דף הבית רפואה ובריאות ספא הסרת שיער בלייזר ותופעות לוואי
הסרת שיער בלייזר ותופעות לוואי
Sergey Belsky 30/10/10 |  צפיות: 3096
האם להסרת שיער בלייזר ישנן תופעות לוואי רציניות? הסרת שיער בלייזר  אינה מלווה בתופעות לוואי רציניות ולמעשה, זהו אחד היתרונות הגדולים של שיטה זו להסרת שיער לא רצוי. פרט לכך שבזכות הסרת שיער בלייזר את נהנית מעור חלק לאורך זמן רב, את לא חשופה יותר לגירויי העור ולשיער שצומח תחת לעור כמו בשיטות אחרות!   תופעות לוואי של הסרת שיער לייזר אומנם אינן רציניות, אך חלקנו כן נצא מהטיפול כשהאזור ממנו ביצענו הסרת שיער רגיש יותר ולעיתים אדמומי, אך גם זה עובר תוך שעה מסיום הטיפול. ישנן נשים שעורן מתנפח קלות לאחר הטיפול, אך כמו עם האדמומיות, גם זה עובר במהרה וניתן לחזור לשגרת היום מיד לאחר הסרת שיער בלייזר.   תופעת לוואי אחת שחשוב לתת עליה את הדעת הנה כוויות. עבור נשים שצבע עורן כהה, בדומה לצבע שיער הגוף שלהן, לעיתים קשה למכשיר הלייזר להבדיל בין שיער לעור ונוצרת כוויה. מדובר בתופעה שקורית לעיתים רחוקות מפני שלפני התחלת תהליך הסרת שיער בלייזר ייבחן המצב על ידי רופא מוסמך שיאמר לך מראש האם את מתאימה לטיפולי הסרת שיער בלייזר או האם, בגלל הסכנה שבכוויות עבורך, עדיף שתבחרי בשיטות אחרות.   תופעת הלוואי של כוויות יכולה לנבוע לא רק מהסרת שיער  בלייזר באופן ישיר אלא מהשתזפות בשמש בקרוב לזמן הסרת שיער בלייזר, כשהעור עדיין רגיש ונשרף בקלות ולכן מומלץ תמיד להמתין לפחות שבוע מהסרת שיער בלייזר, לפני יציאה לשמש.   פרט למקרים אלו אין תופעות לוואי נוספות שמאפיינות הסרת שיער בלייזר, וגם אלו אינם בלעדיות לשיטה הסרת שיער זו. שינם מקרים קיצוניים שדורשים התייחסות של רופא עור בגלל תגובה רגישה במיוחד להסרת שיער אך רובנו המוחץ פשוט ייהנה מתוצאות מדהימות ללא תופעות לוואי כלל!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Sergey Belsky

SEOtank קידום אתרים



 


מאמרים נוספים מאת Sergey Belsky
 
מדריכים להסרת שיער IPL
30/10/10 | ספא
הסרת שיער לצמיתות הפכה להיות אמצעי יותר ויותר פופולארי עבור אנשים שרוצים להיפטר מהשיער במקומות שונים בגוף. הסרת שיער לצמיתות מאפשרת לנו להשיג את המראה הרצוי לנו- מראה צעיר, חלק ובריא, זאת באמצעות הסרה של השיער בלי האפשרות לתת לו לצמוח מחדש. הסרת שיער לצמיתות מתבצעת באמצעים שונים, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ועל ידי אנשים מנוסים ומיומנים אשר נותנים את השירות המתבקש לסוג כזה של טיפול.

כל מה שחשוב לדעת על טבעות יהלומים
30/10/10 | אופנה
ממש כמו שכל בית צריך מרפסת, כך כל יהלום זקוק לטבעת שתייצג אותו בצורה הטובה ביותר. לפניכם המדריך המלא על טבעות יהלומים שיבטיח, כי תגיעו מוכנים למשימה של רכישת התכשיט הנוצץ הבא שלכם, בין אם מדובר בטבעת אירוסין או בכל טבעת אחרת שיש בה מהלבן לבן הזה.

מה חשוב לבדוק כשבוחרים מכון ?
30/10/10 | ספא
קראי באינטרנט אודות המכונים השונים להסרת שיער ותעברי על פורומים כדי לשמוע חוות דעת של לקוחות, כמו כן, תוכלי לשאול אנשים בסביבתך על המכון שהם ממליצים עליו. באינטרנט תוכלי גם למצוא מידע מקצועי אודות המכונים השונים, חלקו חיובי וחלקו שלילי וכך תוכל להיות לך תדמית ברורה של המכונים. עשי בחינה זו לכ 10 מכונים ומתוכם

הסרת שיער בלייזר ותופעות לוואי
30/10/10 | ספא
האם להסרת בלייזר ישנן תופעות לוואי רציניות? הסרת שיער בלייזר אינה מלווה בתופעות לוואי רציניות ולמעשה, זהו אחד היתרונות הגדולים של שיטה זו להסרת שיער לא רצוי. פרט לכך שבזכות הסרת שיער בלייזר את נהנית מעור חלק לאורך זמן רב, את לא חשופה יותר לגירויי העור ולשיער שצומח תחת לעור כמו בשיטות אחרות!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI