דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מיחשוב ארגוני סריקת מסמכים - באמצעות סורק, תוכנת סריקה ו - OCR
סריקת מסמכים - באמצעות סורק, תוכנת סריקה ו - OCR
יוחאי 10/02/11 |  צפיות: 3774


אם אתם רוצים ליצור בעצמכם ארכיון מסמכים משלכם, יש צורך לקחת את מסמכי הנייר ולהפוך אותם בתהליך סריקה לקבצים דיגיטליים המאוחסנים במחשב. לאחר שתצרו את הקובץ מהמסמך הסרוק אתם תוכלו לעשות איתו ככל העולה על רוחכם.

מסמך סרוק ניתן להדפסה כאילו היה מסמך שיוצר במחשב מלכתחילה. אם לדוגמה חתמתם על חוזה עתיר מסמכים ואתם רוצים לאכסן אותו כקובץ אצלכם במחשב, ואין בידיכם את קובץ המקור ממנו הודפס המסמך, מה ניתן לעשות?

כדי לחסוך את הצורך בהקלדה של המסמך לתוכנת עיבוד תמלילים במחשב, אתם צריכים סורק מסמכים. אין צורך בסורק מקצועי או סורק ארכיון מהיר ומשוכלל. כעת עליכם לסרוק את החוזה.

בדרך כלל סורקי מסמכים נמכרים עם תוכנת סריקה מובנית כך שתהליך הסריקה הוא פשוט וקל. בהנחה שקיבלתם קובץ אחד של החוזה הסרוק אתם יכולים כעת להדפיס את המסמך או לשמור אותו.

אם תסרקו כל דף בנפרד תקבלו מספר קבצים כמספר דפי המסמך. סורקים מסוימים מאפשרים לכם לסרוק את כל המסמכים לקובץ אחד. הגדירו את רזולוציית הסריקה ל- 300 DPI ובצעו את הסריקה.

קיימים מספר פורמטים שלל קבצי מסמכים סרוקים והבחירה בפורמט המתאים היא שלכם. בדרך כלל רצוי לסרוק לפורמט PDF SEARCHBLE, פורמט זה מאפשר לכם ביצוע חיפוש בקובץ גם אם הוא לא עבר את פעולת הזיהוי עם תוכנת OCR.

ומה זה בכלל OCR? כדי שתוכלו לבצע במסמך חיפוש או עריכה ושינויים אתם צריכים תוכנת זיהוי טקסט (זיהוי תווים אופטי), או במונח הלועזי – OCR. אם המסמך הוא בעברית תצטרכו OCRעברית.

כעת תוכלו לטעון את המסמך בתוכנת ה- OCR ולהמיר את הקובץ (שהוא למעשה תמונה או תצלום של המסמך) לקובץ בר עריכה במעבד תמלילים.

אם יש במסמך טעויות דפוס, אתם יכולים לשנותן. אם תרצו לבצע חיפוש אחר מילה מסוימת – גם זאת תוכלו לעשות. כעת תוכלו לשמור את המסמך בפורמט של תוכנת עיבוד תמלילים ולהוסיף, לערוך או לשנות כל פרט במסמך.

מה זה בעצם ארכיון דיגיטלי? כשמבצעים את הפעולה הזו עם מספר מסוים של קבצים ומאחסנים אותם בתיקיה עם שם מתאים, כאשר לכל קובץ יש שם משלו.

סריקת מסמכים מאפשרת לכם לקחת מסמכים מנייר ולהפוך אותם לקובץ דיגיטלי ככל קובץ אחר במחשב.

אם אתם ארגון גדול המכיל מאות אלפי מסמכים, יצירת ארכיון דיגיטלי תהיה כבר יותר מורכבת. יש צורך בתוכנת ארכיון מתאימה, בסורק מסמכים מקצועי ומהיר, בתוכנת סריקה חכמה ובמערכת OCR עם אחוז זיהוי גבוה.

הכותב הוא מנהל האתר דוקיומנטס (Documents) –ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, ארכיון דיגיטלי. http://www.documents.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוחאי

דוקיומנטס הוא האתר המוביל בישראל בנושאים:

סריקה, סריקה מהירה, סריקת מסמכים, ארכיון דיגיטלי, ארכיון מסמכים, סריקת תמונות, סריקת שרטוטים, OCR, SCANNER, SCANNIG DOCUMENTS,סריקת מסמכים,תוכנות לניהול,תוכנת ניהול,ניהול מסמכים,ניהול מסמכים תוכנה,תוכנה לניהול מסמכים,תוכנת מסמכים,תוכנות ניהול,בנק מבחנים,תוכנת סריקת מסמכים,תוכנות ניהול מסמכים,סריקת מסמכים,סריקת ספרים, המרת קבצי PDF לוורד,המרת קבצים סרוקים,ארכיון דיגיטלי,סריקה,שירותי סריקה,לשכת סריקה,גיבוי מסמכים,סריקת מסמכים לעסק,שירותי סריקה תל אביב,שירותי סריקת מסמכים,תוכנות לניהול,תוכנת ניהול,ניהול מסמכים,ניהול מסמכים תוכנה,תוכנה לניהול מסמכים,ארכיב,תוכנת מסמכים,תוכנות ניהול,,תוכנת סריקת מסמכים,תוכנות ניהול מסמכים,סריקת,ארכיב דיגיטלי,סופט קופי,תוכנה לסריקת מסמכים,סריקה של מסמכים,השכרת סורק מסמכים,תוכנות סריקה,סורקים,סריקת,ארכיב דיגיטלי,תוכנה ניהול,סופט קופי,תוכנה לסריקת מסמכים,סריקה,שירותי סריקה,קלדנות,סורק מסמכים,תוכנה לאלבום דיגיטלי,תוכנות סריקה,סורקים,,סריקת,בנק מבחנים,תוכנת סריקת מסמכים,לשכת שירות,סריקות,מבחן התאמה,מבחני התאמה, ניהול מסמכים,סריקת מסמכים,ארכיב,סריקת תמונות,חתימה דיגיטלית,סריקה,מסמכים, שירותי סריקה,ארכיון דיגיטלי,תוכנה לסריקת מסמכים,שרותי סריקה,ארכיון מסמכים,תוכנת סריקת מסמכים,סריקת מסמכים,חתימה דיגיטלית,סריקת,חתימה דיגיטאלית,שירותי ארכיון,תוכנה לסריקת תמונות,סורק מסמכים,סריקה,סריקת תמונות,סריקת תמונות ישנות,סורק תמונות,שרותי סריקה,ארכיון אלקטרוני,טיוב נתונים,שירותי סריקה,ארכיב ממוחשב,ניהול מסמכים,סריקת מסמכים,הקלדת מסמכים,סריקת,ארכיון ממוחשב,ארכיון מסמכים,סריקה,סורקי מסמכים,הקלדת נתונים,תוכנה לסריקת מסמכים,ניהול מסמכים תוכנה,סורק מסמכים,תוכנת סריקת מסמכים,סריקת תמונות ישנות,תוכנה לניהול מסמכים,ארכיב,הקלדה,מערכת לניהול מסמכים,תוכנות ניהול מסמכים,סריקת תמונות, ארכיון ממוחשב,חתימה דיגיטלית,ניהול מסמכים,ארכיב ממוחשב,חתימה אלקטרונית,ארכיון מסמכים,סורקים מקצועיים,מערכת ניהול מסמכים,מערכת לניהול מסמכים,סריקת מסמכים, תיוק מסמכים,סורק מסמכים,סורקים,מעקב החלטות,תוכנה לסריקת מסמכים,סריקת,סורק מקצועי, ארכיב, משרד ללא נייר,שרותי סריקה,ארכיון ממוחשב,שירותי ארכיב,תוכנה לניהול ארכיון,תוכנה לסריקת מסמכים,ocr בעברית,שירותי סריקה,סורקי מסמכים,ארכיון דיגיטלי,תוכנת סריקת מסמכים,ניהול מסמכים תוכנה,ארכיב ממוחשב,ניהול מסמכים,שירותי גניזה,ארכיון מסמכים,ארכיון לקטרוני,ארכיב דיגיטלי,תוכנות ניהול,תוכנה לניהול מסמכים,שירותי ארכיון,סורק מסמכים,חתימה אלקטרונית,ניהול מסמכים חינם,תמונות של אלבומים,חתימה דיגיטלית,מערכת לניהול מסמכים,תוכנות ניהול מסמכים,תוכנת ocr בעברית,תוכנת מסמכים,תיוק מסמכים,תוכנת ניהול,שרות מדפסות,סריקת מסמכים,מערכת לניהול ידע,תוכנה לניהול תוכן,זיהוי תווים אופטי,תוכנה לסריקת תמונות,תוכנת ocr, מערכת ניהול מסמכים,תוכנות סריקה,ניהול משרד,שירותי גרפיקה,תוכנה ניהול,תוכנה לניהול משרד,סריקת תמונות,מכונת צילום משולבת,תוכנה לניהול משרד חינם,סריקת,תוכנת ארכיון,סורקים מקצועיים,מכונת צילום,תוכנות לניהול,מערכת ניהול ידע,תוכנת ניהול משרדאחסון מסמכים,תוכנות ניהול חינם,תוכנת ניהול חינם,ניהול משרד ממוחשב,מיקרופילם,מכונות צילום,מערכות ניהול ידע,סריקה,סריקת מערכות,גניזת מסמכים,ocr בעברית חינם,תוכנה להצעות מחיר,ניהול מערכות,ניהול מידע,אלבומים,סורקים,פתרונות ניהול,שירותי it,לניהול,סורק מקצועי,ניהול ידע,סורק תמונות,גניזה,בנק מבחנים, ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת יוחאי
 
ניהול מסמכים – למה כדאי להיות משרד דיגיטלי ללא נייר?
אם אתם מנהלים עסק, חברה או ארגון מכל סוג שהוא ואתם רוצים לצמצם את ההוצאות שלכם ולייעל את המערכת, מן הסתם תעברו על רשימת ההוצאות ותחפשו היכן ניתן לחסוך. אתם תבדקו בספרי החשבונות שלכם ותגלו שאחת ההוצאות שהכי קל לצמצם, מבלי להרגיש פגיעה באיכות העבודה במשרד היא הניירת המשרדית.

ארכיון דיגיטלי – הדרך החכמה לניהול המסמכים שלכם
סריקת מסמכים והסבת מנגנון הנייר למערכת ארכיון דיגיטלי נמצאת בתאוצה בשנים האחרונות ומשרדים רבים מצטרפים מידי יום לארגוני הענק שכבר ביצעו הסבה מלאה למערכות לניהול משרד ללא נייר.
חברות רבות שואפות להיות ירוקות, יעילות וחסכוניות. הן שואפות להיפטר מארכיוני הנייר, מערימות המסמכים והררי הקלסרים.


סריקת מסמכים + ארכיון דיגיטלי = הגיבוי האופטימלי למסמכים בארגון
אם אתה זקוק למערכת ארכיון דיגיטלי איכותית וחכמה מהסוג הטוב ביותר בשוק, עם תמיכה מלאה בעברית. הפתרון הוא בשילוב מערכת מקצועית, ותיקה ואיכותית.
אם יש צורך, מערכת הארכיון הדיגיטלי ניתנת להתאמה לפי דרישתך. אם יש צורך בהתאמות מיוחדות, תוכל לבקש מחברת התוכנה את הפתרון המתאים לצרכים שלך בדיוק.


סריקת מסמכים – איך בוחרים תוכנה לניהול וסריקת מסמכים?
כשאתם בודקים תוכנות סריקה עליכם להגדיר ולאפיין מראש מה יהיו המשימות של תוכנת הסריקה הרצויה. כדי להיכנס לניהול מסמכים, סריקת מסמכים, ארכיון דיגיטלי, מומלץ לבחור תוכנה שתענה על הצרכים והדרישות שלכם.

סריקת מסמכים – איך בוחרים שירותי סריקה באתר הלקוח?
כשאתם מחפשים שירותי סריקת מסמכים ליצירת ארכיב דיגיטלי (ארכיון מסמכים ממוחשב / ארכיון אלקטרוני), מומלץ להיצמד למתכונת הבאה: בין אם מדובר בהליך סריקת מסמכים במשרדי חברתכם או בסריקת מסמכים בלשכת הסריקה (או בכל מקום אחר), יש להגדיר נכון את אופן שירותי הסריקה שמתאימים לכם (הקמת מערכות לניהול משרד ללא נייר מצריכות ידע טכני מתאים ויכולת ניהול מוכח לפרוייקט שכזה).

ניהול מסמכים – איך עושים זאת בקלות ובמהירות?
בהנחה שהפנמת כבר את הצורך במעבר ניהול הידע של הארגון שלך לארכיון דיגיטלי והחלטת שאתה צריך פתרון לניהול מסמכים, אתה צריך לחשוב על אפיון המערכת הרצויה בהתחשב במספר פרמטרים כגון: שיתוף מסמכים בין המשתמשים, הרשאות, הגנה על המסמכים, גיבוי המסמכים, קלות תפעול, יעילות וחסכון בעלויות.

סריקת מסמכים - סריקת מפות – סריקת שרטוטים, איך עושים זאת?
מה אתה עושה כשאתה צריך ליצור לך עותק של מפות ושרטוטים?
מה אתה עושה לאחר שסיימת להשתמש במפות ושרטוטים שקיבלת בגודל A0, ואין לך את קבצי המקור שלהם, רק את הנייר עצמו?


סריקת מסמכים – מי שלא סורק מסמכים, טועה!
סורק המסמכים הראשון הומצא בארה"ב בשנת 1957 ומאז ועד היום שופרה טכנולוגיית הסריקה בקצב מדהים. כל כך מדהים עד כדי כך שכיום ניתן לרכוש סורק מסמכים בסיסי במחיר של כ- 300 ₪ ולקבל יכולת עצמאית של סריקת מסמכים בארגון, בבית או במשרד.
המצאת הסורק וכניסתו לשימוש בכל משרד אפשרה למשרדים ולארגונים להפוך את מסמכי הנייר שלהם לקבצי מחשב הניתנים לשמירה, לעריכה, למשלוח ועוד.


סריקת מסמכים - למה חשוב לבקש הצעת מחיר?
הגישה העולמית להקטין את כמות הנייר המתבזבז בהליכים מסוימים הולכת וצוברת תאוצה גם בארץ. במקום להדפיס או לצלם מסמכים מכל סוג, סורקים את המסמכים ושומרים במחשב. בדרך זו אנו תורמים את תרומתנו לכדור הארץ ומכניסים מהפיכה ירוקה במשרד שלנו.

סריקת מסמכים - איך סורקים מסמכים בפורמט רחב
אם הזדמן לכם להגיע ללשכת שירות או למכון העתקות כדי להזמין שרטוטים אדריכליים, מפות או פוסטרים. לבטח ראיתם את המכשור הגדול המתאים לצילום והדפסת מסמכים בפורמט רחב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI