דף הבית עסקים יבוא ויצוא שילוח בינלאומי: יש לנו על מי לסמוך
שילוח בינלאומי: יש לנו על מי לסמוך
אביב יועצים 01/02/11 |  צפיות: 2832

בעולם התחרותי של היום כל בעל עסק יודע שלא מספיק להיות יצירתי ויוזם כדי לבנות עסק מצליח, ושיש צורך גם ברשת תפעולית אשר תדאג לצד הלוגיסטי של העסק. הכוונה היא לעמידה בלוח זמנים, מתן שירותים איכותיים ועמידה בהבטחות שנותנים ללקוחות. כל אלו לא פחות חשובים מיוזמה ויצירתיות עסקית, שכן על דייקנות ואמינות עסקים קמים ועסקים נופלים. במיוחד כאשר מדובר בעסק בינלאומי, חוצה גבולות, חשוב במיוחד לדעת לנהל כל שלב ושלב בהעברת הסחורה ממדינה למדינה, בצורה יעילה , זריזה ומקצועית.

כאשר אתה, בעל העסק, בא לבחור חברה של שילוח בינלאומי לעבוד עמה, וודא כי החברה היא חברה בעלת וותק ניסיון וידע מקצועי. לא כדאי להפקיד את הסחורה שלך בידיים ירוקות שאינן מבינות כיצד פועלות הנפשות בשלבים המורכבים של העברת סחורה ממדינה למדינה. חשוב לבחור חברה של שילוח בינלאומי, שעבדה בעבר עם חברות מוכרות ויהיה לה המוניטין של חברה שיודעת היטב להעביר את הסחורה ליעדה בשלמותה, תוך כדי עמידה בלוח זמנים. כמו כן חשוב שחברה של שילוח בינלאומי עמה תבחר לעבוד, תדע להתמודד עם הפתעות לא נעימות שלעיתים צצות כאשר מעבירים סחורה ממדינה למדינה. סיטואציות כמו עיכוב סחורה על ידי פקידי המכס הזרים, או מילוי ניירת בטרם הסחורה עוזבת את הארץ, והתמודדות עם משרדי הממשלה השונים העובדים בנפרד זה מזה למרות שנדמה כי הם עובדים יחד.

חשוב גם לבסס את היחסים בינך, בעל העסק, ובין המשלח הבינלאומי על רצון טוב ועזרה הדדית- לא מעט מהעיכובים שנוצרים בנושאים כמו שטרי מטען, עמלות ומילוי ניירת יכולים להיפתר על ידי שיתוף פעולה הדדי ורצון טוב בינך לבין נציגי החברה של שילוח בינלאומי.

שלב נוסף שחשוב שהחברה המתמחה בנושא שילוח בינלאומי תדע לעשות בדייקנות וזהירות הוא כל נושא האריזה של הסחורה ואחסנתה עד לרגע בו היא מגיעה לנמל התעופה. מתן ייעוץ לגבי אריזת הסחורה הוא חיוני להעברת הסחורה והגעתה בבטחה למדינת היעד וללקוחותיך. סחורה אשר תגיע פגומה, מן הסתם לא תתקבל על ידי הלקוח שמצפה לקבל סחורה מושלמת. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בסחורה עם תאריך הפוגה כמו מוצרי מזון או סחורה שבירה המכילה זכוכית, חשוב להקפיד על אריזה נכונה אשר עומדת בתקנים בינלאומיים.

אריזה נכונה, התמודדות עם גופים ממשלתיים ונושאים בירוקרטים שונים, ידע ובקיאות בכל נושא מכסים בינלאומיים, עמלות והתמודדות עם פקידי המכס הזרים, כמו גם עמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים- בכל אלו החברה של שילוח בינלאומי צריכה להיות בקיאה. ידע מקצועי וותק וניסיון הם המפתח לביצוע כל אחד מהשלבים האלו בהצלחה. חברה ללא ידע מקצועי שאינה פועלת שנים רבות בתחום לא תוכל להעביר את סחורתך בבטחה ממדינה למדינה,. טעויות או עיכובים בכל אחד מהשלבים האלו יעלו לך בעל העסק ביוקר, הן מבחינה כספית והן מבחינת השם הטוב שלך בקרב לקוחותיך. כפי שאמרנו בהתחלה, עמידה בלוח זמנים והספקת סחורה איכותית היא לא פחות חשובה מהתחדשות ויוזמה בעולם העסקים התחרותי של היום. עסק מצליח מורכב משני הגורמים יחד, ומכאן החשיבות בבחירת חברה הממחה בנושא שילוח בינלאומי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI