דף הבית מדעי הטבע ביולוגיה בתי שימוש ניידים
בתי שימוש ניידים
אורי פנג 19/08/10 |  צפיות: 14763

בתי שימוש ניידים

כולנו מודעים למשבר המים הפוקד את ישראל בשנים האחרונות. משבר זה הולך ומחריף בשנים האחרונות ותושבי מדינת ישראל יכולים למצוא את עצמם במצב קשהיותר. מוצעים מגוון פתרונות היכולים לעזור לנו כאשר מדובר בחיסכון במים אך לעניותדעתי הפתרון היעיל ביותר הוא שימוש בבתי שימוש ביולוגיים.

בתי שימוש ביולוגיים

בתי שימוש ביולוגים הם בתי שימוש העובדים עם מערכת סגורה שלא קשורה כלל למערכת ביוב חיצונית. ניתן למצוא בתי שימוש אלה בקלות במקומות ציבוריים או באירועי ענק עם מספר רב של משתתפים.שירותים אלה קרויים גם שירותים ניידים כיוון שעצם העובדה שמצויה בהם מערכת ביובסגורה ניתן לנייד אותם ביתר קלות ממקום למקום.

מניעת הליך אקולוגי

חסרון נוסף בשימוש בבתי שימוש רגילים הוא בשל העובדה שנמנע הליך אקולוגי יעיל מכיוון שהפסולת היוצאת מגוף האדם נחנקתלמעשה בתוך מערכת ביוב סגורה ללא אוויר ולכן אין באפשרותה להתפרק בצורה יעילה ולתרוםלהליך המיחזור של הטבע. השימוש בבתי שימוש ניידים בעצם מבצע את אותה פעולה כמובקומפוסטר ותורם לדישון ולהליך האקולוגי.

השפעת הקפה

עצם התערבותם שלבני האדם בהליך האקולוגי פוגע רבות בהתנהלות הטבע. חומר נוסף שעוזר לדישון האדמה ולצמחים הוא הקפה.

ניתן לשיםגרגירי קפה בגינה ובאדניות של הבית והדבר גם מרחיק חרקים ומזיקים אחרים. בנוסףהוכח מדעית שלקפה השפעה על חידוש התאים של גופינו.

איכות חיים

כאשר אנו מדברים עלאיכות הסביבה אנו מתכוונים גם לשפר את איכות החיים שלנו כיוון שאם אנו חיים בסביבה נקייהובריאה מרעלים, גם איכות חיינו משתפרת.

קיימת דוגמא קלאסית לשיפור איכות החייםוהיא איסור העישון במועדונים ובבתי קפה בבריטניה. החוק שיפר את איכותם של של אזרחיםבריטים רבים כיוון שלא היו צריכים לנשום את ריח עשן הסיגריות המזהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI