26th Annual Global Investment Conference on Wednesday, September 11, 2024, at 11:00am ET and the Cantor Global Healthcare Conference on Wednesday, September 18, 2024 at 1:55pm ET. Webcasts of the presentations will be available on the Events section of Nyxoah’s Investor Relations website. The Company will also be available for 1x1 meetings with institutional investors attending the events.

Nyxoah’s Investor Presentation can be accessed on the Shareholder Information section of the Company’s Investor Relations page.

About Nyxoah

Nyxoah is a medical technology company focused on the development and commercialization of innovative solutions to treat Obstructive Sleep Apnea (OSA). Nyxoah’s lead solution is the Genio® system, a patient-centered, leadless and battery-free hypoglossal neurostimulation therapy for OSA, the world’s most common sleep disordered breathing condition that is associated with increased mortality risk and cardiovascular comorbidities. Nyxoah is driven by the vision that OSA patients should enjoy restful nights and feel enabled to live their life to its fullest.

For more information, please see the Company’s annual report for the financial year 2023 and visit http://www.nyxoah.com/.

Caution – CE marked since 2019. Investigational device in the United States. Limited by U.S. federal law to investigational use in the United States.

Contacts:

Nyxoah
Loïc Moreau, Chief Financial Officer
[email protected]

For Media
Belgium/France
Backstage Communication – Gunther De Backer
[email protected]

International/Germany
MC Services – Anne Hennecke
[email protected]

Attachment

  • ENGLISH_Nyxoah to Participate inUpcoming Investor Conferences

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
תחרות הקוקטיילים הגדולה בעולם מכתירה את קיגן מקגרגור לברמן השנה העולמי ב- World Class
קיגן מקגרגור (Keegan McGregor ) מקנדה זכה בתואר הנחשק של ברמן השנה העולמי לשנת 2024 בתחרות הקוקטיילים הגדולה בעולם, שנחגגת השנה בשנגחאי. קיגן מקגרגור, שהתחרה מול הפיינליסטים מ-44 אזורים ברחבי העולם, המשתרעים על פני שש יבשות, הוכרז למנצח האולטימטיבי על ידי שורה בינלאומית של אגדות תעשייה, במהלך החגיגה השנתית של תרבות הקוקטיילים העולמית.

SCF רוכשת את Newpark Fluids Systems
SCF Partners, Inc. (“SCF”) שמחה להכריז על רכישת עסקי Newpark Fluids Systems ‏(“NFS”), ספקית גלובלית ומובילה של פתרונות לתחום הנפט, הגז והנוזלים הגיאותרמיים מטעם Newpark Resources Inc.

Akur8 הבטיחה 120 מיליון דולר בסבב גיוס C כדי להאיץ את הצמיחה של מערכת האקטואריה של הדור הבא שלה
Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור והזמנת ביטוח המבוסס באופן שקוף על לימוד מכונה, הודיעה היום כי השיגה מימון של 120 מיליון דולר בסבב C, מה שמביא את סך ההשקעה שגויסה ל-180 מיליון דולר.

צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא
ליזמים צעירים בגילאי 5 עד 24 יש עד 8 בדצמבר להצטרף לסדרת החדשנות העולמית של NFTE ולנסות לזכות בפרסים בשווי של עד 1,500 דולר

Zenas BioPharma מודיעה על תמחור הנפקה ראשונית מורחבת לציבור
Zenas BioPharma, Inc (Zenas), (נאסד"ק: ZBIO), חברת ביו-פארמה גלובלית המחויבת להפוך למובילה בפיתוח ומסחור של טיפולים מכווני דלקות ואימונולוגיה, הודיעה היום על תמחור ההנפקה הראשונית לציבור של 13,235,294 מניות רגילות שלה במחיר הנפקה ראשונית לציבור של 17.00 דולר למניה. כל המניות מוצעות על ידי Zenas. התמורה ברוטו מההנפקה, לפני ניכוי הנחות חיתומיות ועמלות והוצאות הנפקה אחרות, צפויה לעמוד על כ-225.0 מיליון דולר.

Zenas BioPharma מודיעה על תמחור הנפקה ראשונית מורחבת לציבור
Zenas BioPharma, Inc (Zenas), (נאסד"ק: ZBIO), חברת ביו-פארמה גלובלית המחויבת להפוך למובילה בפיתוח ומסחור של טיפולים מכווני דלקות ואימונולוגיה, הודיעה היום על תמחור ההנפקה הראשונית לציבור של 13,235,294 מניות רגילות שלה במחיר הנפקה ראשונית לציבור של 17.00 דולר למניה. כל המניות מוצעות על ידי Zenas. התמורה ברוטו מההנפקה, לפני ניכוי הנחות חיתומיות ועמלות והוצאות הנפקה אחרות, צפויה לעמוד על כ-225.0 מיליון דולר.

AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה
AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודיו-ויזואלי ופתרונות תמלול ותרגום מונעי בינה מלאכותית, ו-Speechmatics - מובילת שוק הטכנולוגיות לזיהוי דיבור, מכריזות על הרחבה אסטרטגית של השותפות מרובת השנים ביניהן כדי לספק לשוק מוצרים מונעי בינה מלאכותית חדשים וטובים יותר.

המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו"ח חדשנות היופי העולמי החדש של NielsenIQ (NIQ)
בתעשיית היופי המתפתחת ללא הרף, למלא ולהבין בקשות משמעותיות של צרכנים הפכו להיות בחשיבות עליונה, בייחוד בעקבות השינויים המשמעותיים לאחר מגפת הקורונה. NIQ פרסמה היום את דו"ח חדשנות היופי הגלובלי שלה, שמקורו במדידת החדשנות של NIQ BASES, המספקת מבט מקיף על מצב החדשנות והמגמות העתידיות בתעשיית היופי ב-14 שווקים.

1.7 מיליון משתמשים הצטרפו ל-Bitget באוגוסט, מדגיש הדו"ח החודשי
Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המובילה בעולם, שיתפה את דו"ח השקיפות שלה לאוגוסט 2024. הדו"ח מדגיש צמיחה משמעותית, עם תוספת של 1.72 מיליון משתמשים, וזאת למרות תנאי השוק המאתגרים.

Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI