דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר בטיחות בעבודה
בטיחות בעבודה
אורי פנג 13/01/11 |  צפיות: 2970

בטיחות בעבודה

נושא הבטיחות במקום העבודה הוא נושא מאוד חשוב שלא כל החברות שמות לו דגש. לצערינו רבים הם המקרים שבהן מתרחשות תאונות בטיחות בעבודה ולכן צריך להשקיע גם בנושא זה. חברה המונה למעלה מ 50 עובדים מחוייבת בגיוס ממונה בטיחות לשורותיה. תפקיד ממונה בטיחות נחשב לאחד מהתפקידים החשובים והאחראים ביותר שיש.

ממונה בטיחות

תפקיד ממונה הבטיחות לא מסתכם רק בנתינת הדרכות לעובדים במקום העבודה אלא גם בבדיקת כשלים ומתן ייעוץ לשיפור מערך הבטיחות בחברה לאחר סריקה של אזור העבדים וההנהלה ווידוי שהם משתמשים בציוד תקין. כמו כן בודק ממונה הבטיחות גם את הקונסטרוקציה של המבנה ונותן דגשים חשובים רבים במידה ויש צורך בתיקונים.

הדרכותיו של ממונה בטיחות

הדרכות בטיחות מתבצעות כיום בעזרת מצגות משוכללות ובאופן מסודר על מנת לתרום לידע של העובדים. ממונה בטיחות מוסמך הוא אדם אשר סיים קורס ממונה בטיחות שאורך בערך תשעה חודשים. הקורס כולל לימודים מקיפים על כל הגורמים אשר יכולים להוות סכנה במקום העבודה וכולל סיכוני בנייה, סיכוני חשמל, מכונות מקולקלות, קרינה מסוכנת, חומרים כימיים (רלוונטי למפעלים ספציפייים) וגורמי סיכון רבים אחרים.

קורס ממונה בטיחות

בתום סיום קורס ממונה בטיחות הממונה המוסמך יכול לעבוד במקומות עבודה רבים ולעזור לחברות רבות קיימות גם התמחויות שונות של ממונה הבטיחות במקום העבודה. קורס ממונה בטיחות כולל חוקים ותקנות רבות בנושאי בטיחות והעוסקים בתחום זה צריכים לאהוב לעבוד עם אנשים.

הדרכות בטיחות

ישנם קריטריונים שונים שלפיהם ניתן לבחור את המועמד ללימודי ממונה בטיחות כמו תואר ראשון בתחום מדעי הטבע, הנדסה או מדעים, ניסיון תעסוקה קודם בתחום או ניסיון פרקטי של למעלה משלוש שנים.  חברות בטיחות רבות מספקות מערך הדרכות לארגונים ומוסדות לימוד כמו למשל הדרכות כיבוי אש, הדרכות על ליקויים במבנה והדרכות נוספות אחרות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI