דף הבית חינוך ולימודים לימוד עצמי איך להכין מצגת עסקית – חלק 1
איך להכין מצגת עסקית – חלק 1
VPR 14/11/10 |  צפיות: 4564

ההחלטה על הכנת מצגת עסקית או כל מצגת כזו או אחרת חייבת להתבצע על הצד הטוב ביותר שיש, החשיבות של הצגת מצגת עסקית טובה ואיכותית היא בסופו של דבר ההזדמנות שלך למכור את המוצרים אותם אתה מוכר בעזרת המצגת או לבצע את הפעולה הרצויה שבגללה הושקע זמן ועבודה על הכנת מצגת שכזאת.

מצגת עסקית מאיפה מתחילים

לפני שבכלל פותחים את תוכנת הפוואר פויינט ומתחילים ולעצב מצגת עסקית, חשוב מאוד להגדיר מלכתחילה את קהל היעד שיצפה במצגת, החשיבות של הגדרת פלח השוק שייתן הצצה במצגת הוא חשוב והכרחי בשביל להבין טוב יותר איך להתחיל להכין ולעצב את המצגת ומה יהיו הנושאים בכל שקופית ושקופית במצגת.

הגדרת פלח שוק לקהל יעד הכרחי לכל עבודה כל שהיא ולא רק בשביל להכין מצגות, לדוגמא, כאשר אדם מחליט להקים אתר אינטרנט, יש לו צורך להגדיר את קהל היעד שלו שיצפה ויתבונן באתר, כי הרי בסופו של דבר אדם שלא הוגדר ברשימת הצופים במצגת שיראה אותה, לא יראה עניין להמשיך ולהתבונן בה בצורה עניינית.

עיצוב מצגת עסקית

אחד הדברים החשובים ביותר שיש בתוך מצגת עסקית הינו העיצוב של המצגת, העיצוב הסופי כאשר אדם כזה או אחר מתבונן במצגת, הוא דבר חשוב מאוד, העיצוב לפעמים יכול להכריע רבות לאותו מתבונן על הסיבה להמשיך ולצפות במצגת או לדלג קדימה למצגת הבאה, בדבר מהווה חשיבות גבוהה במיוחד בעולם האינטרנט, כאשר כיום מנועי החיפוש מאפשרים לקבל תוצאות חיפוש של מצגות שאליהם נכנסים מאות של גולשים מדי יום, כאשר העיצוב והגרפיקה אינו מושך את הגולש להמשיך ולבצע פעולה כזו או אחרת של צפייה במצגת, סביר להניח שהגולש ימשיך לצפות במצגת הבאה ולכן, חשוב מאוד לדאוג לשים דגש על הגרפיקה שמהווה חלק בלתי נפרד מהמהות של המצגת.

תוכן במצגת העסקית

כולם יודעים שהתוכן הוא המלך וכך גם במצגות, התוכן והמלל של המצגת צריך להיות בהתאם לפלח השוק שצופה במצגת תוך כדאי חלוקה הגיונית לראשי פרקים בהתאם, התוכן במצגת חייבת להיות קצר וקולע תוך כדאי שילוב של מטאפורותשיכולות להשתלב נכון על הגרפיקה והעיצוב של המצגת, תוכן איכותי והנעה לפעולה בתוך מצגת עסקית יכול לעשות את העבודה שיווק ומכירת מוצרים על הצד הטוב ביותר, כי הרי לא סתם כולם אומרים שהתוכן הוא המלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 VPR

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים מקצועית!



 


מאמרים נוספים מאת VPR
 
גן אירועים – הקיץ מחכה לנו
31/01/13 | חתונות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

הדברה – הרחקת יונים ושלל פתרונות לבית
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

כל הפרטים על רכישת טבעות נישואין
22/07/12 | חתונות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

חתונה - היום הגדול, התכנון המושלם
17/06/12 | חתונות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
04/06/12 | משכנתא
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו
24/05/12 | גאדג'טים
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

חוק סיעוד לקשישים- הזכות לקבלת סיוע סיעודי מהמדינה
24/03/12 | גיל הזהב
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

עולם של עיצוב גרפי
עולם העיצוב כולל בתוכו מספר מקצועות גדול, המושכים את התעניינותם של רבים, כישנה מגמה של התקדמות מתמדת, המביאה להתעניינותם של רבים בכל הקשור לעולם זה.

החרדה ואנחנו
אי אפשר שלא לשים לב איך בישראל יותר ויותר אנשים הולכים לטיפולים משפחתיים ואישיים, טיפול פסיכולוגי וייעוץ על מנת לצאת מהמצב החרדתי שרודף את ההמונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI