דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית
NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית
חיים נוי 17/09/24 |  צפיות: 76

NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית

מציגה את מודל השפה הגדול הראשון בעולם של CPG וכן BASES AI, כלי שעושה שימוש בנתונים ממשיים באישור הצרכן ליצירת פנלים סינתטיים לבדיקת קונספט

מודל השפה החדש יאיץ פי 7 את תהליך האוטומציה במודלים ציבוריים, את הזיהוי, הארגון והסיווג של מוצרים שאומנו על 160 פטה -בייט של נתונים

BASES AI מייצרת פאנלים סינתטיים לסקרים אשר בודקים ואומדים רעיונות תוך קיצור משמעותי של הזמן הנדרש ובעלות נמוכה במיוחד

שיקאגו, 17 בספטמבר 2024, (BUSINESS WIRE):

‏NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, הכריזה על שתי פריצות דרך בתחום הבינה המלאכותית אשר נותנות תוקף משנה למיצובה המוביל. BASES AI ומודל השפה הגדול הראשון בענף, CPG, יעזרו ללקוחות NIQ לרתום את כוחה של הבינה המלאכותית בצורה אחראית ובמטרה להניע חדשנות תוך הגדלת נתח השוק. NIQ תדון גם במגמות הבינה המלאכותית במודיעין הקנייה הצרכני ובחדשנות בפנל שייערך  ביום חמישי, ה-19 בספטמבר בשעה 14:20ETאשר כותרתו "האם הבינה המלאכותית אכן יודעת מה אנו רוצים? כיצד המגיבים הסינתטיים משבשים את החדשנות במוצר.”

BASES AI היא פלטפורמה שעושה שימוש בנתוני מורשי צרכנים בתבניות צריכה של מאות אלפי בתי אב לצורך חיקוי תבניות ההתנהגות הצרכניות. לפלטפורמה יש גישה לנתונים בזמן אמת, מה שמאפשר לה ליצור פנלים גדולים של מגיבים סינתטיים ולשכפל טכניקות מהימנות לחקר שוק וכן מתודולוגיות בחלק קטן של הזמן. BASES AI יכולה לספק ניתוח פוטנציאלי של הקונספט תוך 10 דקות, זאת בהשוואה לימים או לשבועות הנדרשים כדי לאסוף משוב אנושי. חברות CPG יכולות להשתמש בדירוגים הללו, וכן בהנחיה עשירה הנוגעת למניעי עניין וייחודיות, כדי לנסות רעיונות לפני שהם מיישמות אותם על צרכנים אמיתיים. המהירות והאיכות של BASES AI מאפשרת לבחון נפח גדול יותר של רעיונות תוך קיצור של תהליך החדשנות הכולל. השחרור של BASES AI לבוחני הבטא בצפון אמריקה מתבצע במקביל לשחרור של מודל השפה הראשון של NIQ הספציפי ל-CPG, אשר מניע את יכולות הסגמנטציה המתקדמות של המוצר בפלטפורמת הדגל של NIQ, Discover, למדידה קמעונאית. מינוף בסיס הנתונים של NIQ הכולל 160 מיליון מוצרים מאפשר למודל להגיע לביצועים טובים פי 7 בהשוואה למודלי ה-LLM הציבוריים, מבחינת היכולת לקודד פריטים במהירות ובצורה מדוייקת. הגישה לאקסלרטורים חדשים תאפשר למודל להמשיך ולהתפתח מבחינת היכולות והתחכום, ולספק ללקוחות החברה מבט מלא (Full View™) על השוק בו הם פועלים ועל הצרכנים באמצעות תובנות חסרות מתחרים.

"NIQ היא חברה מובילה בתחום המודיעין הצרכני, וככזו אנו נותנים דרור לתובנות קריטיות", אמר רמון מלגרג’ו, נשיא לענייני תובנות וניתוח אסטרטגי ב-NIQ. "בשוק צרכני שמשתנה במהירות, אשר מתמקד בחדשנות מבוססת מגמות, ישנו צורך חיוני בנתונים איכותיים וביכולת לנצל ולחלץ ממנו תובנות ולהנות מהבדל עצום. ההשקות הללו הן דוגמאות עדכניות לאופן שבו אנו נותנים דרור לעוצמה האנליטית של החברה בערכות נתונים מובילות שוק ולצורך הפקה של תובנות חסרות מתחרים שיעזרו לחברות CPG להגדיל את נתח השוק שלהן ברחבי העולם".

חבילת המוצרים העולמית של NIQ כוללת 2,000 מהנדסים המתמקדים בניתוח 7.2 טריליון דולר של הוצאות שנתיות צרכניות וגלובליות וכן נתונים מלמעלה מ-3,200 שותפויות קמעונאיות ייחודיות. הערכה המקיפה של מקורות נתונים מארצות שונות, וכן אלפי מדעני נתונים הממוקדים בפיתוח של פתרונות מודיעין עסקי אחראי ומונע AI, מקבעים את מעמדה של NIQ כמובילת השוק ביצירה, בשימור וביצירה של נתח שוק חדש עבור לקוחותיה.

BASES AI וכן מודל השפה CPG של NIQ הם הפתרונות האחרונים מונעי ה-AI מבין חבילת המוצרים המקיפה של NIQ. החברה הכריזה לאחרונה על שילוב של נתוני מדדים קמעונאיים ופנל צרכנים בפלטפורמה NIQ Discover, לטרנספורמציה של זירת תובנות הצרכנים באמצעות מודלי ניתוח מתקדמים ויכולות הפועלות קבוע אשר מספקות תבונות לקוח מותאמות בתגובה לשאילתות קריטיות למשימה. פלטפורמה מבוססת ענן זו מהווה שיפור אחד מתוך מספר שיפורים שחלו במוצרים, כולל אינטגרציית Microsoft Azure Marketplace; שיתוף פעולה עם ‏Tik Tok Shop; וכן שירותי NIQ Spaceman עבור שותפי SPAR International ברחבי העולם. כל ההכרזות הללו מבוססות על כלי ה-AI הגנרטיבי של החברה עם יכולות חיפוש גלובלי, ניתוח מותאם של נתונים והמלצות לקבלת החלטות מיודעת, NIQ Ask Arthur, אשר הושק בתחילת השנה.

"המניע לחדשנות ולהצטיינות מוטמע מזה למעלה מעשור בדנ"א של NIQ", הוסיף מוהיט קאפור, אחראי טכנולוגיה ב-NIQ. "השלמת האינטגרציה של GfK יוצרת חברה עם כ-25,000 לקוחות, וניתוח שוטף של 2.48 טריליון עסקאות בשבוע. היכולת הייחודית של NIQ להציע את שירות Full View™ – המבט המלא והברור ביותר בעולם של דפוסי הקנייה של לקוחות יחד עם ניתוח וניבוי מונע AI - מאפשר לנו להתנסות במספר גדול עוד יותר של פרמטרים ולהביא אותנו למיצוב ייחודי שיאפשר לנו לנצל הזדמנויות שוק ב-100 השנים הבאות".

כמו כן, NIQ מספקת תובנות קנייניות וייחודיות על בסיס שוטף בנוגע למגמות גלובליות של צרכנים, כולל דוח SpendZ שפורסם לאחרונה וכולל מבט מקיף על מגמות ההוצעה של Gen Z כמו גם דוחות Consumer Outlook שוטפים עם ניתוח של מגמות, דפוסי התנהלות וסנטימנטים.

אודות NIQ

NielsenIQ (NIQ) היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני והיא מספקת את הכלים המלאים ביותר להבנת התנהלות הקניות של צרכנים ולחשיפת דרכים חדשות לצמיחה. בשנת 2023 השתלבה NIQ עם GfK, מה שהביא יחדיו את שני הגורמים המובילים בשוק בעלי תפוצה גלובלית חסרת תקדים. כיום, ל-NIQ פעילות בלמעלה מ-95 מדינות המכסות 97% מהתמ"ג.NIQ מספקת את Full View™‎ - עם ידע הוליסטי בתחום הקמעונאות והתובנות הצרכניות המקיפות ביותר - המסופקות יחד עם ניתוח מתקדם באמצעות פלטפורמות מודרניות.

לפרטים נוספים, ניתן לבקר בכתובת www.niq.com

למידע נוסף:

תקשורת:
Sweta Patra

[email protected]

מקור: NielsenIQ

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
אנדרסן גלובל מחוללת שינוי בחברה שותפה בארמניה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את יכולותיה בארמניה בעקבות הצטרפותו למותג של TK & Partners, משרד עורכי דין המעניק שירותים מלאים הפועל עימה בשיתוף פעולה מאז 2020, כמשרד האחרון אשר הצטרף עד כה לארגון הגלובלי.

אנדרסן גלובל מחזקת את הקשרים באסיה באמצעות תוספת של חברות לארגון
אנדרסן גלובל Andersen Global מוסיפה חברות לארגון באזור אסיה-פסיפיק בעקבות ההצטרפות של משרדי VDB Loi בקמבודיה ובווייטנאם למותג של Andersen.

Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם
Mitel בוחרת ב-Zoom כדי לפתח במשותף פתרון היברידי בלעדי עם יכולות דו-כיווניות בין פלטפורמות התקשורת של Zoom Workplace ו-Mitel. הוא יאפשר ללקוחות Mitel נתיב למעבר לפלטפורמת התקשורת האחודה כשירות של Zoom, בתנאים שלהם

פרויקט מלונות מריוט סטימבואט ספרינגס (JF40) של EB5 Capital מקבל אישור I-956F מ-USCIS
EB5 Capital נרגשת להודיע כי פרויקט Steamboat Springs Marriott Hotels (JF40) שלה אושר על ידי שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS) ב-13 בספטמבר 2024, לאחר המתנה של כחודשיים. אישור טופס I-956F זה מאשר כי USCIS העריכה ואישרה את תאימות הפרויקט והמסמכים הקשורים אליו.

חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה
Riyadh Air ממנפת את הפתרונות המקדימים את זמנם של Sutherland לזירוז המסע שלה לכיוון הפיכתה לחברת התעופה הראשונה הדיגיטלית-במלואה.

BeiGene קיבלה את אישור משרד הבריאות עבור ®TEVIMBRA לטיפול בסרטן הוושט של תאי קשקש (OSCC) לאחר טיפול בכימותרפיה
.BeiGene, Ltd (נאסד"ק: BGNE, HKEX: 06160, SSE: 688235), חברת טכנולוגיה גלובלית, הכריזה היום כי משרד הבריאות בישראל אישר את ®TEVIMBRA (טוסיליזומאב) כתרופה יחידה לטיפול בחולים בוגרים הסובלים מקרצינומה גרורתית של תאי קשקש בוושט (OESCC) לאחר טיפול כימותרפי שיטתי קודם.

NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, הכריזה על שתי פריצות דרך בתחום הבינה המלאכותית אשר נותנות תוקף משנה למיצובה המוביל. BASES AI ומודל השפה הגדול הראשון בענף, CPG, יעזרו ללקוחות NIQ לרתום את כוחה של הבינה המלאכותית בצורה אחראית ובמטרה להניע חדשנות תוך הגדלת נתח השוק

11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית
ההשקעה נועדה להאיץ את הפיתוח של עובדים דיגיטליים מונעי בינה מלאכותית ולהרחבת טביעת הרגל העולמית

EIG MidOcean Energy רוכשת נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG מ-Hunt Oil Company
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, וכן Hunt Oil Company ‏(“Hunt”) הכריזו היום כי חתמו על הסכם סופי על פיו MidOcean תרכוש נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG ‏(“PLNG”) מ-Hunt.

EIG MidOcean Energy רוכשת נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG מ-Hunt Oil Company
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, וכן Hunt Oil Company ‏(“Hunt”) הכריזו היום כי חתמו על הסכם סופי על פיו MidOcean תרכוש נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG ‏(“PLNG”) מ-Hunt.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI