דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים יותר מ-1,000 מנהלים בתחום הטכנולוגיה נפגשים בריאד כדי להגדיר מחדש את עתיד טכנולוגיית המידע
יותר מ-1,000 מנהלים בתחום הטכנולוגיה נפגשים בריאד כדי להגדיר מחדש את עתיד טכנולוגיית המידע
חיים נוי 26/09/24 |  צפיות: 87

יותר מ-1,000 מנהלים בתחום הטכנולוגיה נפגשים בריאד כדי להגדיר מחדש את עתיד טכנולוגיית המידע במסגרת פסגת מנהלי המידע הראשיים של IDC בערב הסעודית לשנת 2024

ריאד, ערב הסעודית, 23 בספטמבר 2024, (BUSINESS WIRE):

פסגת מנהלי המידע הראשיים של ה-IDC בערב הסעודית לשנת 2024, אשר התקיימה השבוע במלון פיירמונט בריאד, הפגישה למעלה מ-1,000 ממקבלי ההחלטות המובילים בתחום ה-IT בממלכה. כותרת הפסגה, אשר נערכה על ידי International Data Corporation (IDC) ב-19-18 בספטמבר, הייתה עתיד טכנולוגיית המידע: חשיבה מחדש על הדיגיטליזצייה לקראת עולם של AI Everywhere ("בינה מלאכותית בכל מקום")

"הבינה המלאכותית ניצבת בלב החזון של ערב הסעודית לכלכלה דינמית המוכנה לעתיד", אמר חמזה נקשבנדי, מנהל IDC בערב הסעודית ובבחריין. "מחויבותה של הממלכה לחדשנות בתחום הבינה המלאכותית הופכת אותה למובילה עולמית בעידן הדיגיטלי ויוצרת צמיחה בת-קיימא, ביטחון והזדמנויות עבור הדורות הבאים".

תומאס מאייר, המנהל הכללי וסגן הנשיא של קבוצת IDC לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה, הציג את הנושא העיקרי של האירוע, אשר בחן את כוחה המשבש של הבינה המלאכותית ואת הצורך הקריטי של מנהלי מידע לאמץ אסטרטגיה המתמקדת בראש ובראשונה בבינה מלאכותית. "בינה מלאכותית היא לא רק הגל הבא בחדשנות; היא אבן הפינה ליתרון תחרותי בכלכלה הדיגיטלית של ימינו", אמר מאייר. "מי שירתום את הפוטנציאל שלה יוביל את העידן הבא של התמורה הדיגיטלית".

במסגרת הפסגה התקיים גם אירוע הבכורה של חלוקת פרסיCIO50 Saudi Arabia . באירוע, אשר אורגן על ידי Foundry (חברה של .IDG, Inc), הוענקו פרסים ל-50 מנהלי המידע הראשיים והמנהלים הטכנולוגיים המובילים בממלכה עבור תפקידם בהנעת חדשנות יוצאת דופן ושינוי במסגרת הארגונים שלהם וברחבי ערב הסעודית.

סדר היום של הפסגה כלל סדרה של הרצאות שנבחרו בקפידה, בהם הוצגה תוכנית בדבר האופן בו ארגונים יכולים לנצל הזדמנויות חדשות לצמיחה, למטב את פעילותם ולשפר את חוויות הלקוח. מפגשים אלה עסקו בסוגיות הבוערות ביותר הניצבות בפני מנהלי IT בעולם המתבסס במידה הולכת וגוברת על בינה מלאכותית, תוך התמקדות בהפקת ערך טכנולוגי מנתונים, ניצול בינה מלאכותית יוצרת, אוטומציה ופלטפורמות low code, ותכנון מחדש של האבטחה, יכולת ההתאוששות והרציפות העסקית לקראת עידן 'AI Everywhere'.

שיא נוסף של האירוע היה הדיונים הרבים במסגרת הפאנלים, אשר התקיימו לכל אורך האירוע. מפגשים אלה, בהם הוצגו תובנות בלעדיות על ידי חלוצים אזוריים ובינלאומיים מכובדים בתעשייה, עסקו בנושאים קריטיים כגון הפיתוח של מודלים תפעוליים אופטימליים של IT, חיזוק מרכזיות האזרח בערים חכמות, המיטוב של ביצועי IT והערך העסקי וההטמעה של האסטרטגיות הטובות ביותר לצורך בחירה וניהול של ספקים.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/54125214/en

אנשי קשר ולמידע נוסף

למידע נוסף, אנא פנו אל שילה מאנק בכתובת [email protected] או בטלפון 3154 446 4 971+.

מקור: International Data Corporation

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
יותר מ-1,000 מנהלים בתחום הטכנולוגיה נפגשים בריאד כדי להגדיר מחדש את עתיד טכנולוגיית המידע
יותר מ-1,000 מנהלים בתחום הטכנולוגיה נפגשים בריאד כדי להגדיר מחדש את עתיד טכנולוגיית המידע במסגרת פסגת מנהלי המידע הראשיים של IDC בערב הסעודית לשנת 2024

היכל התהילה של הרוקנרול חושף הרכב אורחים מיוחדים לטקס הכניסה לשנת 2024
קרן היכל התהילה של הרוק אנד רול נרגשת לחשוף הרכב יוצא דופן של אורחים מיוחדים שיעלו על הבמה כדי להציג, להופיע ולכבד את המצטרפים השנה בטקס הכניסה הנצפה מאוד ב-19 באוקטובר 2024, ב-Rocket Mortgage FieldHouse בקליבלנד. בין המשתתפים המופיעים ניתן למצוא את מרי ג'יי בלייג', שר, דייב מת'יוס בנד, Foreigner, פיטר פרמפטון, Kool & the Gang ודיון וורוויק, מה שמבטיח ערב בלתי נשכח של מוזיקה וחגיגה.

MPI מכריזה על איסטנבול טורקיה כעיר המארחת של EMEC 2025
Meeting Professionals International (MPI), איגוד הוועידות, התמריצים, הכנסים והתערוכות הגדול בעולם (MICE) עם קהילה גלובלית של 140,000 אנשי מקצוע ו- 13,000 חברות, נרגש להודיע כי כנס הוועידות והאירועים האירופי שלו לשנת 2025 (EMEC) יתקיים באיסטנבול, טורקיה, בין התאריכים 22-25 בפברואר 2025.

אנטרה ביו ו-OPKO Health מעדכנות על תוצאות PK/PD של טבליות פפטיד Oxyntomodulin פומיות (GLP-1/Glucagon) המיועדות להשמנת יתר והפרעות מטבוליות
אנטרה ביו Entera Bio Ltd. (נאסד"ק: ENTX), ("אנטרה"), מובילה בפיתוח פפטידים וחלבונים טיפוליים הניתנים דרך הפה, ו- OPKO Health, Inc. (נאסד"ק: OPK) (OPKO) הודיעו היום על תוצאות Topline Pharmacokinetic/pharmacodynamic (PK/PD) מהמחקר המשותף המתמשך שלהן המשלב אנלוגי אוקסינטומודולין ארוך טווח (OXM) קנייני שפותח על ידי OPKO וטכנולוגיית N-Tab™ הקניינית של אנטרה.

REVO ZERO ו-Grupo Édora משלבות כוחות כדי להאיץ את מהפכת המימן הירוק
REVO ZERO Corporation, חברת טכנולוגיה המבוססת על אי פליטת גזים, ו-Grupo Édora, מפתחת אנרגיה מתחדשת אירופאית מובילה, מודיעות על השקעה אסטרטגית של Grupo Édora ב-REVO ZERO כדי להאיץ את הפריסה של רשת ייצור ותדלוק מימן ירוק בארה"ב ובאירופה.

Xsolla ממנה את זורן וסילייב לתפקיד סגן נשיא בכיר לשותפויות אסטרטגיות וגלובליות
Xsolla, חברה למסחור גלובלי של משחקי וידאו, הכריזה היום על מינויו של זורן וסילייב לתפקיד סגן נשיא בכיר לענייני שותפויות אסטרטגיות וגלובליות, החל מה-1 באוקטובר. זורן מגיע ל-Xsolla עם ניסיון עשיר ורקורד מוכח ומרשים בתחום טביעת המטבעות הדיגיטליים והנהגת עסקים בינלאומיים.

התראת מועד סופי לתביעה נגד ABR: רוזן, יועץ גלובלי המדורג ביותר, מעודד את משקיעי Arbor Realty Trust, Inc להבטיח ייעוץ
התראת מועד סופי לתביעה נגד ABR: רוזן, יועץ גלובלי המדורג ביותר, מעודד את משקיעי Arbor Realty Trust, Inc להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 30 בספטמבר בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ABR

מתילדה מלכת בלגיה, הנסיך הארי, הדוכס מסאסקס, פורסט ויטאקר, ראשי סוכנויות האו"ם ונכבדים אחרים הצטרפו לניצולים ולפעילים למען הפסקת האלימות נגד ילדים בניו יורק, במהלך העצרת הכללית של האו"ם
מלכת בלגיה מתילדה, הנסיך הארי, הדוכס מסאסקס, ראשי סוכנות האו"ם ונכבדים נוספים נפגשו עם ניצולים ופעילים למען הפסקת האלימות נגד ילדים בניו יורק ביום ראשון בלילה (22 בספטמבר). הם נמצאים בניו יורק לעצרת הכללית של האו"ם, שם התכנסו מנהיגי העולם למושב ה-79 שלה (UNGA 79).

תזכורת מועד אחרון לתביעה נגד CRWD: רוזן, פירמת עורכי דין מובילה, מעודד משקיעים ב- CrowdStrike Holdings, Inc עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר, להבטיח ייעוץ
תזכורת מועד אחרון לתביעה נגד CRWD: רוזן, פירמת עורכי דין מובילה, מעודד משקיעים ב- CrowdStrike Holdings, Inc עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 30 בספטמבר בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CRWD

Bitget ו-Foresight Ventures משקיעות 30 מיליון דולר ב-TON Blockchain כדי להאיץ את הצמיחה בפרויקטים המבוססים על Telegram
Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המובילה בעולם, ו-Foresight Ventures, חברת השקעות מובילה ב-Web3, הכריזו על השקעה אסטרטגית בגובה 30 מיליון דולר ב-TON Blockchain (The Open Network).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI