דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Zain Sudan מקימה עסק אלחוטי מחדש בזמן שיא עם CSG
Zain Sudan מקימה עסק אלחוטי מחדש בזמן שיא עם CSG
חיים נוי 11/06/24 |  צפיות: 145
Zain Sudan מקימה עסק אלחוטי מחדש בזמן שיא עם CSG

מחברת מחדש את תושבי סודן לחוויית לקוח משופרת בזמן משבר

חרטום, סודן, 11 ביוני 2024, (BUSINESS WIRE):

Zain Sudan, חלק מקבוצת Zain, ספקית אלחוטית מובילה במזרח התיכון ובצפון אפריקה, המובילה את תחום מעורבות הלקוח באמצעות נתוני שירות משלימים ולא מובנים (USSD). לאחר השבתה שאירעה לאחרונה במרכז נתונים, Zain Sudan נותנת את אמונה ב-CSG® (נאסד"ק: CSGS) שתניע את ההתאוששות מאסון של עסקי האלחוט שלה ותשמור על תושבי סודן מחוברים, תוך שימור מיצובה המוביל בשוק. Zain Sudan הקימה מחדש את מערכת השער והחזירה לפעילות את השירותים החיוניים במהירות כדי לאפשר ללקוחות לנהל חבילות ולבדוק יתרות, בזמן שהיא מקימה מחדש את עסקי התקשורת האלחוטית בסיוע CSG תוך פחות מ-21 ימים.

"ערוץ USSD קריטי כדי להשאיר את לקוחות Zain Sudan מחוברים. לאחר ההשבתה של מרכז הנתונים שלנו היה עלינו להקים מחדש את הערוץ במהירות כדי למזער שיבושים עבור לקוחותינו", אמר עמאד אלשייך, מנהל טכנולוגי ראשי ב-Zain Sudan. "CSG עזרה לנו להתמודד עם ההשבתה הזו בדרך שקבעה רף חדש לשיתוף פעולה ולבניית אמון. צוות CSG התעלה על ציפיותינו ועשה דברים שלא האמנו שניתן לעשות, החל באתגרים בפניהם ניצבנו וחידוש האינטראקציה עם לקוחותינו ועד לאספקת השירותים נטולי השיבושים בזכותם החברה מוכרת. תוך מספר ימים מהשקת פתרון USSD Gateway של CSG כבר חזרנו לפעילות, קיבלנו 5.7 מיליון שאילתות ליתרה ו-4.7 מיליון רכישות של חבילות מדי יום. לא היינו יכולים לעשות זאת ללא עזרתה של CSG".

בשווקים מתפתחים כגון סודן, בהם שירותי נתונים אינם זמינים תמיד, USSD מהווה ערוץ חיוני בו מפעילים משתמשים כדי להתחבר ללקוחותיהם. כאשר Zain Sudan איבדה את מרכז הנתונים שלה בשל סכסוך מתמשך בסודן, שער USSD שלה קרס ושיבש את השירותים בארץ. ללא מערכת שתיתן מענה לשאילתות יתרה של B2C ו-B2B, או מכירת חבילות נתונים, Zain Sudan לא יכלה לספק שירותים. היכולת של CSG להקים מחדש את השער אפשרה ל-Zain Sudan לחזור במהירות לייצור הכנסות ואפשרה לתושבי סודן להישאר מחוברים בזמנים מאתגרים מעין אלה.

"ניהול של בסיס מנויים בקנה מידה גדול בזמני סכסוך הוא משימה קשה עבור כל מפעיל", אמר מאיור מהנדרה, סגן נשיא לפתרונות רשת ב-CSG. "לאחר שמרכז הנתונים של Zain Sudan הושבת, CSG נחלצה לעזרה והגדירה את השירותים החיוניים של Zain בשער USSD שלנו. התגובה המהירה והזריזה של הצוות שלנו מסמלת את התשוקה למתן מענה עבור צורכי הלקוח. CSG שמה את לקוחותינו במקום הראשון ועזרה ל-Zain Sudan לצמצם את הפסד ההכנסות למינימום ובמקביל לשפר את חוויית הלקוח".

קבלו את העובדות בנוגע ליכולות USSD Gateway של CSG וכיצד הפתרון יכול לעזור למזער את הנזקים.

אודות CSG

CSG מעצימה חברות ומאפשרת להן לגבש חוויות בלתי נשכחות אשר לאנשים ולעסקים קל יותר להתחבר ולהשתמש בהן ואף לשלם עבור השירותים המוערכים ביותר. פתרונות חווית הלקוח, החיוב והתשלומים שלנו עוזרים לחברות בכל גודל להרוויח כסף ולעשות הבדל. פתרונות SaaS שלנו מאפשרות למנהיגי חברות לקחת פיקוד על העתיד שלהם ולהתחבר אל עזרי הנחיה מאנשי CSG ברחבי העולם, עם מחויבות עיקשת וחשיבה הצופה אל העתיד.

רוצים להתכונן לעתיד ולחולל שינויים כמו מותגים גלובליים שסומכים על CSG? בקרו בכתובת csgi.com לפרטים נוספים.

למידע נוסף:

Kristine Østergaard
Public Relations
+44 (0)79 2047 7204
[email protected]

John Rea
Investor Relations
+1 (210) 687-4409
[email protected]

מקור: CSG

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases תספק כשני תריסר תחנות מימן על בסיס נוזלי בדרום קוריאה
תדלוק אוטובוס מימן בתחנת מימן על בסיס נוזלים המצוידת בפתרון של Nikkiso בדרום קוריאה

CallTower מרחיבה את צוות מנהלי הצמיחה ב-EMEA
CallTower מקדמת בברכה מנהלי מכירות ומנהלי תפעול מכירות חדשים באזור EMEA: פדרו דיאס, שון בלקמור, ריק סלרס וג'יגסי ג'איאווארה

ApplyBoard משיקה את Abbie, יועצת הבינה המלאכותית הראשונה בעולם ללימודים בחו"ל
עם העוצמה של GPT, Abbie מציעה הכוונה מקצועית מותאמת כדי לתמוך ולייעל את כל מסע החינוך הבינלאומי

Movellus מציגה את משפחת מוצריAeonic Power™ לוויסות מתח בשבב עצמו
מוצרים ראשונים פותחו עבור ליבות חישוביות הפועלות בתנאי זרם גבוה וחיבורי שבב לשבב

EY מכריזה על מייק ג'קובסקי מ-Duck Creek Technologies כזוכה בפרס Entrepreneur Of The Year® 2024 של ניו אינגלנד
הפרס חוגג את המנהיגים הנועזים שמביאים שינויים גדולים לשווקים, מחוללים מהפכה בתעשיות ומשנים חיים

ExaGrid זכתה בתואר "יצרנית השנה של חומרת גיבוי ארגונית" ועוד בטקס Storage Awards לשנת 2024
המוצר של ExaGrid, השותפויות והצוות קיבלו הכר באירוע “The Storries XXI” שנערך בלונדון

NIQ ו-World Data Lab חושפות את דו"ח “Spend Z”
NielsenIQ ‏(“NIQ”) בשיתוף עם World Data Lab ‏(WDL) פרסמו את דו"ח ההוצאה הדורית המקיף והראשון מסוגו המתמקד אך ורק בדור ה-Z. המחקר והניתוח שהופיעו בדו"ח Spend Z מדגישים את מחויבותה של NIQ לספק תבונות שוק מעשיות.

Dejavoo מרחיבה את פריסתה הגלובלית עם רכישת חברת הפינטק הישראלית Z-Credit
חברת Dejavoo, מובילה עולמית בטכנולוגיות תשלומים חדשניות, הודיעה היום על רכישת החברות Z-Credit ו-Z2C, המתמחות בפיתוח והפצה של טכנולוגיות תשלומים מתקדמות, Gateway לסליקת אשראי ופתרונות חומרה בתקן EMV לשוק התשלומים הישראלי. הרכישה משקפת את מחויבותה המתמשכת של Dejavoo לצמיחה, התרחבות והמשך מתן פתרונות תשלום חדשניים ללקוחותיה.

כנס אפריקה הראשון של AACSB
AACSB International, האגודה המקצועית הגדולה בעולם לחינוך עסקי, תארח את כנס אפריקה הראשון שלה. אירוע פתיחה זה יכנס מחנכים עסקיים ומנהיגים עסקיים באפריקה ומחוצה לה, כדי לדון בחידושים ביזמות, קיימות והסמכה באזור. שיתופי הפעולה שייצאו מכנס זה יסייעו לעצב עתיד בהיר ובר-קיימא יותר של עסקים באפריקה.

Adalvo מקבלת את האישור הגנרי הראשון באיחוד האירופי עבור עט הזרקה מלא מראש של לירגלוטייד
הפיתוח המוצלח של לירגלוטייד מדגיש את היכולת של Adalvo להציע סל טיפול בסוכרת מגוון ומקיף, הכולל זריקות פפטידים מורכבות כמו גם טיפולים דרך הפה באמצעות מולקולות קטנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI