דף הבית עסקים יבוא ויצוא שילוח בינלאומי: מקצועיות בכל השלבים
שילוח בינלאומי: מקצועיות בכל השלבים
אביב יועצים 01/02/11 |  צפיות: 2668

כל בעל עסק יודע שאחד המרכיבים החיונים לעסק מצליח הוא לעבוד עם ספקים שאפשר לסמוך עליהם. בעידן של היום בו אתה , בעל העסק, צריך להפנות את כל כוחותיך לכיוון של עשייה יצירתית, התחדשות ויוזמה, עליך לדעת להיעזר בגורמים, שיסייעו לך בניהול הלוגיסטי של העסק שלך. רק כך תוכל למקד את משאביך האישיים למינוף העסק שלך. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעסק בינלאומי אשר דורש דייקנות, עמידה בלוח זמנים ומתן סחורה איכותית בקנה מידה בינלאומי, עליך להיעזר בנותני השירות הטובים ביותר הנמצאים בשוק.

אחת הבחירות החשובות ביותר שעליך לעשות כדי שהעסק שלך יתנהל על הצד הטוב ביותר, הוא לבחור חברה המתמחה במתן שירותי שילוח בינלאומי. חברה של שילוח בינלאומי היא למעשה יד ימינך והמתווך שפועל בינך לבין לקוחותיך במדינות אחרות. מהרגע שאתה מפקיד את הסחורה בידיים של חברה של שילוח בינלאומי ועד לרגע בו הסחורה נוחתת בשלום במדינה הזרה אצל לקוחותיך, הסחורה נמצאת באחריות החברה המתמחה בתחום של שילוח בינלאומי. השלבים של העברת סחורה בין המדינות השונותהם רבים, וכל שלב ושלב צריך להתבצע במרב הדייקנות, כדי שהסחורה תגיע בבטחה ליעדה וללא עיכובים מיותרים, שכן כל עיכוב מבחינתך יכול להסתיים בהפסד כספי או גרוע מכך, באובדן לקוחות מאוכזבים.

בשלב הראשון, על החברה המתמחה במתן שירותי שילוח בינלאומי להעניק לך ייעוץ לגבי אריזת הסחורה. זהו שלב חשוב ביותר והגעת הסחורה בשלמותה למדינת היעד שלה תלוי באריזה נכונה. שלב זה, כמו יתר השלבים בתחום של שילוח בינלאומי, הוא שלב שצריך להתבצע באמצעות ידיים מיומנות ומקצועיות. לאחר האריזה של סחורתך תוכל לבחור האם לאחסן את הסחורה במחסני החברה או שמה תעדיף לאחסן את הסחורה במחסני החברה של שילוח בינלאומי, גם אם תבחר שלא להשתמש במחסני החברה של שילוח בינלאומי זוהי אופציה שצריכה לעמוד לפניך.

במקביל לאריזה ואחסון הסחורה עד ליום העמסתה והעברתה מחוץ לגבולות המדינה, החברה של שילוח בינלאומי צריכה לייעץ לך בנושאים בירוקרטים כגון מילוי ניירת, השגת אישורים מיוחדים, והתמודדות מול הגופים הממשלתיים הנכונים. כל אלו חיונים להעברת הסחורה ללא עיכובים וללא שתצטרך בדיעבד לשלם עמלות נוספות או קנסות. כאמור, שילוח בינלאומי הוא נושא מורכב, גם מבחינה בירוקרטית, ולכן עליך לשכור את שירותיה של חברה המתמצאת בתחום, חברה בעלת ניסיון רב שנים עם ידע מקצועי, אשר תבצע את השלב הלוגיסטי בדייקנות ואמינות.

פרט להתמודדות עם הגורמים הפנימיים שפועלים בצורה מסועפת וקשה להבנת גורם חיצוני, על החברה של שילוח בינלאומי לדעת גם את הנהלים והתקנים הבינלאומיים, מחד, ומאידך את הנהלים המקומיים של המדינה הזרה אליה אתה מייבא. פקידי המכס הזרים מקפידים מאוד על נושאים כמו שטרי מטען, דיווח מדויק של המטען, מכסים ועמלות. טעות בנושאים אלו עלולה להביא לעיכוב הסחורה בנמל התעופה הזר, עיכוב אשר יעלה לך, בעל העסק, סכום לא מבוטל. לעיתים קרובות בסיטואציות כאלו, מספיק שהמשלח הבינלאומי יסכים לשתף עמך פעולה ויפגין רצון טוב כדי שהבעיה תיפתר בזריזות וללא יותר מדי נזקים.

לאחר העברת הסחורה ואישורה על ידי פקידי המכס הזרים, הסחורה צריכה להגיע בשלמותה ללקוחות עמם אתה עובד. גם כאן יש להעמיס את הסחורה בזהירות עד להגעתה ליעד הסופי בשלום.

כפי שאמרנו בהתחלה שילוח בינלאומי הוא נושא מורכב בעל שלבים רבים, שאת כל אחד מהם יש לבצע באמינות ודייקנות. לכן יש לבחור חברה של שילוח בינלאומי עם וותק , ניסיון וידע מקצועי בתחום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI