דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Duck Creek Technologies מדגישה את נותני החסות המוערכים של Formation '24
Duck Creek Technologies מדגישה את נותני החסות המוערכים של Formation '24
חיים נוי 21/05/24 |  צפיות: 151

Duck Creek Technologies מדגישה את נותני החסות המוערכים של Formation '24

Formation '24 - מפגש השיא של חדשני ביטוח וטכנולוגיה גלובליים - כולל עשרות נותני חסות בתעשייה

בוסטון, 21 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Duck Creek Technologies(דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, נרגשת לחשוף את נותני החסות הבולטים שעתידים להצטרף לחזית מקבלי ההחלטות בתחום טכנולוגיות הביטוח בכנס הלקוחות הקרוב שלה, Formation '24. האירוע מתוכנן להתקיים בין התאריכים 21 במאי עד 23 במאי 2024, במלון Omni Dallas בדאלאס, טקסס.

Duck Creek ערוכה לקבל בברכה מנהיגים בתחום הביטוח ואנשי מקצוע בתעשייה מרחבי העולם, תוך טיפוח סביבה דינמית עם שפע של הזדמנויות הדרכתיות ונטוורקינג המתמקדות במגמות ובחידושים האחרונים המניעים את תעשיית הביטוח קדימה.

"השנה יש לנו התחייבויות שיא לחסויות מיותר מ-60 חברים באקוסיסטם של השותפים שלנו, כולל נותני חסות פלטינה Aggne Global, Coforge, Cognizant ו-LTIMindtree; ונותני החסות לזהב Accenture, Capgemini, Next Level Solutions, Opterrix, PwC, Quadient ו-Yovant", אמר רוהיט בדי (Rohit Bedi), מנהל הכנסות ראשי, Duck Creek Technologies. "זה מדגיש את האקוסיסטם החזק של השותפים שדאק קריק טיפחה לטובת הלקוחות הגלובליים שלנו. אנו שומרים על קשרים איתנים עם מובילי התעשייה, ומציעים פתרונות משלימים וייחודיים כדי לשפר ולפשט את חוויית הלקוחות המשותפים שלנו".

לרשימה המלאה של נותני החסות של Formation '24, לחצו כאן. סדר היום ומערך הדוברים זמינים כעת באתר הכנס. למידע נוסף על Formation ‘24או להרשמה עכשיו לאירוע החובה של השנה, אנא בקרו באתר https://www.duckcreek.com/formation/.

אודות Duck Creek Technologies

דאק קריק טכנולוגיות - Duck Creek Technologies היא ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי. אנחנו הפלטפורמה שעליה בנויות מערכות ביטוח מודרניות, המאפשרות לתעשייה לנצל את כוחו של הענן כדי להפעיל פעולות זריזות, חכמות וירוקות עד. אותנטיות, מטרה ושקיפות הם הליבה של Duck Creek, ואנחנו מאמינים שביטוח צריך להיות שם עבור אנשים פרטיים ועסקים מתי, איפה ואיך הם הכי זקוקים לו. הפתרונות המובילים בשוק שלנו זמינים על בסיס עצמאי או כחבילה מלאה, וכולם זמינים דרך Duck Creek OnDemand. בקרו בכתובת www.duckcreek.com לקבלת מידע נוסף. עקבו אחר דאק קריק בערוצים החברתיים שלנו לקבלת המידע העדכני ביותר – לינקדאין ו-X.

למידע נוסף

Media Contacts:
Dennis Dougherty
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים מודיעה על חילופי מנכ"לים ב- 1 ביולי 2024
Nikkiso Co., Ltd. (TSE: 6376) הודיעה היום לאחר הצבעה במועצת המנהלים, כי החל מה-1 ביולי 2024, אדריאן רידג' (Adrian Ridge) יחליף את פיטר וגנר (Peter Wagner) כמנכ"ל Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group (חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso). וגנר יישאר בתפקיד מועצת המנהלים כיו"ר פעיל של Nikkiso CE&IG Group.

LTIMindtree מחזקת את נוכחותה בערב הסעודית מקימה מטה אזורי בריאד
LTIMindtree (NSE: LTIM, BSE: 540005), חברה גלובלית לייעוץ טכנולוגיה ולפתרונות דיגיטליים, הכריזה על חנוכת המרכז האזורי שלה בריאד, בירת ערב הסעודית, כחלק מהתרחבותה באזור KSA והמזרח התיכון.

ממודעות לפעולה ביום הכבד השומני העולמי
מכון הכבד העולמי מאחד את התחום בזמנים של שינויי שם וטיפולים חדשים

Myriad Genetics משתפת פעולה עם GSK כדי לשפר את הגישה לבדיקות HRD ב-9 מדינות
תוכנית בדיקות ממומנות חדשה ממנפת את בדיקות MyChoice של Myriad לחולות עם סרטן שחלות נסיובי בדרגה גבוהה

CSG קיבלה הכרה כמתאמת מסע לקוחות מובילה מטעם חברת אנליסטים ראשית
פלטפורמת מעורבות הלקוחות CSG Xponent קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר שניתן לקבל ב-16 קריטריונים

Rosond דרום אפריקה ו- Bin Harkil ערב הסעודית מכריזות על הקמת Rosond Arabia
Rosond, חברה דרום אפריקאית מובילה המספקת פתרונות חיפוש וקידוח, ו- Bin Harkil Saudi Arabia, שם ידוע בתעשיית הכרייה והבנייה, מכריזות בגאווה על הקמת Rosond Arabia. חברת מיזם משותף חדשה זו שואפת לחולל מהפכה בתעשיית החיפוש בערב הסעודית על ידי קביעת הסטנדרטים הגבוהים ביותר בבטיחות, יעילות וחדשנות.

Quantexa מציגה לראשונה את Q Assist, חבילת טכנולוגיית בינה מלאכותית יוצרת חדשה שמודעת להקשרים
Quantexa, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות (DI), הציגה לראשונה על הבמה המרכזית ב-London Tech Week 2024 את Q Assist - חבילת טכנולוגיות בינה מלאכותית יוצרת עם מודעות להקשרים שמטרתה לעזור לארגונים לקבל יותר החלטות מהימנות בצוותים של עובדים בחזית ועובדי נתונים.

Zain Sudan מקימה עסק אלחוטי מחדש בזמן שיא עם CSG
Zain Sudan, חלק מקבוצת Zain, ספקית אלחוטית מובילה במזרח התיכון ובצפון אפריקה, המובילה את תחום מעורבות הלקוח באמצעות נתוני שירות משלימים ולא מובנים (USSD). לאחר השבתה שאירעה לאחרונה במרכז נתונים, Zain Sudan נותנת את אמונה ב-CSG® (נאסד"ק: CSGS) שתניע את ההתאוששות מאסון של עסקי האלחוט שלה ותשמור על תושבי סודן מחוברים, תוך שימור מיצובה המוביל בשוק.

נשיא ברזיל לולה ינאם בפסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו בארמון קופקבנה ביום רביעי
נשיא ברזיל לואיז אינסיו לולה דה סילבה ינאם בפסגת FII PRIORITY באמריקה הלטינית בריו דה ז'ניירו ב-12 ביוני, ויציין ציון דרך משמעותי בפסגה

e& מובילה כחברת ההעסקה המובילה בשוק הטלקום לפי Employer Brand Index 2024
e&, קבוצת הטכנולוגיה העולמית, השיגה את המיקום הגבוה ביותר בדו"ח מותגי המעסיקים -Employer Brand Report 2024 הראשון אי פעם של Brand Finance שהישות שלה באיחוד האמירויות דורגה כחברת ההעסקה המובילה בשוק הטלקום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI