דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה סוכנויות רכב
סוכנויות רכב
אורי פנג 03/01/11 |  צפיות: 2974

סוכנויות רכב

רכישת רכב מיד ראשונה מקלה רבות על כושר ההתניידות של הנהג. בישראל שירותי התחבורה הציבורית מלאים בתקלות המעכבות באופן משמעותי את הנסיעה ולכן רכב פרטי נחשב לפתרון היעיל ביותר מבחינת התניידות מהירה וקלה. הבעיה העיקרית  בתחבורה הציבורית היא שיש איחורים באופן קבוע מצד הנהגים שלא נותנים חשבון לאף גורם. מכירת רכבים יד ראשונה מתבצעתעל ידי סוכנויות רבות בארץ ושווה להשוות מחירים לפני הרכישה.

מבצעי רכב

המסקנה כמובן היא שלא כדאי להיות תלויים בתחבורה הציבורית ועדין שיהיה רכב פרטי. רכישת רכב מיד ראשונה נחשבת להוצאה כלכלית אך ישנן מספר דרכים להקלת הרכישה. הדרך הראשונה היא רכישת רכב על ידי מבצעי רכב. מבצעי רכב חוסכים המון הוצאות לבעל הרכב כיוון שהם מציעים רכישה במחיר זול בהרבה מזה של המחירון.

טרייד אין לרכב

דרך נוספת לרכישת רכב נקראת טרייד אין לרכב ומיועדת לבעלי רכב שמצוי ברשותם כבר רכב ישן שאותו מעוניינים להחליף ברכבמיד ראשונה. על בעל הרכב להגיע לסוכנות הרכב שלו לקבל הערכת מחיר על רכבו הישן ולאחר מכן להחליפו ברכב חדש ולשלם רק את הפרש המחירים. דרך נוספת לרכישת הרכבמתבצעת על ידי ליסינג תפעולי.

ליסינג תפעולי

ליסינג תפעולי היא השכרתו של הרכב לזמן ממושך ובסופה קיימת אפשרות בפני בעל הרכב לרכוש את הרכב כאשר בכל מהלך תקופת ההשכרה זכאי הלקוח לקבל טיפולי רכב מהסוכנות שלו. דרך נוספת לרכישת הרכב היא על ידי בקשה למימון רכב. בקשה למימון רכב היא למעשה בקשה להלוואה שתאפשר לנו לרכוש את הרכב ניתן להגיש את הבקשה בסוכנות הרכב או בסניף הבנק.

תחזוקת הרכב

מעבר לסכום הרכישה עצמו השימוש ברכב דורש תחזוקה רבה כמו מילוי דלק באופן קבוע, טסט לרכב והוצאות נוספות אחרות. בטווח הארוך אחזקת הרכב משתלמת במדינת ישראל כיוון ששירותי התחבורה הציבורית בישראל הם מהגרועים בעולם המערבי ולכן רכב הוא כלי חיוני עבור רבים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI