דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים DigiAsia Corp ו-Digit9 מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי
DigiAsia Corp ו-Digit9 מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי
חיים נוי 17/10/24 |  צפיות: 32

DigiAsia Corp ו-Digit9 מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי

~ שיפור תשלומים חוצי גבולות ~

אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות וניו יורק, 16 באוקטובר 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

DigiAsia Corp. (נאסד"ק: FAAS) , ספקית אקו סיסטם מובילה בתחום הפינטק כשירות (FaaS), הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Digit9, פלטפורמת תיאום תשלומים חוצת גבולות שפותחה על ידי LuLu Money Singapore, חברת בת בבעלות מלאה של LuLu Financial Holdings מאבו דאבי.

השותפות עם Digit9 תשפר את ההיצע והתחרותיות של DigiAsia בשירות צרכי התשלומים חוצי הגבולות עבור צרכנים אינדונזים ועסקים קטנים ובינוניים באינדונזיה וב- GCC.

יתר על כן, DigiAsia תוכל למנף את רשת השותפים הרחבה של Digit9 ואת היכולת להקל על תשלומים חוצי גבולות ביותר מ -150 שווקים ברחבי העולם, כדי ליצור מסילות תשלום חוצות גבולות יעילות וחסכוניות כדי לתמוך עוד יותר בצרכנים אינדונזיים ועסקים קטנים ובינוניים.

DigiAsia מעריכה כי השותפות עם Digit9 תניב נפח מוערך של 250 מיליון דולר בשנה בתשלומים חוצי גבולות.

DigiAsia ו-Digit9 ימשיכו בדיוני שותפות אסטרטגית ויחפשו להשיק מוצרים ושירותים חדשניים בתחום התשלומים חוצי הגבולות בעתיד הקרוב.

אודות DigiAsia

DigiAsia היא ספקית פינטק כשירות (FaaS) מובילה באינדונזיה ובשווקים מתעוררים סמוכים ודיגיטציה של מימון ברחבי המערכת האקולוגית של המסחר המפעילה מודל B2B2X שמסייע להציע את פתרון הפינטק המלא שלה. ארכיטקטורת הפינטק של DigiAsia מציעה לארגונים קטנים ובינוניים (SME) ממשקי API מקיפים של מימון משובץ כדי לייעל תהליכים לאורך שרשרת הערך המסחרית של מפיצים ולקוחות. פתרונות הפינטק המשובצים של DigiAsia מתייחסים באופן שווה לדמוקרטיזציה של הגישה למימון דיגיטלי התומכת בהכללה פיננסית של סוחרים וצרכנים שאינם בנקאיים בשווקים מתעוררים, וכתוצאה מכך, לצמיחה של העסקים הארגוניים. חבילת פתרונות B2B2X המסופקים על ידי DigiAsia כוללים, אך אינם מוגבלים לתשלומים ללא מזומן, ארנקים דיגיטליים, בנקאות דיגיטלית, העברות כספים ורישיונות בנקאיים. DigiAsia הקימה לאחרונה יוזמה אסטרטגית לפיתוח פתרון FaaS ארגוני משובץ שלה עם יכולות AI בדרום מזרח אסיה, הודו והמזרח התיכון, עם תוכניות להתרחבות גלובלית. למידע נוסף בקרו באתר החברה כאן או באתר קשרי המשקיעים כאן.

אודות Digit9

Digit9 היא פלטפורמת תיאום תשלומים המותאמת לצרכים המגוונים של מוסדות פיננסיים. היא משלבת בצורה חלקה מערך של אמצעי תשלום, בנקים ונותני שירותים, ומפשטת את המורכבות של תשלומים חוצי גבולות. Digit9 פותחה על ידי LuLu Money Singapore, חברת בת בבעלות מלאה של LuLu Financial Holdings.

אודות LuLu Financial Holdings

LuLu Financial Holdings היא ספקית שירותים פיננסיים גלובלית מובילה, המציעה מגוון רחב של שירותים, כולל תשלומים חוצי גבולות, המרת מטבע ופתרונות טכנולוגיים פיננסיים. עם למעלה מ-350 מרכזי מעורבות לקוחות ביותר מ-10 מדינות ומחויבות לחדשנות ולשביעות רצון הלקוחות, LuLu Financial Holdings ממשיכה לקבוע אמות מידה בתעשיית השירותים הפיננסיים.

למידע נוסף וליצירת קשר

DigiAsia Company Contact:
Subir Lohani
Chief Financial Officer and Chief Strategy Officer
646-480-0142

Lulu Financial Holdings Company Contact:
Ajit Johnson
Head of Strategic Business Relations
[email protected]

Investor Contact:
MZ North America
Email: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בדיקה של SEO המיועד קודם כל למובייל: עסקים חייבים להסתגל או שיישארו מאחור
העידן של קודם כל מובייל ב-2024 מגדיר מחדש את הנוף המקוון, ומאלץ את כל העסקים להסתגל או להישאר מאחור. בעת בה הטלפונים החכמים לוקחים שליטה, השינוי מטלטל את כל התעשיות, כולל בתי קזינו מקוונים: מיטוב לשימוש במובייל הוא כעת חובה, לא בחירה.

Bitget Wallet הפכה לאפליקציה השנייה הכי מורדת, והיא סוגרת על Binance
ל-Bitget Wallet כבר יש יותר מ- 40 מיליון משתמשים עם צמיחה של 100% תוך 6 חודשים, והיא מתגלה כשער Web3 עבור מסחר קריפטוגרפי

חברות החשמל בארה"ב יתמודדו עם אתגר משמעותי כאשר הביקוש לחשמל יזנק לראשונה מזה עשרות שנים
הביקוש לחשמל בארה"ב נותר כמעט ללא שינוי בעשור האחרון, אך כל זה עומד להשתנות מכיוון שעלייה צפויה בביקוש תהיה האתגר הגדול ביותר עבור חברות שירותים מזה עשרות שנים, על פי דו"ח Horizons האחרון של Wood Mackenzie.

DigiAsia Corp ו-Digit9 מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי
DigiAsia Corp. (נאסד"ק: FAAS) , ספקית אקו סיסטם מובילה בתחום הפינטק כשירות (FaaS), הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Digit9, פלטפורמת תיאום תשלומים חוצת גבולות שפותחה על ידי LuLu Money Singapore, חברת בת בבעלות מלאה של LuLu Financial Holdings מאבו דאבי.

Xsight Labs בוחרת ב-Larch Networks כמרכז מצויינות עבור Hardened SONiC
Larch Networks, חברה לתיכון של תוכנת מיתוג, חברה ב-SONiC Foundation, ויצרנית OEM של ממתגים למרכז נתונים, לארגונים ולקמפוסים, נבחרה כמרכז מצויינות על ידי Xsight Labs, יצרנית שבבים חדשנית לפתרונות בתחום רשתות ארגוניות, Hyper-scaler cloud ו-AI Factory.

LYB משלימה את רכישת חברת המיחזור מבוססת הממסים APK
LyondellBasell (LYB) הודיעה היום כי הפכה לבעלים מלאים של APK AG במרסבורג שבגרמניה. APK תשולב במלואה ותמשיך כחלק מ-LYB, מובילת קיימות בתעשייה הכימית. השאיפה של LYB היא להמשיך לפתח את הטכנולוגיה הייחודית מבוססת הממסים של החברה עבור פוליאתילן בצפיפות נמוכה (LDPE) ולבנות מפעלים מסחריים בעתיד

ג'טקס משתפת פעולה עם הפורום הכלכלי העולמי כדי לקדם חדשנות בתעופה בת-קיימא ויוזמת שדות התעופה של מחר
עאדל מרדיני, מייסד ומנכ"ל ג'טקס (Jetex), חתם על שותפות עם ראש פיתוח השותפים הגלובליים והאסטרטגיה העסקית האזורית של הפורום הכלכלי העולמי, אלכסנדר רפול, והכריז על ג'טקס כשותפה במרכז במהלך המפגש השנתי של מועצות העתיד העולמיות 2024.

Aerospace Technical Services מאשרים מחדש את המחויבות לשיטות עסקיות אתיות בקוד ההתנהגות שעודכן לאחרונה
Aerospace Technical Services (ATS), מפיצה גלובלית מובילה של חלקים לכלי טיס וספקית פתרונות תחזוקה, תיקון ושיפוץ (MRO) למגזר התעופה, שמחה להכריז על אימוץ קוד ההתנהגות החדש של ATS.

לנובו הוכרזה כשותפה הטכנולוגית הרשמית של פיפ"א
Lenovo ופיפ"א חשפו באירוע החדשנות Tech World של Lenovo כי החברה הרב לאומית תהיה השותפה הטכנולוגית הרשמית של פיפ"א - בקטגוריית הספונסרים העליונה של פיפ"א - בעסקה הכוללת את FIFA World Cup 2026™ בקנדה, במקסיקו ובארצות הברית וכן FIFA Women’s World Cup 2027™ בברזיל.

Xsolla ו-IT Park Uzbekistan חותמות על מזכר הבנה לטיפוח הפיתוח של משחקים באוזבקיסטן
במסגרת השותפות תושק האקדמיה לפיתוח משחקים במטרה ליצור מקומות עבודה חדשים בענף עד לשנת 2030
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI