דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים נשיא ברזיל לולה ינאם בפסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו בארמון קופקבנה ביום רביעי
נשיא ברזיל לולה ינאם בפסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו בארמון קופקבנה ביום רביעי
חיים נוי 11/06/24 |  צפיות: 141

נשיא ברזיל לולה ינאם בפסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו בארמון קופקבנה ביום רביעי

מכון FII מתכבד להודיע כי נשיא ברזיל לואיז אינסיו לולה דה סילבה ינאם בפסגת FII PRIORITY באמריקה הלטינית בריו דה ז'ניירו ב-12 ביוני, ויציין ציון דרך משמעותי בפסגה

ריו דה ז'ניירו, 11 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

מכון FII (FII Institute ) מתכבד להודיע כי נשיא ברזיל לואיז אינסיו לולה דה סילבה ינאם בפסגת FII PRIORITY באמריקה הלטינית בריו דה ז'ניירו ב-12 ביוני, ויציין ציון דרך משמעותי בפסגה.

הנשיא לולה, אליו יצטרפו כמה פקידי ממשל בכירים בברזיל ובאמריקה הלטינית, מדגיש את החשיבות של FII PRIORITY Rio בטיפול בסדרי עדיפויות גלובליים מרכזיים ובקידום הזדמנויות השקעה. נוכחותו היא עדות לתפקידה האינטגרלי של ברזיל בעיצוב עתיד ההשקעות והקיימות העולמיות.

"אנו חשים כבוד רב על החלטתו של הנשיא לולה להצטרף אלינו", אמר ריצ'רד אטיאס (Richard Attias), מנכ"ל מכון FII. "כמנהיג עולמי, מנהיגותו וחזונו יעשירו מאוד את הדיונים והיוזמות שלנו. הנושא של הפסגה שלנו, 'השקיעו בכבוד', נוצר בהשראת חזונו של הנשיא לולה".

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו תתקיים בארמון קופקבנה בין התאריכים 11-13 ביוני 2024, ותכלול תוכנית עשירה ומגוונת עם מנהיגים בעלי שם עולמי ודיונים קריטיים בנושאים גלובליים.

למידע נוסף, אנא בקרו באתר: https://fii-institute.org/Program-Rio. לפניות בנושא מדיה, אנא שלחו דוא"ל: [email protected] ו[email protected].

אודות FII Institute

The Future Investment Initiative מכון יזמות ההשקעות העתידיות (FII) הוא קרן גלובלית ללא מטרות רווח המונעת על ידי נתונים עם זרוע השקעות המתמקדת ביוזמות משפיעות לאנושות. באמצעות PRIORITY Summits שלו, המכון מפגיש מוחות מובילים כדי לטפח חדשנות ופתרונות ברי קיימא ברחבי העולם.

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/b35d9202-dd4a-42c5-8e66-d4bd1dcf5749


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases תספק כשני תריסר תחנות מימן על בסיס נוזלי בדרום קוריאה
תדלוק אוטובוס מימן בתחנת מימן על בסיס נוזלים המצוידת בפתרון של Nikkiso בדרום קוריאה

CallTower מרחיבה את צוות מנהלי הצמיחה ב-EMEA
CallTower מקדמת בברכה מנהלי מכירות ומנהלי תפעול מכירות חדשים באזור EMEA: פדרו דיאס, שון בלקמור, ריק סלרס וג'יגסי ג'איאווארה

ApplyBoard משיקה את Abbie, יועצת הבינה המלאכותית הראשונה בעולם ללימודים בחו"ל
עם העוצמה של GPT, Abbie מציעה הכוונה מקצועית מותאמת כדי לתמוך ולייעל את כל מסע החינוך הבינלאומי

Movellus מציגה את משפחת מוצריAeonic Power™ לוויסות מתח בשבב עצמו
מוצרים ראשונים פותחו עבור ליבות חישוביות הפועלות בתנאי זרם גבוה וחיבורי שבב לשבב

EY מכריזה על מייק ג'קובסקי מ-Duck Creek Technologies כזוכה בפרס Entrepreneur Of The Year® 2024 של ניו אינגלנד
הפרס חוגג את המנהיגים הנועזים שמביאים שינויים גדולים לשווקים, מחוללים מהפכה בתעשיות ומשנים חיים

ExaGrid זכתה בתואר "יצרנית השנה של חומרת גיבוי ארגונית" ועוד בטקס Storage Awards לשנת 2024
המוצר של ExaGrid, השותפויות והצוות קיבלו הכר באירוע “The Storries XXI” שנערך בלונדון

NIQ ו-World Data Lab חושפות את דו"ח “Spend Z”
NielsenIQ ‏(“NIQ”) בשיתוף עם World Data Lab ‏(WDL) פרסמו את דו"ח ההוצאה הדורית המקיף והראשון מסוגו המתמקד אך ורק בדור ה-Z. המחקר והניתוח שהופיעו בדו"ח Spend Z מדגישים את מחויבותה של NIQ לספק תבונות שוק מעשיות.

Dejavoo מרחיבה את פריסתה הגלובלית עם רכישת חברת הפינטק הישראלית Z-Credit
חברת Dejavoo, מובילה עולמית בטכנולוגיות תשלומים חדשניות, הודיעה היום על רכישת החברות Z-Credit ו-Z2C, המתמחות בפיתוח והפצה של טכנולוגיות תשלומים מתקדמות, Gateway לסליקת אשראי ופתרונות חומרה בתקן EMV לשוק התשלומים הישראלי. הרכישה משקפת את מחויבותה המתמשכת של Dejavoo לצמיחה, התרחבות והמשך מתן פתרונות תשלום חדשניים ללקוחותיה.

כנס אפריקה הראשון של AACSB
AACSB International, האגודה המקצועית הגדולה בעולם לחינוך עסקי, תארח את כנס אפריקה הראשון שלה. אירוע פתיחה זה יכנס מחנכים עסקיים ומנהיגים עסקיים באפריקה ומחוצה לה, כדי לדון בחידושים ביזמות, קיימות והסמכה באזור. שיתופי הפעולה שייצאו מכנס זה יסייעו לעצב עתיד בהיר ובר-קיימא יותר של עסקים באפריקה.

Adalvo מקבלת את האישור הגנרי הראשון באיחוד האירופי עבור עט הזרקה מלא מראש של לירגלוטייד
הפיתוח המוצלח של לירגלוטייד מדגיש את היכולת של Adalvo להציע סל טיפול בסוכרת מגוון ומקיף, הכולל זריקות פפטידים מורכבות כמו גם טיפולים דרך הפה באמצעות מולקולות קטנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI