דף הבית אימון אישי אימון אישי קורס אימון אישי - להוביל להצלחה
קורס אימון אישי - להוביל להצלחה
מכון מאמנים 22/08/10 |  צפיות: 2799

מה זאת הצלחה? הצלחה היא כמובן דבר סובייקטיבי. כל אחד מודד את ההצלחה שלו באופן שונה.

קורס אימון אישי מתאים עצמו להצלחה של כל אחד ומגדיר עבור כל אחד את המטרות והיעדים ע"פ הצורך.

קורס אימון אישי לא מלמד על הצלחה הוא בסך הכול כמו מורה דרך הלוקח את המתאמן ביד ומלווה אותו בדרכו להכשרתו כמאמן.

קורס אימון אישי – המלווה להצלחה

קורס אימון אישי בא להראות למתאמן את הצדדים החלשים שלו באותה מידה בה הוא מעצים את הצדדים החזקים שלו. ההצלחה האישית של כל אחד תלויה דבר ראשון ברצון האמיתי שלו להתמודד מול האמת הערומה – מי אני? מה אני רוצה להשיג בחיים האלה? איך אני רואה את ההצלחה האישית שלי?

לאחר הבירור הראשון עם עצמכם ושאילת השאלות הקשות, קורס אימון אישי בא להגדיר את תחומי ההצלחה שלכם, קרי יעדים פרטניים תוך אבני דרך ברורות ומוגדרות.

השלב הבא הוא הכנת התיק –כל אחד לוקח איתו למסע את הכישרונות שלו (הצידה) והחולשות שלו (האבנים). קורס אימון אישי מלמד איך להיעזר באמצעים הקיימים לרשותנו ולהיפטר מאותם דפוסי התנהגות וחסרונות המקשים עלינו את המסע. כל זאת בכדי שנוכל לשמש דוגמא אישית לכל אותם אנשים שנראה להם את דרכם בהמשך.

קורס אימון אישי - איך נמדדת ההצלחה?

דמיינו שיש לכם דרך ארוכה מאוד אותה אתם צריכים לעבור.

חלקינו יכנס למכונית, יארוז רק תיק קטן לפני הנסיעה, ובאופן ספונטני ידהר במהירות עד שיגיע ליעד.

קורס אימון אישי בא לאזן ולהראות דרכים חלופיות לכל הממהרים לצאת לדרך. הרבה אנשים שיגיעו ליעד לא יעריכו את ההישגים אליהם הגיעו, ויותר מזה, הרבה פעמים הדרך מזמנת הזדמנויות וקשיים שלא ניתן לצפות אותם (תקר, מזג אויר קשה, טרמפיסט שעצר) וחבל לפספס / להיערך מראש אליהם.

מולם – יש ההולכים ברגל ומתעקשים לצעוד לאט ומפחדים "לתפוס טרמפים" או לנהוג. קורס אימון אישי בא להראות לכל אותם "משתרכים מאחור" המתקשים לקחת החלטות ו"לקפוץ על העגלה" שיש דרך מהירה יותר להגיע להצלחה והיא תלויה בלקיחת צעדים אקטיביים ובגילוי אומץ.

קורס אימון אישי לא קובע את ההצלחה אלא משקף את האמצעים להשיג אותה ומלמד כל אחד ואחד מהמתלמדים את יסודות ההצלחה האישית כדי שבבוא היום, יוכלו להנחות את המתאמנים שלהם באותו האופן ממש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מכון מאמנים


 


מאמרים נוספים מאת מכון מאמנים
 
לימודי אימון אישי - ממתאמן למאמן
קיימים אין ספור סיפורי הצלחה של אנשים שעברו אימון אישי ועשו שינוי מהותי בחיים שלהם. הרבה מהאנשים הללו הופכים להיות מסיונרים של השיטה. הרבה אנשים שעברו חוויה מעצימה כזו מרגישים שהם רוצים להמשיך ולהתקדם עם לימודי אימון אישי על מנת להעצים עצמם יותר. מה המשותף לתלמידי לימודי אימון אישי ?

קורס אימון אישי - לאיכות חיים טובה יותר
מהי איכות החיים שכולם חותרים אליה? כולנו מודעים למצב נפשי שלנו וכאשר זה מגיע לקצוות שלו (קרי: כעס גדול שנפרץ, חרדה גדולה, דכאון וכו') אזיי הגוף שלנו בדרך כלל מאותת לנו שמשהו לא בסדר. מדוע אנו צריכים להגיע למצבים קיצוניים כדיי לעשות שינוי בחיינו?

קורס אימון אישי - להוביל להצלחה
מה זאת הצלחה? הצלחה היא כמובן דבר סובייקטיבי. כל אחד מודד את ההצלחה שלו באופן שונה.

קורס אימון אישי מתאים עצמו להצלחה של כל אחד ומגדיר עבור כל אחד את המטרות והיעדים ע"פ הצורך.

קורס אימון אישי לא מלמד על הצלחה הוא בסך הכול כמו מורה דרך הלוקח את המתאמן ביד ומלווה אותו בדרכו להכשרתו כמאמן.


קורס מאמנים אישיים – דוגמא אישית
1. "מנהיג טוב מדבר מעט, וכאשר מטרותיו מושגות יגידו האנשים: אנחנו בעצמנו עשינו את זה." לאו טסה.

מטרתו של קורס מאמנים
בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של חברות ובתי ספר המציעים קורס מאמנים.

מה הוא בעצם קורס מאמנים ? קורס מאמנים בא להכשיר מאמנים חדשים בכדי לפתור בעיות מסוימות. למשל, הקושי לאזן בין העבודה לבית, קריירה חדשה, התנהלות מול מעבידים או מול עובדים, קשיים המלווים תהליך הקמת עסק והרשימה עוד ארוכה.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI