דף הבית רפואה ובריאות השמנת יתר שאיבת שומן מהבטן
שאיבת שומן מהבטן
נחמה לוינשטיין 16/08/10 |  צפיות: 3358
מתעניינים בתחום הרפואה הפלסטית? בואו לקבל את כל הפרטים! אין מישהו שלא אוהב להיראות הכי טוב שאפשר. לא קל למצוא תחושה יותר טובה מתסרוקת מטופחת או מבגד חדש שנראה טוב על הגוף ומבליט את הנכסים הטובים (או יותר נכון מעלים את החלקים הבעייתיים), אולם לפעמים הגנים והזמן מושכים הכל כלפי מטה. בנקודה זאת נכנסת למשוואה הרפואה הפלסטית, שנותנת לנו מגוון פתרונות לשיפור המראה החיצוני שלנו, ועימו הביטחון-העצמי, וכל זה מבלי ששורפים חורים גדולים מדי בכיסנו.

ניתוח קוסמטי היא החלטה גדולה וקשה, החלטה שדורשת כוחות נפשיים רבים, סיבולת פיזית ובעת תקופת ההחלמה, גם כמויות של סבלנות. מומלץ מאוד שתבחרו ברופא מוכר, אדם שאתם הייתם מוכנים ללכת אחריו באש ובמים והיכנסו לתוך התהליך רק במידה ואתם שלמים ב-100 אחוז עם בחירתכם, מכיוון שכל שינוי בגופנו הוא שינוי סופי.

מה צריך לשאול כשרוצים לעבור טיפול קוסמטי, וממה חשוב להיזהר? מעוניינים במידע בנושא שאיבת שומן? לפניכם כמה טיפים שיאפשרו לכם לקבל את הטיפול הטוב ביותר:

- למנותחי אף:
לאחר שמנתחים האף בדרך-כלל נעשה נפוח ואדמומי. אפשר להפחית מעט את הנפיחות והאדמומיות באמצעות קרור המקום בעזרת קרח או בעזרת שקיות של ירקות קפואים.

- בשבוע הראשון אחרי הניתוח הפלסטי סביר שתתקשו לצחצח שיניים. לפיכך אפשר, כתחליף, לעשות שימוש במי-פה כדי לשמור על היגיינת השיניים.

- בניתוחי חזה: מאוד לא מומלץ לבצע ניתוח הקטנת חזה לפני התחלה של דיאטה, שכן השדיים מאבדים מנפחם בזמן הירידה במשקל וצורת החזה עוברת שינוי. לכן כדאי לפני הכל לרדת במשקל ורק אחרי כן לעבור את הניתוח.

- מומלץ מאד שלא להפעיל לחץ כלשהו על הזרועות לאחר הגדלת חזה, משום שלחץ עשוי לגרום להתרחבות הצלקות מהניתוח.

- טיפול פנים: ככל שעוברים טיפולי בוטוקס לשם החלקת קמטים, ככה מתארכת ההשפעה שלהם השרירים המפעילים את הקמטים נחלשים בהדרגה ולכן התוצאה נשמרת יותר זמן.

- אחרי מתיחת הפנים מומלץ להקפיד ולשמור על לחות העור, כיוון שעור לח הוא עור גמיש שמחלים ומתאושש יותר טוב. כדאי לשים קרם הזנה על העור החל מיום לאחר הניתוח וכן להקפיד בשתיית מים מרובה.

תחום הרפואה הקוסמטית הוא תחום מורכב ומלא במידע, אם תרצו לשמוע עוד על נושא טיפולי שאיבת שומן או שאיבת שומן מהירכיים, כדאי מאוד לכם להציץ בטקסטים הבאים בנושא שאיבת שומן מחיר או לבקר באתר המומלץ שאיבת שומן מהבטן. יותר מכל חשוב שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים על הצד הטוב ביותר ושתהיו מרוצים מהתוצאות. ושנהיה בריאים!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI