דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים TOM FORD הודיעה על מינוי היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב
TOM FORD הודיעה על מינוי היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב
חיים נוי 06/09/24 |  צפיות: 163

TOM FORD הודיעה על מינוי היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב

ניו יורק, 5 בספטמבר 2024, (BUSINESS WIRE):

‏TOM FORD הכריזה על מינויו המיידי של היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב .

בתפקידו החדש, אקרמן יוביל את מחלקת הקריאטיב בכל קטגוריות האופנה של TOM FORD, כולל מכנסי גברים, מכנסי נשים, אביזרים ומשקפיים, וינחה את חזון הקריאטיב הכולל של המותג. TOM FORD היא חברה בבעלות The Estée Lauder Companies Inc ‏(NYSE:EL) כאשר עסקי האופנה הם ברישיון Ermenegildo Zegna Group ‏(NYSE:ZGN) ועסקי המשקפיים ברישיון Marcolin SpA.

המייסד תום פורד אמר, "אני מוקיר את עבודתו של היידר מזה זמן רב. קו מכנסי הגברים, כמו גם מכנסי הנשים שלו אטרקטיבי למדי. יכולותיו בצבעים מדהימות, כישורי התפירה שלו חזקים, ומעל לכל הסגנון שלו מודרני. אנו חולקים פרטים רבים בהיסטוריה שלנו, ואני מסוקרן לדעת מה הוא יעשה עם המותג. אני אהיה הראשון להריע לו בסיום הופעתו במרץ".

אקרמן, ממוצא צרפתי אשר נולד בבוגוטה קולומביה, גדל באתיופיה, בצ'אד, באלג'יר, בהולנד ובבלגיה שם הוא למד אופנה ב-Royal Academy of Fine Arts שבאנטוורפ. אקרמן מוכר בזכות השילוב של בדים יוקרתיים עם תפירה חסרת פשרות, והוא קנה לעצמו שם בזכות העיצובים האוונגרדים אך המקובלים אותם סלבריטאים מעדיפים.

"אני גאה ונרגש לכבד את המסורת של טום פורד, אדם שמזה זמן רב אני מעריץ ומכבד", אמר אקרמן. "אשמח לגלות מה צופן לנו העתיד".

הקולקציה הראשונה של אקרמן תושק בשבוע האופנה של פריז במרץ 2025. הוא יעבוד בפריז, יהיה כפוף לגילאום ג'סל, נשיא ומנכ"ל TOM FORD ופיתוח עסקי יוקרתי, ל-The Estée Lauder Companies, וללליו גבזה, מנכ"ל TOM FORD FASHION, ‏Ermenegildo Zegna Group.

"היידר בולט כאדם בעל החזון המשמעותי ביותר בתחום האופנה וככישרון בעל השפעה ברחבי העולם. הוא מסתמך על קרבתו העמוקה לתרבות גלובלית ולאמנות ויוצר קשרים אמוציונליים ובלתי נשכחים בפריטי אופנה עוצרי נשימה. יש לו את הפוטנציאל הטוב ביותר להוביל את TOM FORD אל העתיד, "אמר גילאום ג'סל.

"אני שמח ומתכבד לקבל את היידר כמנהל הקריאטיב של TOM FORD. היצירתיות הייחודית שלו, שתואמת לליבת המותג, וכן ניסיונו המוערך בתחום היוקרה יהוו את היסודות להנעת עסקי האופנה קדימה בשלב הבא והחשוב של התרחבותם. העבודה לצד הצוות המוכשר של TOM FORD FASHION והחזון המודרני של האייר הן בבגדי גברים והן בבגדי נשים יהיו גורם חיוני להתקדמות ולביצוע של הפרויקטים הרבים אשר נמצאים כעת בפיתוח", אמר לליו גבזה.

אודות TOM FORD

TOM FORD הוא בית אופנה גלובלי המציע מוצרי יוקרה ייחודיים בתחום אופנת הגברים והנשים, כמו גם אביזרים, משקפים ומוצרי יופי. המותג נוסד על ידי טום פורד בשנת 2005 ולו נוכחות בלמעלה מ-100 שווקים ברחבי העולם, כמו גם הכרה כבית האופנה המוביל בתחום היוקרה. בשנת 2023, The Estée Lauder Companies הפכה לבעלים היחידים של מותג TOM FORD ושל כל הקניין הרוחני המתלווה לו. לנוכח הרכישה, The Estée Lauder Companies יצרו רישיונות ארוכי טווח יחד עם Ermenegildo Zegna Group עבור TOM FORD FASHION וכן Marcolin עבור TOM FORD EYEWEAR.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/54116918/en

אנשי קשר

קשרי עיתונות:
ג’וזפה טוריסי
TOM FORD, מנהל תקשורת גלובלי
[email protected]

מקור: TOM FORD

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
תחרות הקוקטיילים הגדולה בעולם מכתירה את קיגן מקגרגור לברמן השנה העולמי ב- World Class
קיגן מקגרגור (Keegan McGregor ) מקנדה זכה בתואר הנחשק של ברמן השנה העולמי לשנת 2024 בתחרות הקוקטיילים הגדולה בעולם, שנחגגת השנה בשנגחאי. קיגן מקגרגור, שהתחרה מול הפיינליסטים מ-44 אזורים ברחבי העולם, המשתרעים על פני שש יבשות, הוכרז למנצח האולטימטיבי על ידי שורה בינלאומית של אגדות תעשייה, במהלך החגיגה השנתית של תרבות הקוקטיילים העולמית.

SCF רוכשת את Newpark Fluids Systems
SCF Partners, Inc. (“SCF”) שמחה להכריז על רכישת עסקי Newpark Fluids Systems ‏(“NFS”), ספקית גלובלית ומובילה של פתרונות לתחום הנפט, הגז והנוזלים הגיאותרמיים מטעם Newpark Resources Inc.

Akur8 הבטיחה 120 מיליון דולר בסבב גיוס C כדי להאיץ את הצמיחה של מערכת האקטואריה של הדור הבא שלה
Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור והזמנת ביטוח המבוסס באופן שקוף על לימוד מכונה, הודיעה היום כי השיגה מימון של 120 מיליון דולר בסבב C, מה שמביא את סך ההשקעה שגויסה ל-180 מיליון דולר.

צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא
ליזמים צעירים בגילאי 5 עד 24 יש עד 8 בדצמבר להצטרף לסדרת החדשנות העולמית של NFTE ולנסות לזכות בפרסים בשווי של עד 1,500 דולר

Zenas BioPharma מודיעה על תמחור הנפקה ראשונית מורחבת לציבור
Zenas BioPharma, Inc (Zenas), (נאסד"ק: ZBIO), חברת ביו-פארמה גלובלית המחויבת להפוך למובילה בפיתוח ומסחור של טיפולים מכווני דלקות ואימונולוגיה, הודיעה היום על תמחור ההנפקה הראשונית לציבור של 13,235,294 מניות רגילות שלה במחיר הנפקה ראשונית לציבור של 17.00 דולר למניה. כל המניות מוצעות על ידי Zenas. התמורה ברוטו מההנפקה, לפני ניכוי הנחות חיתומיות ועמלות והוצאות הנפקה אחרות, צפויה לעמוד על כ-225.0 מיליון דולר.

Zenas BioPharma מודיעה על תמחור הנפקה ראשונית מורחבת לציבור
Zenas BioPharma, Inc (Zenas), (נאסד"ק: ZBIO), חברת ביו-פארמה גלובלית המחויבת להפוך למובילה בפיתוח ומסחור של טיפולים מכווני דלקות ואימונולוגיה, הודיעה היום על תמחור ההנפקה הראשונית לציבור של 13,235,294 מניות רגילות שלה במחיר הנפקה ראשונית לציבור של 17.00 דולר למניה. כל המניות מוצעות על ידי Zenas. התמורה ברוטו מההנפקה, לפני ניכוי הנחות חיתומיות ועמלות והוצאות הנפקה אחרות, צפויה לעמוד על כ-225.0 מיליון דולר.

AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה
AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודיו-ויזואלי ופתרונות תמלול ותרגום מונעי בינה מלאכותית, ו-Speechmatics - מובילת שוק הטכנולוגיות לזיהוי דיבור, מכריזות על הרחבה אסטרטגית של השותפות מרובת השנים ביניהן כדי לספק לשוק מוצרים מונעי בינה מלאכותית חדשים וטובים יותר.

המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו"ח חדשנות היופי העולמי החדש של NielsenIQ (NIQ)
בתעשיית היופי המתפתחת ללא הרף, למלא ולהבין בקשות משמעותיות של צרכנים הפכו להיות בחשיבות עליונה, בייחוד בעקבות השינויים המשמעותיים לאחר מגפת הקורונה. NIQ פרסמה היום את דו"ח חדשנות היופי הגלובלי שלה, שמקורו במדידת החדשנות של NIQ BASES, המספקת מבט מקיף על מצב החדשנות והמגמות העתידיות בתעשיית היופי ב-14 שווקים.

1.7 מיליון משתמשים הצטרפו ל-Bitget באוגוסט, מדגיש הדו"ח החודשי
Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המובילה בעולם, שיתפה את דו"ח השקיפות שלה לאוגוסט 2024. הדו"ח מדגיש צמיחה משמעותית, עם תוספת של 1.72 מיליון משתמשים, וזאת למרות תנאי השוק המאתגרים.

Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI