דף הבית קניות וצרכנות צרכנות כיצד להקים שער חשמלי לבית ?
כיצד להקים שער חשמלי לבית ?
הראל אשד 05/04/10 |  צפיות: 3067

אם בעבר שער חשמלי לבית היה תענוג יקר מאוד, שניתן היה לראות רק בבתי פאר מהסוג היוקרתי, הרי שכיום אפשר לתכנן לכל בית שער חשמלי או לבסס תשתית מתאימה ליצירת שער חשמלי אטרקטיבי ומפנק המספק גם ביטחון אישי.


הציוד הוא כמובן חלק בלתי נפרד מאיכותו של השער הביתי והוא זה שעושה את ההבדל בין שער ביתי איכותי לשער ביתי שרחוק מלהיות הדבר האמיתי, אולם, במקביל לרכישת הציוד יש להכין את התשתית שבה ישולבו המערכות לשער חשמלי בבית ובכלל זה תשתית החשמל עד לשער. איך מקימים שער חשמלי לבית? הנה כמה שלבים בדרך לשער חשמלי אוטומטי לבית ובכלל.

שער חשמלי: ראשית כל, עליכם להחליט האם מדובר בכניסה שמוקמת כולה למטרת החניה או שמדובר בפתח המהווה גם את הכניסה לבית. כמובן שכניסהשכולה מיועדת לשער ביתי מומלצת יותר מבחינת בטיחות וביטחון. השער החשמלי המעניק תחושה של ביטחון אמיתי והן מבחינת היתרונות שניתן להשיג בחניה מתוחמת. שער חשמלי לבית חשוב למקם במקום מפולס או במקרים שקיים שיפוע, בוחנים איזה סוג שער מתאים ביותר. כמו כן, רצוי להעדיף חניה סגורה ללא מעבר הלכי רגל בתוכה, ובכל מקרה, אם יש מעבר הלכי רגל מומלץ להוסיף לו את אביזרי הבטיחות בלי להתפשר בעלות מול תועלת ואפשר להצטייד במקביל במנורת אזהרה שפועלת כשהשער בתנועה.


אפקט המנוע: בשער חשמלי המנוע משחק תפקיד חשוב, קיימים סוגים רבים של מנועים חשמליים לשער חשמלי לבית, מנוע חשמלי מותאם למשקל השער, למספר הפתיחות והסגירות ביום, נגישות אל ידית נטרול השער בעת הפסקת חשמל ותקלה צריכה להיות נוחה למשתמש, נחוץ שלמנוע יהיה האטות בקצה מהלך העבודה, בפתיחה ובסגירה הוא צריך לעבוד שקט וחשוב לא פחות לדעת לכוון כוח מנוע של השער.

ציוד משוכלל: שער ביתי מצריך מספר פריטים בסיסיים חיוניים, שרק בעזרתם ניתן להשיג את הבטיחות המקסימאלית להלכי רגל וכלי רכב. בתהליך הרכישה יש לכלול: פוטו דו כיווני המונע סגירת השער כשהמעבר אינו פנוי, חשוב שיותקן פוטו במישור פנים ופוטו נוסף במישור חוץ, מנורת אזהרה , גלאי כביש השראתי בסוגי שערים, אפשר לרכוש היום גם מערכות משולבות המאפשרות בטיחות רבה במקרה של נגיעת השער בכלי רכב או הולך רגל. יש כיום מגוון סוגי שערים מעוצבים, שניתן לבחור לפי הקו העיצובי של הבית – הייטקי, כפרי או סטנדרטי , ניתן לראות שערים החשופים בעיני העין המתבוננת מבחוץ או שערים מיוחדים אטומים כך שלא יראו. יש צורך להתייעץ עם איש מקצוע לגבי מיקום מדויק של השער והמנוע להשגת הביטחון והבטיחות המקסימאלית של דיירי הבית,

שער מפנק: ניתן לדמות את חווית השער החשמלי בבית על ידי הצטיידות במערכת בסגנון סטנדרטי, אולם אפשר לשדרג את השער על ידי עיצוב מפנק, משולב במנוע איכותי בעל פונקציות מתוחכמות כגון מתן פקודת עצירה במהלך סגירת השער.

כמובן שאם כבר טרחתם על הקמת שער חשמלי, כדאי לפרגן לחברים שכבר עשו שער חשמלי, אם מדובר בשער שהוא מרוחק מהבית בעשרות מטרים ואין תשתית שמאפשרת – ניתן לפתוח את השער מהטלפון הנייד. ניתן לקנות את הציוד בטווח מחירים מגוון ביותר . רצוי כמובן לערוך השוואת מחירים על מנת להשיג תמורה כדאית מכל פריט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הראל אשד

הראל אשד,

Normal 0false false falseEN-US X-NONE HEMicrosoftInternetExplorer4

<!--/* Font Definitions */@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;}/* Style Definitions */p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; text-align:right; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:blue; text-decoration:underline; text-underline:single;} a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;} p.MsoNoSpacing, li.MsoNoSpacing, div.MsoNoSpacing {mso-style-priority:1; mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; text-align:right; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

http://www.shearim.co.il



 


מאמרים נוספים מאת הראל אשד
 
שערים חשמליים: יורדים גשמים והם תקועים? הכשלים בשערים ומחסומים חשמליים
וועדי בתים רבים כמו בעלי שערים חשמליים אינם מבינים למה דווקא כשיורדים גשמים השער שלהם תקוע פתוח או מקצר ומקפיץ את החשמל, הכשלים בשערים ומחסומים חשמליים וגם בדלתות אוטומטיות בכתבה הבאה.

מחסומים חשמליים, שערים והבטיחות שלנו
מחסומים חשמליים ושערים עלולים לפגוע באנשים ובכלי תחבורה, מה הסכנות מי צריך להיות מודאג ומי צריך לפקח?

כיצד להקים שער חשמלי לבית ?
05/04/10 | צרכנות
חווית החניה מטפסת לשיאים חדשים - הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לדמות שער חשמלי בסביבת המגורים – מנוע חשמלי, מערכת לפתיחה מרחוק משוכללת ודוגמת שער מיוחד לשדרוג איכות החיים והביטחון האישי.

שער חשמלי , איך נדע שאינו מסכן אותנו ?
05/04/10 | צרכנות
אלפי שערים חשמליים מותקנים ברחבי הארץ, בשנים האחרונות קרו אסונות שנגרמו ממחדלים בהתקנת שערים חשמליים, אז איך ניזהר ונימנע שזה לא יקרה גם לנו?

שער חשמלי, מדריך לכל סוגי המנועים
05/04/10 | צרכנות
המדריך השלם לקניית מנוע לשער חשמלי

מנוע לשער חשמלי הינו אחד המרכזיים מהמכשירים החשמליים המרכזיים לבית, והשימוש בו בחניות הבית בארץ הינו נרחב ותכוף. שוק מוצרי החשמל מציע שורה ארוכה של דגמי מנוע לשער חשמלי, המגיעים בסוגים, גדלים, ודגמים שונים. אם גם אתם נתקלתם לאחרונה במבצעים אודות מנועים לשער חשמלי שנשלחו אליכם באמצעות דיוור ישיר או בכל דרך אחרת, ואתם מתלבטים איזה מנוע לשער חשמלי לרכוש, המדריך הנ"ל יספק לכם תשובות לכל השאלות.


כדאי שתדעו הכול על שער כנפיים חשמלי
05/04/10 | צרכנות
קיימים בארץ אלפי שערים דו כנפיים וחד כנפיים חשמליים, למרבה הצער הרוב המוחלט של השערים החשמליים-שערי כנפיים המותקנים בבתים פרטיים אינם בטיחותיים ויכולים להוות סכנה להלכי רגל כמו גם לכלי הרכב. קיימת בעיה גם לשערים חשמליים-כנפיים המותקנים במוסדות ציבור, במפעלים, בחניונים, בחברות ועוד.

תשובות מקצועיות בתחום השערים החשמליים ואוטומטיים
05/04/10 | צרכנות
פעמים רבות אנחנו מחפשים לקבל תשובות מקצועיות בתחום השערים החשמליים ואוטומטיים
בחרתי כמה להשיב ולהפיץ מידע ותשובות לשאלות נפוצות בתחום זה,

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI