דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים EIG MidOcean Energy רוכשת נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG מ-Hunt Oil Company
EIG MidOcean Energy רוכשת נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG מ-Hunt Oil Company
חיים נוי 17/09/24 |  צפיות: 369

EIG MidOcean Energy רוכשת נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG מ-Hunt Oil Company

ארמקו, המשקיעה האסטרטגית של MidOcean , תספק מימון להשקעה

וושינגטון, 16 בספטמבר 2024 (BUSINESS WIRE):

MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, וכן Hunt Oil Company ‏(“Hunt”) הכריזו היום כי חתמו על הסכם סופי על פיו MidOcean תרכוש נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG ‏(“PLNG”) מ-Hunt.

לאחר סגירת העסקה, החלק של MidOcean ב-PLNG יגדל מ-20% ל-35%. ל-Aramco תפקיד מפתח בעסקה, כולל התחייבויות משמעותית לשקידה נאותה בצד המסחרי והטכני וכן קיום קשר עם בעלי העניין העיקריים לצורך קבלת אישור עבור העסקה. העסקה תמומן במלואה על ידי Aramco, אשר תגדיל את חלקה ב-MidOcean ל-49%. ההשקעה הנוספת של Aramco ב-MidOcean תחזק את מיצובה של Aramco בשוק ה-LNG הגלובלי ותרחיב את החשיפה של שני הצדדים לפרויקט חשיפת ה-LNG היחיד בדרום אמריקה. האחזקות העקיפות של Aramco ב-PLNG יגיעו ל-17.2%. בנוסף ל-EIG ו-Aramco, ‏Mitsubishi Corporation משקיעה גם ב-MidOcean, בין יתר משקיעי המניות הכחולות.

האינטרס של Hunt ב-PLNG יקטן מ-50% ל-35%, ו-Hunt תמשיך לשמש כמפעילה של PLNG גם לאחר ביצוע העסקה. Hunt תמשיך להחזיק ב-25.2% מפרויקט Camisea upstream שבפרו. Hunt משקיעה בפרו מאז שנת 2000, והיא מחויבת להמשיך את סדרת ההשקעות ההיסטורית שלה במדינה ולשמור על מצוינות תפעולית בפרויקט PLNG.

PLNG היא הבעלים והמפעילה של המפעל היחיד בדרום אמריקה לייצוא LNG, הנמצא בפמפה מלצ’וריטה, 170 קילומטרים דרומית ללימה שבפרו. נכסי PLNG כוללים מפעל להנזלת גז טבעי בעל קיבולת עיבוד של 4.45mmtpa, צינור בבעלות מלאה באורך של 408 ק"מ וקיבולת של 1,290mmcf/d, שני מיכלי אחסון בנפח 130,000m3, מסוף ימי בבעלות מלאה באורך 1.4 ק"מ וכן מתקן להעמסת משאיות עם קיבולת מרבית של 4 19.2mmcf/d. PLNG מופעלת על ידי Hunt והיא המתקן היחיד באמריקה הלטינית לייצור LNG.

מנכ"ל MidOcean, דה לה ריי ונטר, אמר: "אנו שמחים להגדיל את אחזקותינו ב-PLNG, מדובר בנכס אסטרטגי התואם לחזונה של MidOcean הכולל יצירה של חבילה גלובלית, מגוונת וגמישה של מוצרי LNG. אנו מאמינים ביסודות האיתנים וארוכי הטווח של שוק ה-LNG, בנוסף למיצוב הייחודי והחזק של PLNG כמתקן הייצוא היחידה בדרום אמריקה ל-LNG. נשמח לחזק את השותפות עם Hunt Oil ועם היזמים השותפים של PLNG ולהמשיך לתמוך בהשפעה חיובית של הפרויקט על שוק האנרגיה בפרו".

מארק גונין, מנכ"ל Hunt, אמר: "אנו מתמקדים במיצוב פרויקט PLNG לעתיד, וההזדמנות לצרף את MidOcean כשותפה מתאימה לכך מבחינה אסטרטגית".

Morgan Stanley שימשה כיועצת הפיננסית ל-MidOcean בעסקה ואילו Latham & Watkins שימשה כיועצת המשפטית. Bracewell LLP הייתה היועצת המשפטית עבור Hunt.

אודותEIG

EIG היא משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים עםניהול נכסים בשווי של למעלה מ-24.9 מיליארד דולר נכון ל-30 ביוני 2024. EIG מתמחה בהשקעות פרטיות בתחומי האנרגיה ותשתיות הקשורות לאנרגיה ברמה עולמית. לאורך 41 שנות פעילותה, EIG השקיעה במגזר האנרגיה מעל 48.6 מיליארד דולר ביותר מ-413 פרויקטים או חברות ב-42 מדינות על פני שש יבשות. לקוחותיה של EIG כוללים רבים מתוכניות הפנסיה המובילות, חברות ביטוח, הקדשים, קרנות מוסדיות וקרנות הון ריבוניות בארה"ב, אסיה ואירופה. מטה חברת EIG ממוקם בוושינגטון, עם סניפים ביוסטון, לונדון, סידני, ריו דה ז'נרו, הונג קונג וסיאול.

אודותMidOcean Energy

MidOcean Energy, חברה לפקת LNG שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, מבקשת לבנות פורטפוליו LNG גלובלי מגוון, איתן ותחרותי מבחינת עלויות ופחמן. היא משקפת את האמונה של EIG ב-LNG כמרכיב קריטי במעבר האנרגיה ואת החשיבות הגוברת של LNG כמשאב אנרגיה אסטרטגי גאופוליטי. בראש MidOcean Energy עומד דה לה ריי ונטר, בעל 26 שנים של ותק בתעשייה, שמילא מגוון תפקידים בכירים, ביניהם ראש תחום LNG העולמי עבור Shell Plc..

אודות Hunt Oil Company

חברת Hunt נוסדה בשנת 1934, והיא אחת מחברות הנפט והגז הגדולות ביותר בארה"ב שהינה בבעלות פרטית. מטה החברה נמצא בדאלאס, טקסס, ואזורי הפעילות העיקריים שלה נמצאים בפרו, בארצות הברית ובאזור קורדיסטן בעירק, כמו גם פרוייקטי חקירה בטוניס ובמרוקו. Hunt היא חברה פעילה לחקר בינלאומי, והחברה קדחה בכל היבשות פרט לאנטרקטיקה.

לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר EIG בכתובת www.eigpartners.com או באתר MidOcean Energy בכתובת www.midoceanenergy.com.

למידע נוסף וליצירת קשר

פרטי קשר של EIG
FGS Global
קלי קימברלי / ברנדון מסינה
+1 212-687-8080 ‎
[email protected]

פרטי קשר של Hunt
פול שולץ
+1 214-978-8534
[email protected]

מקור: EIG

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
אנדרסן גלובל מחוללת שינוי בחברה שותפה בארמניה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את יכולותיה בארמניה בעקבות הצטרפותו למותג של TK & Partners, משרד עורכי דין המעניק שירותים מלאים הפועל עימה בשיתוף פעולה מאז 2020, כמשרד האחרון אשר הצטרף עד כה לארגון הגלובלי.

אנדרסן גלובל מחזקת את הקשרים באסיה באמצעות תוספת של חברות לארגון
אנדרסן גלובל Andersen Global מוסיפה חברות לארגון באזור אסיה-פסיפיק בעקבות ההצטרפות של משרדי VDB Loi בקמבודיה ובווייטנאם למותג של Andersen.

Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם
Mitel בוחרת ב-Zoom כדי לפתח במשותף פתרון היברידי בלעדי עם יכולות דו-כיווניות בין פלטפורמות התקשורת של Zoom Workplace ו-Mitel. הוא יאפשר ללקוחות Mitel נתיב למעבר לפלטפורמת התקשורת האחודה כשירות של Zoom, בתנאים שלהם

פרויקט מלונות מריוט סטימבואט ספרינגס (JF40) של EB5 Capital מקבל אישור I-956F מ-USCIS
EB5 Capital נרגשת להודיע כי פרויקט Steamboat Springs Marriott Hotels (JF40) שלה אושר על ידי שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS) ב-13 בספטמבר 2024, לאחר המתנה של כחודשיים. אישור טופס I-956F זה מאשר כי USCIS העריכה ואישרה את תאימות הפרויקט והמסמכים הקשורים אליו.

חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה
Riyadh Air ממנפת את הפתרונות המקדימים את זמנם של Sutherland לזירוז המסע שלה לכיוון הפיכתה לחברת התעופה הראשונה הדיגיטלית-במלואה.

BeiGene קיבלה את אישור משרד הבריאות עבור ®TEVIMBRA לטיפול בסרטן הוושט של תאי קשקש (OSCC) לאחר טיפול בכימותרפיה
.BeiGene, Ltd (נאסד"ק: BGNE, HKEX: 06160, SSE: 688235), חברת טכנולוגיה גלובלית, הכריזה היום כי משרד הבריאות בישראל אישר את ®TEVIMBRA (טוסיליזומאב) כתרופה יחידה לטיפול בחולים בוגרים הסובלים מקרצינומה גרורתית של תאי קשקש בוושט (OESCC) לאחר טיפול כימותרפי שיטתי קודם.

NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, הכריזה על שתי פריצות דרך בתחום הבינה המלאכותית אשר נותנות תוקף משנה למיצובה המוביל. BASES AI ומודל השפה הגדול הראשון בענף, CPG, יעזרו ללקוחות NIQ לרתום את כוחה של הבינה המלאכותית בצורה אחראית ובמטרה להניע חדשנות תוך הגדלת נתח השוק

11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית
ההשקעה נועדה להאיץ את הפיתוח של עובדים דיגיטליים מונעי בינה מלאכותית ולהרחבת טביעת הרגל העולמית

EIG MidOcean Energy רוכשת נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG מ-Hunt Oil Company
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, וכן Hunt Oil Company ‏(“Hunt”) הכריזו היום כי חתמו על הסכם סופי על פיו MidOcean תרכוש נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG ‏(“PLNG”) מ-Hunt.

EIG MidOcean Energy רוכשת נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG מ-Hunt Oil Company
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, וכן Hunt Oil Company ‏(“Hunt”) הכריזו היום כי חתמו על הסכם סופי על פיו MidOcean תרכוש נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG ‏(“PLNG”) מ-Hunt.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI