דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים LTIMindtree מחזקת את נוכחותה בערב הסעודית מקימה מטה אזורי בריאד
LTIMindtree מחזקת את נוכחותה בערב הסעודית מקימה מטה אזורי בריאד
חיים נוי 13/06/24 |  צפיות: 129

LTIMindtree מחזקת את נוכחותה בערב הסעודית

מקימה מטה אזורי בריאד

ריאד, ערב הסעודית ומומבאי, הודו, 11 ביוני 2024, (BUSINESS WIRE):

LTIMindtree(NSE: LTIM, BSE: 540005), חברה גלובלית לייעוץ טכנולוגיה ולפתרונות דיגיטליים, הכריזה על חנוכת המרכז האזורי שלה בריאד, בירת ערב הסעודית, כחלק מהתרחבותה באזור KSA והמזרח התיכון.

פתיחת המשרדים חלה בהתאם לתוכנית המטה האזורי של שלטונות ממלכת ערב הסעודית, והם מהווים ציון דרך שתאפשר ל-LTIMindtree לתמוך, לנהל ולנתב את היוזמות העסקיות והאסטרטגיות של החברה באזור. כמו כן, היא תואמת לחזון הרחב יותר של ממלכת ערב הסעודית לשנת 2030, הכולל אסטרטגיה לגיוון כלכלי, לפיתוח ולצמיחה.

המשרדים החדשים, אשר שוכנים באזור בריאד הנחשב למחוז עסקי וליעד לבילויים, King Fahd Road, נחנכו ב-11 ביוני, 2024 בנוכחות ד"ר סוהיל אג’אז חאן, שגריר הודו בערב הסעודית; טארק אמין, מנכ"ל Aramco Digital; וכן ד"ר דהבשיס שטרג’י, מנכ"ל LTIMindtree.

דהבשיס שטרג’י, מנכ"ל ו-MD ב-LTIMindtree, אמר "ערב הסעודית מהווה שוק חשוב עבור עתיד ה-IT, וההתרחבות שלנו מסמלת את קיום המחויבות של החברה להבאת חדשנות לאזור זה. אנו סבורים כי החזון השאפתני של ערב הסעודי לשנת 2030 מהווה מסגרת עבודה אידיאלית למינוף המומחיות הטכנולוגית המקיפה שלנו ולטיפוח הכישרונות של הממלכה כמו גם לקידום הזירה הטכנולוגית. פתיחת המשרדים מהווה אבן דרך חשובה, היא תאפשר לנו לתמוך, לנהל ולתאם את עסקינו באזור MENA".

טארק אמין, מנכ"ל Aramco Digital, "המשרדים הם שלב משמעותי חשוב במסע המשותף שלנו לקדמה. שיתוף פעולה זה מהווה עדות לעניין הגלובלי המתגבר בערב הסעודית כמוקד לטכנולוגיה מתקדמת ולכשרונות. אני מברכים על שיתוף הפעולה אשר ישפיע על הכלכלה שלנו, ועל ההזדמנויות שהוא יוצר עבור אנשינו".

אודות LTIMindtree

LTIMindtree היא חברה גלובלית לייעוץ טכנולוגי ולפתרונות דיגיטליים, המאפשרת לארגונים בתחומים שונים לעצב מחדש מודלים עסקיים, לעודד חדשנות ולמקסם צמיחה באמצעות רתימה של טכנולוגיות דיגיטל. LTIMindtree היא שותפה לטרנספורמציה דיגיטלית עבור למעלה מ-700 לקוחות, והיא מביאה עמה מומחיות בתחום ובטכנולוגיה המעודדת התבלטות תחרותית גבוהה, חוויית לקוחות מעולה ותוצאות עסקיות טובות בעולם מתכנס. LTIMindtree - חברת Larsen & Tourbo Group - נעזרת בלמעלה מ-81,000 כישרונות ויזמים בלמעלה מ-30 ארצות ומשלבת את העוצמות המוכרות של Larsen & Tourbo Infotech ו-Mindtree כדי לתת מענה לאתגרים העסקיים המורכבים ביותר וכדי להביא לטרנספורמציה בקנה המידה הנדרש. לפרטים נוספים, ניתן לבקר בכתובת https://www.ltimindtree.com/.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/54048756/en

אנשי קשר

LTIMindtree
[email protected]

מקור: LTIMindtree

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases תספק כשני תריסר תחנות מימן על בסיס נוזלי בדרום קוריאה
תדלוק אוטובוס מימן בתחנת מימן על בסיס נוזלים המצוידת בפתרון של Nikkiso בדרום קוריאה

CallTower מרחיבה את צוות מנהלי הצמיחה ב-EMEA
CallTower מקדמת בברכה מנהלי מכירות ומנהלי תפעול מכירות חדשים באזור EMEA: פדרו דיאס, שון בלקמור, ריק סלרס וג'יגסי ג'איאווארה

ApplyBoard משיקה את Abbie, יועצת הבינה המלאכותית הראשונה בעולם ללימודים בחו"ל
עם העוצמה של GPT, Abbie מציעה הכוונה מקצועית מותאמת כדי לתמוך ולייעל את כל מסע החינוך הבינלאומי

Movellus מציגה את משפחת מוצריAeonic Power™ לוויסות מתח בשבב עצמו
מוצרים ראשונים פותחו עבור ליבות חישוביות הפועלות בתנאי זרם גבוה וחיבורי שבב לשבב

EY מכריזה על מייק ג'קובסקי מ-Duck Creek Technologies כזוכה בפרס Entrepreneur Of The Year® 2024 של ניו אינגלנד
הפרס חוגג את המנהיגים הנועזים שמביאים שינויים גדולים לשווקים, מחוללים מהפכה בתעשיות ומשנים חיים

ExaGrid זכתה בתואר "יצרנית השנה של חומרת גיבוי ארגונית" ועוד בטקס Storage Awards לשנת 2024
המוצר של ExaGrid, השותפויות והצוות קיבלו הכר באירוע “The Storries XXI” שנערך בלונדון

NIQ ו-World Data Lab חושפות את דו"ח “Spend Z”
NielsenIQ ‏(“NIQ”) בשיתוף עם World Data Lab ‏(WDL) פרסמו את דו"ח ההוצאה הדורית המקיף והראשון מסוגו המתמקד אך ורק בדור ה-Z. המחקר והניתוח שהופיעו בדו"ח Spend Z מדגישים את מחויבותה של NIQ לספק תבונות שוק מעשיות.

Dejavoo מרחיבה את פריסתה הגלובלית עם רכישת חברת הפינטק הישראלית Z-Credit
חברת Dejavoo, מובילה עולמית בטכנולוגיות תשלומים חדשניות, הודיעה היום על רכישת החברות Z-Credit ו-Z2C, המתמחות בפיתוח והפצה של טכנולוגיות תשלומים מתקדמות, Gateway לסליקת אשראי ופתרונות חומרה בתקן EMV לשוק התשלומים הישראלי. הרכישה משקפת את מחויבותה המתמשכת של Dejavoo לצמיחה, התרחבות והמשך מתן פתרונות תשלום חדשניים ללקוחותיה.

כנס אפריקה הראשון של AACSB
AACSB International, האגודה המקצועית הגדולה בעולם לחינוך עסקי, תארח את כנס אפריקה הראשון שלה. אירוע פתיחה זה יכנס מחנכים עסקיים ומנהיגים עסקיים באפריקה ומחוצה לה, כדי לדון בחידושים ביזמות, קיימות והסמכה באזור. שיתופי הפעולה שייצאו מכנס זה יסייעו לעצב עתיד בהיר ובר-קיימא יותר של עסקים באפריקה.

Adalvo מקבלת את האישור הגנרי הראשון באיחוד האירופי עבור עט הזרקה מלא מראש של לירגלוטייד
הפיתוח המוצלח של לירגלוטייד מדגיש את היכולת של Adalvo להציע סל טיפול בסוכרת מגוון ומקיף, הכולל זריקות פפטידים מורכבות כמו גם טיפולים דרך הפה באמצעות מולקולות קטנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI