דף הבית אימון אישי אימון אישי קורס מאמנים אישיים – דוגמא אישית
קורס מאמנים אישיים – דוגמא אישית
מכון מאמנים 08/07/10 |  צפיות: 2791

לפני שנולד המושג "מאמן אישי" בתחום העסקי/אישי אנשים חיפשו כיוון דרך ספרים, אנשי דת בקהילה ועוד. דרך האמצעים הללו, אנשים נחשפו לגישה המאוזנת לחיים ולתמיכה נפשית בדרך הפתלתלה של הקיום. ייתכן שהיום אפילו קונפיציוס היה מעביר קורס מאמנים אישיים מוצל וייתכן שכמה פוליטקאים היו צריכים לעבור בעצמם קורס מאמנים אישיים.

להלן כמה מאימרות השפר ונקודות ההשקה עם מאמני קורס מאמנים אישיים:

  1. "מנהיג טוב מדבר מעט, וכאשר מטרותיו מושגות יגידו האנשים: אנחנובעצמנו עשינו את זה." לאו טסה.
  2. נכון לכל קורס מאמנים אישיים - "אני חייב ללכת בעקבותיהם,אני המנהיג שלהם" --אלכסנדר אוגוסט לדרי-רולן. במילים אחרות "מכל מלמדיי השכלתי". מאמן של קורס מאמניםאישיים מחוייב ללמוד מהאנשים שלו על מנת שיוכל ללמוד מטעויות ולהוביל.
  3. "תפקידו של מנהיג הוא להוביל את ההולכים אחריו מהיכן שהם נמצאים - אלמקום שלא היו בו מעולם" - הנרי קיסינג'ר. אחתמאבני היסוד הבסיסייות של קורס מאמניחם אישיים. כל היוצאים למסע אישי צריכיםמאמן שיראה להם את הדרך.
  4. "הנהגה זה לאלחלק פקודות, אלא להושיב את עצמך על כיסא המציאות ולשאול את השאלות הנוקבותביותר" שמעון פרס. מישבוחר בדרך של מאמן אישי חייב בקורת עצמית. קורס מאמנים אישיים מלמד אותך להסתכלבמראה ולשאול את השאלות הקשות ביותר.
  5. מטרת החינוך צריכה להיות: אנשים המצטיינים בעצמאות - במחשבה ובמעשה - ועם זאת רואים בשירות למען הכלל את משימת חייהםהעיקרית." אלברט איינשטיין.

מאמנים העוברים קורס מאמנים אישיים צריכים להיות בעלי חזון בחינוך. מבלי שתהיה להם התשוקה להוביל וללמד נהם לא יוכלו להצליח ולהתמיד.

קורס מאמנים אישיים מחויב לדוגמא אישית והובלה. באם המאמנים בוגרי קורס מאמנים אישיים לא בטוחים בדרכם ולא קיבלו את הכלים הנכונים בקורס, הם לא יוכלו להנחיל את תורתם הלאה. לכן, קורס מאמנים אישיים חייב להיות בנוי ממנחים שהם בעצמם דוגמא ומופת כדיי שיוכלו לההמשיך והלנחיל את המורשת ולסייע לאנשים אחרים הנוטלים חלק בקורס מאמנים אישיים להצליח בדיוק כמותם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מכון מאמנים


 


מאמרים נוספים מאת מכון מאמנים
 
לימודי אימון אישי - ממתאמן למאמן
קיימים אין ספור סיפורי הצלחה של אנשים שעברו אימון אישי ועשו שינוי מהותי בחיים שלהם. הרבה מהאנשים הללו הופכים להיות מסיונרים של השיטה. הרבה אנשים שעברו חוויה מעצימה כזו מרגישים שהם רוצים להמשיך ולהתקדם עם לימודי אימון אישי על מנת להעצים עצמם יותר. מה המשותף לתלמידי לימודי אימון אישי ?

קורס אימון אישי - לאיכות חיים טובה יותר
מהי איכות החיים שכולם חותרים אליה? כולנו מודעים למצב נפשי שלנו וכאשר זה מגיע לקצוות שלו (קרי: כעס גדול שנפרץ, חרדה גדולה, דכאון וכו') אזיי הגוף שלנו בדרך כלל מאותת לנו שמשהו לא בסדר. מדוע אנו צריכים להגיע למצבים קיצוניים כדיי לעשות שינוי בחיינו?

קורס אימון אישי - להוביל להצלחה
מה זאת הצלחה? הצלחה היא כמובן דבר סובייקטיבי. כל אחד מודד את ההצלחה שלו באופן שונה.

קורס אימון אישי מתאים עצמו להצלחה של כל אחד ומגדיר עבור כל אחד את המטרות והיעדים ע"פ הצורך.

קורס אימון אישי לא מלמד על הצלחה הוא בסך הכול כמו מורה דרך הלוקח את המתאמן ביד ומלווה אותו בדרכו להכשרתו כמאמן.


קורס מאמנים אישיים – דוגמא אישית
1. "מנהיג טוב מדבר מעט, וכאשר מטרותיו מושגות יגידו האנשים: אנחנו בעצמנו עשינו את זה." לאו טסה.

מטרתו של קורס מאמנים
בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של חברות ובתי ספר המציעים קורס מאמנים.

מה הוא בעצם קורס מאמנים ? קורס מאמנים בא להכשיר מאמנים חדשים בכדי לפתור בעיות מסוימות. למשל, הקושי לאזן בין העבודה לבית, קריירה חדשה, התנהלות מול מעבידים או מול עובדים, קשיים המלווים תהליך הקמת עסק והרשימה עוד ארוכה.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI