דף הבית רפואה ובריאות מחלות לב כולסטרול גבוה - תוספי תזונה להורדת כולסטרול
כולסטרול גבוה - תוספי תזונה להורדת כולסטרול
ויטהמול כי בריאות זה הכל 21/01/11 |  צפיות: 5616

להוריד כולסטרול גבוה ע"י דיאטה להורדת כולסטרול

כולסטרול הוא תרכובת כימית אשר מופקת באופן טבעי על ידי הגוף, שילוב של שומנים בדם וסטרואידים. הכולסטרול מצוי בזרם הדם ובכל תאי הגוף, חיוני לבניית קרומי תאים, הורמונים סטרואידים ולתהליכים שונים בגוף. עם זאת, כולסטרול גבוה בדם הוא אחד מגורמי הסיכון העיקריים למחלות לב כלי דם ושבץ מוחי.

הכולסטרול מתחלק ל: 1. כולסטרול אנדוגני- מהווה כ-80% מסך הכולסטרול בגוף, מיוצר בתאי הכבד על ידי הגוף עצמו. 2. כולסטרול אקסוגני- מהווה כ-20% מסך הכולסטרול בגוף,מקורו חיצוני (תזונה).

הכבד מסוגל לווסת את רמות הכולסטרול בזרם הדם ויכול להפריש כולסטרול אם הוא זקוק על ידי הגוף. יש פעמים בהם הגוף זקוק לעזרה בלהוריד כולסטרול רע

כולסטרול LDL נקרא "כולסטרול רע", מאחר ורמות גבוהות שלו מגדילות את הסיכון של העורקים הכליליים מחלת לב .
*** לאדם עם כולסטרול גבוה ולבעלי היסטוריה של מחלות לב במשפחה, אימוץ דיאטה להורדת כולסטרול גבוה בדם לטווח הרצוי חשובה לטווח הארוך מבחינה בריאותית.

כולסטרולHDL נקרא "כולסטרול הטוב", אינו שוקע בדם ועוזר לפנות כולסטרול "רע" מדפנות כלי הדם.

לכולסטרול גבוה סיכונים כגון:

כולסטרול גבוה ("כולסטרול רע") הוא אחד הגורמים העיקריים למחלות לב וכלי דם, שהן גורם המוות מספר אחת בעולם המערבי כיום ולכן חשוב מאוד לעשות דיאטה להורדת כולסטרול גבוה כאשר נדרש. קיים קשר ישיר בין כולסטרול גבוה לבין עלייה בסיכון למחלות לב וכלי דם כמו טרשת עורקים.
כולסטרול גבוה שוקע על דפנות העורקים בתהליך שיוצר בסופו של דבר מעין פקק בתוך העורק שחוסם זרימת דם, גופנו זקוק לאספקת דם עשיר בחמצן באופן קבוע וכל הפרעה לאספקה זו יוצרת תגובות חמורות מאוד כמו התקפי לב, תעוקת חזה, שבץ ועוד..

גורמי השפעה על רמות הכולסטרול - איך להוריד כולסטרול גבוה


• פעילות גופנית: עוזרת לירידה במשקל (גורם סיכון), מעלה את רמות ה-HDL ומורידה את רמות ה-LDL בדם, על מנת להוריד כולסטרול גבוה רצוי להרבות בפעילות גופנית.


• עודף משקל: השמנת יתר ועודף משקל תמיד גורמים לעלייה ברמות ה-LDL (כולסטרול גבוה) וירידה ברמות ה-HDL. עודף משקל יוצר פעולה הפוכה לפעילות גופנית סדירה. לצד דיאטה להורדת כולסטרול מומלץ ליטול תוסף תזונה מאושר בכדי לתמוך בתהליך הורדת כולסטרול.


• תזונה: מזון שומני מהחי, עשיר בשומן רווי יעלה את רמות הכולסטרול "הרע" ויגרום לעודף משקל.


• גיל ומין: עם הגיל רמות הכולסטרול עולות ויש לשים יותר לב, לגברים רמות גבוהות יותר ולכן הסיכון לכולסטרול גבוה גדול יותר.


• תורשה: גורמים גנטיים משפיעים על קצב ייצור הכולסטרול בגוף ואופן סילוקו מהגוף. כך שאם יש לך כולסטרול גבוה ייתכן שקבלת מטען גנטי אשר תומך בכך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ויטהמול כי בריאות זה הכל

ויטהמול - בית טבע באינטרנט המציע מגוון מוצרים טבעיים לטיפול בקשת רחבה של בעיות רפואיות. טיפול טבעי נגד עצירות, להוריד כולסטרול גבוה, עיבוי שפתיים, סיוע בבעיות פרקים ועוד...



 


מאמרים נוספים מאת ויטהמול כי בריאות זה הכל
 
כולסטרול גבוה - תוספי תזונה להורדת כולסטרול
21/01/11 | מחלות לב
הכולסטרול מצוי בזרם הדם ובכל תאי הגוף, חיוני לבניית קרומי תאים, הורמונים סטרואידים ולתהליכים שונים בגוף. עם זאת, כולסטרול גבוה בדם הוא אחד מגורמי הסיכון העיקריים למחלות לב כלי דם ושבץ מוחי. על כן, מומלץ לעתים ליטול תוזף תזונה טבעי להורדת כולסטרול גבוה.

עצירות - טיפול טבעי עם סופרלס
תרופה לעצירות, כאמור, יכולה להתבסס על השיטות הטבעיות נגד עצירות כגון: שינוים בהרגלי התזונה, הגברת שתיית מים בכדי לרכך את הצואה היבשה, אכילת מספר רב של ארוחות קטנות על פני 2-3 ארוחות גדולות אשר מכבידות על מערכת העיכול בפירוקן, וכמו כן, מומלץ להגביר פעילות גופנית להמרצת פעולות המעיים והעיכול וכטיפול נגד עצירות.

שמן מרווה מזרעי צ'יה - אומגה 3 צמחית
זרעי צ'יה הם אחד המקורות העשירים ביותר באומגה 3, הם מכילים אומגה 3 בכמות גדולה הרבה יותר מכל מקור אחר בטבע ולמעשה שמן מרווה המופק מגרעיני צ'יה מכיל כ 64% אומגה 3.
כמו כן, שמן מרווה המופק מזרעי הצ'יה מכיל אנטי אוקסידנטים (נוגדי חמצון) בכמות העולה על כל מקור צמחי אחר כמו גם ברזל וסידן.


עיבוי שפתיים – אין צורך בניתוח, יש שפתון מעבה שפתיים
טיפוח המראה החיצוני חשוב כמעט לכל אישה. נשים שמחות לפנק את עצמן בטיפולי יופי שונים, טיפולי ספא לגוף, שימוש בקרמים מתאימים וכל מה שתורם להרגשתן הטובה עם חזותן החיצונית.
שפתיים בשרניות נחשבות לחלק מאידיאל היופי המערבי בחברה שלנו, ולכן בעידן היופי הנוכחי, נשים שמות דגש רב על עיבוי שפתיי

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI