דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר מטריקס מזמינה את לקוחותיה ליום פגישות 1 על 1 עם מובילי מרכזי ההתמחות שלה
מטריקס מזמינה את לקוחותיה ליום פגישות 1 על 1 עם מובילי מרכזי ההתמחות שלה
מיכל קונפורטי 27/10/10 |  צפיות: 3422

ב- 2 לנובמבר  תערום מטריקס יום פגישות 1 על 1 של לקוחות עם 21 מנהלי מרכזי ההתמחות שלה, בנושאים: מובייל, אינטרנט, פורטלים, חווית משתמש, חיפוש,  מערכות לניהול קשרי לקוחות, e-business , עננים, ITSM, BI , SOA ועוד.

זוהי השנה השניה שמטריקס מקיימת יום פגישות 1 על 1 , בעקבות בקשות חוזרות של לקוחות שהשתתפו בפגישות בשנה שעברה. עד כה נקבעו כבר  65 פגישות בנושאים שונים.

יום הפגישות יכלול הרצאה של  רנית זקצר, CTO מטריקס, בנושא: "כזה ראה וחַדֵש": מגמות וחידושים בעולם ה-IT. במסגרת ההרצאה יוגש "תפריט טעימות" של מגמות ונושאים חדשניים הנמצאים היום על שולחנו של המנמ"ר.

לדברי גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה: "ביום זה אנו מגייסים את המומחים המובילים שלנו ליום פגישות מרוכז כדי לאפשר ללקוחות, קיימים ופוטנציאלים, להינות מפגישת יעוץ וחשיבה עם מיטב המומחים שלנו, במגוון רחב של נושאים טכנולוגים ואפליקטיבים".  

"התפיסה שאנו מובילים במרכזי התמחות מאפשרת ללקוחות שלנו ליהנות מידע וניסיון נצבר של מטריקס בתחומים השונים, שמנוהל ע"י מרכזי ההתמחות, והופך לכלים, פתרונות ומתודולוגיות המביאים את ה'חוכמה' שנצברה ללקוחותינו, מוריד סיכונים ןמייעל תהליכים ופרוייקטים. מובילי מרכזי ההתמחות מייצרים הרבה ערכים מוספים נוספים ללקוחות כתוצאה משת"פ בין ההתמחויות השונות ובינם לבין החטיבות העסקיות והרוחביות של מטריקס ובחיבור בין הידע המקצועי לערכים העסקיים".

אודות מרכזי ההתמחות של מטריקס

מתודולוגית מרכזי ההתמחות של מטריקס מבוססת על התפיסה כי לידע בארגון יש ערך ראשון במעלה, אותו יש לשמר ולמנף. מרכזי ההתמחות כוללים את  מיטב המומחים השולטים במגוון רחב של תחומים בעולם טכנולוגיות המידע, ומשלבים ידע בין עולמות התוכן העסקיים, הטכנולוגיים והאפליקטיביים יחד עם מומחיות כוללת בתחום ה - IT. מרכזי ההתמחות מספקים מעטפת מימוש המסייעת להפחית סיכונים בפרוייקט, להעלות סיכויי הצלחה ולייעל תהליכים. במרכזים אלה מתודולוגיות ו -Best Practices המבוססים על ניסיון מצטבר באותו תחום והפיכתו לידע בעל ערך עבור הלקוחות.

 

יום הפגישות 1*1  יתקיים  ב- 2 לנובמבר, במשרדי מטריקס ברח' אבא אבן 3, הרצליה פיתוח.

לפרטים נוספים ורישום- לחץ כאן

 

 

אודות מטריקס

מטריקס, המעסיקה כ- 4,300 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ,  אופשור, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.

מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2008 הגיע ל- 1.43 מיליארד שקל, הרווח הנקי הגיע ל- 67.5 מיליון שקל ותזרים המזומנים גדל ל- 98 מיליון שקל. חברות המחקר STKI ו- IDC דירגו את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל. מניותיה של חברת מטריקס הגיעו לראש טבלת המניות הפופולאריות ברשימת ת"א 100 בקרב הקרנות הגדולות במשק עם שיעור האחזקות הגבוה ביותר. הנהלת מטריקס נמצאת בעשירייה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בת"א 100 על פי דירוג העיתון כלכליסט. מטריקס נסחרת גם במדד היוקרתי של 20 החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20.

לפרטים נוספים: מיכל קונפורטי, אולמדיה, טל. 03-9235383


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל קונפורטי


 


מאמרים נוספים מאת מיכל קונפורטי
 
מטריקס ו- DCL עורכות יום עיון בנושא איכות נתונים ודרכים לטיוב מידע
חברת מטריקס תערוך כנס משותף עם חברת DCL, אשר יעסוק בנושא איכות וטיוב המידע בארגונים.

מטריקס מזמינה את לקוחותיה ליום פגישות 1 על 1 עם מובילי מרכזי ההתמחות שלה
ב- 2 לנובמבר תערום מטריקס יום פגישות 1 על 1 של לקוחות עם 21 מנהלי מרכזי ההתמחות שלה, בנושאים: מובייל, אינטרנט, פורטלים, חווית משתמש, חיפוש, מערכות לניהול קשרי לקוחות, e-business , עננים, ITSM, BI , SOA ועוד.

אורבניקס זכתה במכרז "ממשלה ירוקה" – תבנה תוכניות התייעלות אנרגטית וכלכלית במשרדי הממשלה
חברת אורבניקס זכתה במכרז "ממשלה ירוקה" לבניית תוכניות להתייעלות אנרגטית וכלכלית ב- 7 משרדי ממשלה: ביטחון, פנים, רווחה, בינוי ושיכון תקשורת, חקלאות ואוצר

מטריקס ורד האט יקיימו את Open Source Day בהשתתפות בכירי רד האט העולמית
רד האט וחטיבת המוצרים של מטריקס, נציגתה בארץ, יערכו החודש את האירוע השנתי המסורתי והפעם בהפקה מרשימה בהשתתפות כאלף משתתפים . האירוע ייערך בסימן השקתה של הגרסה הרשמית החדשה- Red Hat Enterprise Linux 6 ויתמקד בנוסף גם בתחום הוירטואליזציה, מיחשוב הענן (RHEV) וה- Middleware. האירוע יתקיים ב-25 לאוקטובר במלון דיויד אינטרקונטיננטל ת"א, בין השעות 9:00-14:00

כיצד לעבוד נכון עם חשבון הבנק ולהרוויח?
המפגש יעסוק בניהול מסגרות אשראי באמצעות ממשק ייחודי המתחבר למערכת ה- ERP תפנית. המערכת מאפשרת: יישום כלים לניהול ובקרה על ביצועי האשראי בחשבונות הבנקים, ביצוע בקרה אוטומטית על חיובי הריבית והעמלות בחשבון הבנק, קבלת המלצות להוזלת עלויות על בסיס יומי והתראות על ביצועים חריגים בזמן אמת

פתרונות BRS מתקדמים מבית EMC
חברת גלאסהאוס מזמינה את לקוחותיה, ביום ג' 19.10 בין השעות 08.30 -12.30, למועדון הפיצ'ר בהרצליה, לסמינר מיוחד למנהלי IT בנושא פתרונות BRS מתקדמים מבית EMC. במהלך המפגש יוצגו הפתרונות המתקדמים והחדשים ביותר בתחום, וכן אופני ההתממשקות שלהם ואופן התאמתם לסביבות ה- IT הקיימות כיום בארגונים השונים. כמו כן, יושם דגש על פתרונות המסייעים לאקלים הוירטואלזציה השורר היום.

חושבים איכות הסביבה- מקדמים פיתוח בר קיימא במועצה האזורית גזר
חברת אורבניקס מארגנת מפגש לשיתוף ציבור בקבלת ההחלטות ובעשייה המקומית במועצה האזורית גזר.

המפגש מיועד לחשיבה משותפת ותכנון של פיתוח בר קיימא של המועצה ולהצגת שלב א' בתכנית האב.

המפגש יעסוק בשימור מקורות המים, תיירות בר קיימא, שימור אנרגיה, חינוך סביבתי, ניהול פסולת, צריכה אחראית ועוד.

הרשמה מראש בכתובת: [email protected]


ח"כ שלי יחימוביץ תרצה בועידה השנתית HR Leadership אשר תתמקד במהפכה של הסמכת מובילי משאבי אנוש בישראל
העמותה לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש בישראל תקיים בקרוב את הוועידה השנתית Leadership 2010 HR , אשר תתמקד השנה במהפכה של הסמכת מובילי משאבי אנוש בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI