דף הבית עסקים יבוא ויצוא שילוח בינלאומי- עולם חדש נפלא
שילוח בינלאומי- עולם חדש נפלא
אביב יועצים 24/12/10 |  צפיות: 2586

העולם שלנו הופך להיות כפר גלובאלי אחד קטן, וביחד עם ההתפתחויות הטכנולוגיות מגיעות אפשרויות רבות ומרתקות- האפשרות להגיע לכל מקום ומקום בעולם, האפשרות לטייל באתרים ההיסטוריים, באטרקציות המרכזיות ובפלאי תבל החדשים.

למרות שבתור בני אדם אנחנו ניידים יחסית, החפצים שאנחנו לוקחים איתנו אינם, ולכן אנחנו צריכים לעיתים להיעזר בשירותים של שילוח בינלאומי.

שילוח בינלאומי נועד על מנת לאפשר לנו להעביר חפצים ממקום למקום.

שלא כמו הובלה בתוך הארץ, שילוח בינלאומי הוא הובלה בין ארצות שונות- דרך גבולות, ימים ושטחים אוויריים של מדינות.

כמו כן, שילוח בינלאומי דורש התכוננות רבה, כמו גם זמן המתנה ארוך לעיתים – דבר אשר מצריך התכוננות מבעוד מועד בנושא.

שילוח בינלאומי לעסקים

העסק שלנו משגשג, ואנחנו רוצים לפרוץ את הדרך שלנו גם בשווקים בחו"ל.

למעשה, הרבה אנשי עסקים כמעט ולא מתעסקים בכלל עם השוק הישראלי, מכיוון שזה לא יכול להניב את התשואה הגבוהה כמו שאנחנו עשויים לקבל בחו"ל.

לכן הרבה אנשי עסקים פונים אל לקוחות עסקיים מארצות שונות על מנת לסגור איתם עסקאות.

אבל רגע – לקוחות יש, אבל איך הם מקבלים את הסחורה?

שילוח בינלאומי מאפשר לנו לייצא את הטובין שלנו אל מחוץ לארץ אל הלקוחות העסקיים שלנו וכך ליצור קשרים עסקיים עם מדינות אחרות.

באמצעות שילוח בינלאומי הרבה חברות מרימות את העסק שלהן ליצירת הצלחה ושגשוג כלכלי.

שילוח בינלאומי לאנשים פרטיים

גם אנשים פרטיים עשויים להזדקק לשירותים של שילוח בינלאומי-

כאשר אנחנו רוצים להעביר חבילת שי, מתנה או חבילה דחופה לחברים, בני משפחה או קרובים אחרים שנמצאים בחו"ל למטרת טיול, שגרים בחו"ל או שמבקרים בארצות השונות.

כמו-כן, שילוח בינלאומי משמש אותנו בזמנים שבהם אנחנו רוצים לעבור דירה-

כאשר אנחנו רוצים לעבור דירה למען עבודה חדשה שאנחנו מתחילים לעבוד בה בארצות אחרות

כאשר אנחנו עוברים דירה כדי לעבור לגור עם בן או בת הזוג בארץ המוצא שממנה הוא או היא מגיעים

כאשר אנחנו לארץ אחרת כדי לנשום אווירה שונה ואחרת מהאווירה שיש בארץ

כאשר אנחנו רוצים לעבור כדי להכיר תרבויות חדשות, מקומות חדשים ושפות שונות

הסיבות רבות ומגוונות, ולכולן מכנה משותף – השאלה מה עושים עם החפצים.

שילוח בינלאומי בא לעזרתם של אנשים שרוצים להביא את תכולת הבית שלהם ביחד איתם בעת המעבר לחו"ל. בעוד ישנם אנשים שבוחרים פשוט למכור את כל תכולת הבית שלהם ולקנות אותה מחדש בארץ החדשה, ישנם חפצים עם ערך כספי גבוה, ערך סנטימנטלי וכן הלאה- חפצים שאנחנו לא מוכנים לוותר עליהם כל-כך בקלות, ואותם אנחנו רוצים איתנו כשנגיע לארץ החדשה.

מכיוון שכך, שילוח בינלאומי נועד גם עבור אנשים פרטיים שרוצים להוביל סחורה מארץ אחת לארץ אחרת. בין אם מדובר על תכולת דירה שלמה או חבילה אחת קטנה שרוצים לשלוח בדחיפות, שילוח בינלאומי יוצר את המענה לצורך ומאפשר לעשות זאת.

שילוח בינלאומי – סיכום

ישנן סיבות רבות ומגוונות לצורך של אנשים בשירותי שילוח בינלאומי. תהיה הסיבה אשר תהיה, היום יותר מתמיד זה אפשרי, וזה ממש לא מובן מאליו - בימים שבהם הטכנולוגיה מתפתחת ולעיתים אנחנו נדרשים ביצירת קשרים עם אנשים מכל רחבי תבל, שילוח בינלאומי הוא משהו שאנחנו פשוט לא יכולים בלעדיו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI