דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים משקיע EB5 Capital מקבל אישור גרין קארד קבוע ראשון בפרויקט (JF24) 1900 Half Street
משקיע EB5 Capital מקבל אישור גרין קארד קבוע ראשון בפרויקט (JF24) 1900 Half Street
חיים נוי 16/09/24 |  צפיות: 117

משקיע EB5 Capital מקבל אישור גרין קארד קבוע ראשון בפרויקט (JF24) 1900 Half Street

וושינגטון, 16 בספטמבר 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

EB5 Capital שמחה לדווח על אישור הבקשה הראשון של I-829 בפרויקט 1900 Half Street (JF24), פיתוח רב משפחתי בוושינגטון הבירה. שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS) מנפיקים אישור להסרת תנאי התושבות למשקיעי EB-5 שהשלימו את תקופת התושבות המותנית שלהם והוכיחו כי השקעתם הביאה ליצירת לפחות עשר משרות מלאות לעובדים מוסמכים. אישורי I-829 מאפשרים למשקיעי EB-5 להיות תושבי קבע חוקיים של ארצות הברית.

"אנחנו נרגשים עבור כל משקיעי EB-5 המעורבים בפרויקט זה", אמרה נטליה פרונינה (Natalia Pronina), סגנית נשיא לקשרי משקיעים ב-EB5 Capital. "הבטחת אישור I-829 היא ציון דרך משמעותי בתהליך ההגירה EB-5 והיא עדות אמיתית לניסיון של מרכז אזורי בבחירת הזדמנויות למשקיעים המספקים את תוכנית EB-5".

פרויקט JF24 הממוקם ישירות על גדת הנהר, היה אחד הפיתוחים הראשונים של פרויקט רב משפחתי בשכונת באזארד פוינט בוושינגטון הבירה. הנכס כולל 453 יחידות דיור יוקרתיות, עם 17,000 רגל רבוע של שטחי מסחר קמעונאיים. EB5 Capital גייסה 44.5 מיליון דולר ממשקיעים המייצגים 16 מדינות שונות. הפרויקט הושלם בשנת 2020 ויצר מעל 1,100 משרות מתאימות EB-5 לכלכלה המקומית.

עד כה, EB5 Capital גייסה קרנות משקיעים זרים ביותר מ -40 פרויקטים EB-5 ברחבי ארצות הברית, כולל 18 בוושינגטון הבירה. JF24 הוא הפרויקט ה-18 של EB5 Capital שקיבל אישור I-829. כעת, לאחר שאושרו הבקשות הראשונות, צפויים בחודשים הקרובים דיונים נוספים באישורי I-829 לפרויקט זה.

אודות EB5 Capital

EB5 Capital מספקת למשקיעים זרים כשירים הזדמנויות להשקיע בפרויקטים של יצירת מקומות עבודה בתחום הנדל"ן המסחרי במסגרת תוכנית המשקיעים המהגרים של ארצות הברית (EB-5 Visa Program). עם מטה בוושינגטון הבירה, הרקורד המכובד של EB5 Capital וההובלה בתעשייה משכו משקיעים מיותר מ-75 מדינות. כאחת ממפעילי המרכזים האזוריים הוותיקים והפעילים ביותר במדינה, החברה גייסה מעל מיליארד דולר של הון זר בכ -40 פרויקטים של EB-5. מאה אחוז מכספי המשקיעים שלנו מוגנים על ידי ביטוח התאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות (FDIC) לפני פריסתם בפרויקטים שלנו. אנא בקרו באתרwww.eb5capital.com לקבלת מידע נוסף.

ליצירת קשר ולפרטים נוספים:

Katherine Willis
Director, Marketing & Communications
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
אנדרסן גלובל מחוללת שינוי בחברה שותפה בארמניה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את יכולותיה בארמניה בעקבות הצטרפותו למותג של TK & Partners, משרד עורכי דין המעניק שירותים מלאים הפועל עימה בשיתוף פעולה מאז 2020, כמשרד האחרון אשר הצטרף עד כה לארגון הגלובלי.

אנדרסן גלובל מחזקת את הקשרים באסיה באמצעות תוספת של חברות לארגון
אנדרסן גלובל Andersen Global מוסיפה חברות לארגון באזור אסיה-פסיפיק בעקבות ההצטרפות של משרדי VDB Loi בקמבודיה ובווייטנאם למותג של Andersen.

Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם
Mitel בוחרת ב-Zoom כדי לפתח במשותף פתרון היברידי בלעדי עם יכולות דו-כיווניות בין פלטפורמות התקשורת של Zoom Workplace ו-Mitel. הוא יאפשר ללקוחות Mitel נתיב למעבר לפלטפורמת התקשורת האחודה כשירות של Zoom, בתנאים שלהם

פרויקט מלונות מריוט סטימבואט ספרינגס (JF40) של EB5 Capital מקבל אישור I-956F מ-USCIS
EB5 Capital נרגשת להודיע כי פרויקט Steamboat Springs Marriott Hotels (JF40) שלה אושר על ידי שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS) ב-13 בספטמבר 2024, לאחר המתנה של כחודשיים. אישור טופס I-956F זה מאשר כי USCIS העריכה ואישרה את תאימות הפרויקט והמסמכים הקשורים אליו.

חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה
Riyadh Air ממנפת את הפתרונות המקדימים את זמנם של Sutherland לזירוז המסע שלה לכיוון הפיכתה לחברת התעופה הראשונה הדיגיטלית-במלואה.

BeiGene קיבלה את אישור משרד הבריאות עבור ®TEVIMBRA לטיפול בסרטן הוושט של תאי קשקש (OSCC) לאחר טיפול בכימותרפיה
.BeiGene, Ltd (נאסד"ק: BGNE, HKEX: 06160, SSE: 688235), חברת טכנולוגיה גלובלית, הכריזה היום כי משרד הבריאות בישראל אישר את ®TEVIMBRA (טוסיליזומאב) כתרופה יחידה לטיפול בחולים בוגרים הסובלים מקרצינומה גרורתית של תאי קשקש בוושט (OESCC) לאחר טיפול כימותרפי שיטתי קודם.

NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, הכריזה על שתי פריצות דרך בתחום הבינה המלאכותית אשר נותנות תוקף משנה למיצובה המוביל. BASES AI ומודל השפה הגדול הראשון בענף, CPG, יעזרו ללקוחות NIQ לרתום את כוחה של הבינה המלאכותית בצורה אחראית ובמטרה להניע חדשנות תוך הגדלת נתח השוק

11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית
ההשקעה נועדה להאיץ את הפיתוח של עובדים דיגיטליים מונעי בינה מלאכותית ולהרחבת טביעת הרגל העולמית

EIG MidOcean Energy רוכשת נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG מ-Hunt Oil Company
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, וכן Hunt Oil Company ‏(“Hunt”) הכריזו היום כי חתמו על הסכם סופי על פיו MidOcean תרכוש נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG ‏(“PLNG”) מ-Hunt.

EIG MidOcean Energy רוכשת נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG מ-Hunt Oil Company
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, וכן Hunt Oil Company ‏(“Hunt”) הכריזו היום כי חתמו על הסכם סופי על פיו MidOcean תרכוש נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG ‏(“PLNG”) מ-Hunt.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI