דף הבית בניין ואחזקה בתים משותפים מחסומים חשמליים, שערים והבטיחות שלנו
מחסומים חשמליים, שערים והבטיחות שלנו
הראל אשד 02/01/11 |  צפיות: 3226

כולם מדברים על הצורך בשערים חשמליים - שכחו את הבטיחות בכל סוגי השערים החשמליים. המודעות לבטיחות בשערים חשמליים בכלל, עלתה בשנים האחרונות , מאז חודש אוקטובר 2006 נקבעו תקני בטיחות לסוגי שערים חשמליים, אך כל השערים החשמליים אשר הותקנו עד אז אינן בטיחותיים ומהווים במובן מסוים סכנה בטיחותית. גם שערים חשמליים אשר הותקנו ע"י מזדמנים שהיום הם עצמאיים, מחר שכירים ומחרתיים לכו ותמצאו אותם... קרוב לוודאי כי שערים אלו אינם מותקנים לפי כל כללי הבטיחות בשערים,מה הסכנות מי צריך לדאוג ומי צריך לפקח?

כל שער חשמלי באשר הוא מותקן בשטח ציבורי כמו גם בשטח פרטי צריך להיות בטיחותי ברמה כזו שתמנע ככל האפשר אפשרות של פגיעה בנפש ורכוש. רוב מוחלט של מנועים חשמליים המותקנים בבתים פרטיים אין אמצעי בטיחות כלל ואמצעי בטיחות שהותקנו לשערים מוסדיים אינן  מתאימים לכסוי מרבי מפני פגיעה בנפש ורכוש. הסכנות בשער חשמלי כמו במחסום חשמלי קיימות שהרי קיימת סבירות ששער חשמלי יכול למחוץ ומחסום חשמלי יכול לפגוע ולכן בעלי השערים החשמליים הם הראשונים שצריכים לדאוג, הם הראשונים שיבואו אליהם כדי לקבל הסברים אם וכאשר תהיה פגיעה. וועדי בתים אינם בהכרח מודעים לכך אך רובצת על כתפיהם אחריות רבה  בכל הקשור לשערים חשמליים הנמצאים בפתח החניה ולכן חובתם של וועדי הבתים כמו גם בעלי הנכסים לדאוג שהשער החשמלי אשר ברשותם יהיה ככל שניתן הכי בטיחותי. אז איך עושים זאת? פונים לחברת שערים וניתן לפנות לכל חברה אשר מתקינה את שעריה לפי כללי בטיחות ומבקשים בדיקת שער חשמלי והתאמתו לתקן, ניתן להשוות מחירים בין שתי חברות מוכרות  עם ניסיון מקצועי בתחום. יש לדרוש בסיום העבודה ולקבל מסמך המאשר כי השער הותאם לתקני הבטיחות. אין זה סוד אך תקני הבטיחות בארץ נשענים בעיקר על תקני בטיחות אירופים, כל המנועים החשמליים המגיעים לישראל עוברים אישור לאמור כי ציוד זה יש תקן אירופי  ומותר להכניסו לארץ, אך יש לשים לב בהשלמת אמצעי הבטיחות שכן אמצעי הבטיחות יש להתקינם בנוסף למנוע החשמלי. חברות שערים מוכרות מגלות אחריות רבה ומיידעות את הלקוחות באמצעי הבטיחות הנחוצים בהתאמת המוצר שברשותם לבטיחותי, אך באחריותכם הלקוחות לפקח ולקבל תשובות מספקות מחברת השערים המספק שרות למוצריכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הראל אשד

הראל אשד,

Normal 0false false falseEN-US X-NONE HEMicrosoftInternetExplorer4

<!--/* Font Definitions */@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;}/* Style Definitions */p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; text-align:right; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:blue; text-decoration:underline; text-underline:single;} a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;} p.MsoNoSpacing, li.MsoNoSpacing, div.MsoNoSpacing {mso-style-priority:1; mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; text-align:right; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

http://www.shearim.co.il



 


מאמרים נוספים מאת הראל אשד
 
שערים חשמליים: יורדים גשמים והם תקועים? הכשלים בשערים ומחסומים חשמליים
וועדי בתים רבים כמו בעלי שערים חשמליים אינם מבינים למה דווקא כשיורדים גשמים השער שלהם תקוע פתוח או מקצר ומקפיץ את החשמל, הכשלים בשערים ומחסומים חשמליים וגם בדלתות אוטומטיות בכתבה הבאה.

מחסומים חשמליים, שערים והבטיחות שלנו
מחסומים חשמליים ושערים עלולים לפגוע באנשים ובכלי תחבורה, מה הסכנות מי צריך להיות מודאג ומי צריך לפקח?

כיצד להקים שער חשמלי לבית ?
05/04/10 | צרכנות
חווית החניה מטפסת לשיאים חדשים - הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לדמות שער חשמלי בסביבת המגורים – מנוע חשמלי, מערכת לפתיחה מרחוק משוכללת ודוגמת שער מיוחד לשדרוג איכות החיים והביטחון האישי.

שער חשמלי , איך נדע שאינו מסכן אותנו ?
05/04/10 | צרכנות
אלפי שערים חשמליים מותקנים ברחבי הארץ, בשנים האחרונות קרו אסונות שנגרמו ממחדלים בהתקנת שערים חשמליים, אז איך ניזהר ונימנע שזה לא יקרה גם לנו?

שער חשמלי, מדריך לכל סוגי המנועים
05/04/10 | צרכנות
המדריך השלם לקניית מנוע לשער חשמלי

מנוע לשער חשמלי הינו אחד המרכזיים מהמכשירים החשמליים המרכזיים לבית, והשימוש בו בחניות הבית בארץ הינו נרחב ותכוף. שוק מוצרי החשמל מציע שורה ארוכה של דגמי מנוע לשער חשמלי, המגיעים בסוגים, גדלים, ודגמים שונים. אם גם אתם נתקלתם לאחרונה במבצעים אודות מנועים לשער חשמלי שנשלחו אליכם באמצעות דיוור ישיר או בכל דרך אחרת, ואתם מתלבטים איזה מנוע לשער חשמלי לרכוש, המדריך הנ"ל יספק לכם תשובות לכל השאלות.


כדאי שתדעו הכול על שער כנפיים חשמלי
05/04/10 | צרכנות
קיימים בארץ אלפי שערים דו כנפיים וחד כנפיים חשמליים, למרבה הצער הרוב המוחלט של השערים החשמליים-שערי כנפיים המותקנים בבתים פרטיים אינם בטיחותיים ויכולים להוות סכנה להלכי רגל כמו גם לכלי הרכב. קיימת בעיה גם לשערים חשמליים-כנפיים המותקנים במוסדות ציבור, במפעלים, בחניונים, בחברות ועוד.

תשובות מקצועיות בתחום השערים החשמליים ואוטומטיים
05/04/10 | צרכנות
פעמים רבות אנחנו מחפשים לקבל תשובות מקצועיות בתחום השערים החשמליים ואוטומטיים
בחרתי כמה להשיב ולהפיץ מידע ותשובות לשאלות נפוצות בתחום זה,

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI