דף הבית עסקים יבוא ויצוא רילוקיישן: לא חסרות סיבות
רילוקיישן: לא חסרות סיבות
אביב יועצים 18/02/11 |  צפיות: 3018

תל אביב היא מעיין בועה בתוך הארץ שלנו. עיר קוסמופוליטית, שבו אדם יכול להתלבש איך שבא לו, לדבר איך שבא לו. אדם יכול להיות "אוונגרדי" (מילה מתוך הלקסיקון התל אביבי) כאוות נפשו והסביבה התל אביבית תקבל אותו פחות או יותר בהבנה. נכון שכבר ארבע שנים מוסיפים נתיב לרחוב אבן גבירול. נכון שלוקח חצי שעה לנסוע מרחוב אלנבי לרחוב דיזינגוף בשעות השיא. נכון שלוקח שלוש שעות לחפש חנייה. תגידו מה שתרצו – אבל תל אביב היא עיר סובלנית להפליא. זאת עיר שאתה יכול לאכול פיתות בשיינקין בפסח בלי לחשוש שיזרקו עליך אבנים. זאת עיר שאתה יכול לצאת מהארון וללכת חבוק עם בן הזוג שלך מבלי לדאוג שיהרגו אותך כמה ערסים ברחוב. זאת עיר שדואגת לחיות הרחוב שלה, מאכילה, מעקרת, מחסנת, ובסובלנות זאת היא בעצם מצמצמת את שיעורי הילודה של גורי חתולים וכלבים עזובים ונטושים. זאת עיר שסובלנית לאמנים בוהמיים, שלא מצאו את מקומם במקום אחר. עד כאן הכול בסדר. מקום סובלני, נחמד. אבל ברגע שתתחיל לצאת מהבועה התל אביבית, תבינו למה אני ועוד המון אנשים כאן בארץ, רוצים כבר לעשות רילוקיישן.

ככל שמתרחקים מתל אביב, כך מגלים יותר שנאה, יותר אלימות בערים ובפרברים השונים. זו אחת הסיבות שאני רוצה לעשות רילוקיישן. אני רוצה לעבור למדינה שלא מסתובבים בה ילדים שיכורים בני 12 בלילה שמטיילים בפארקים ומחפשים איזה קורבן להעיף לו מכות רצח. אני רוצה לעשות רילוקיישן למקום שבו אנשים לא נוסעים כמו מטורפים. אני רוצה לעוף מכאן בגלל כל הפסיכופטים שחותכים בכביש, ואם היו יכולים היו מפעילים סילונים וטסים מעל האוטו שלי. אני רוצה לעשות רילוקיישן כי אני לא באמת מרגישה שיש מישהו כאן שמגן עלינו מפני כל הרוע והאלימות המשתוללת הזו, ובטח לא המשטרה האדישה. אני רוצה לעשות רילוקיישן למקום שבו אנשים מדברים זה לזה במקום לצרוח אחד על שני.

אני רוצה לעשות רילוקיישן למקום שבו יכבדו אותי בגלל שאני בנאדם ישר, עדין הליכות וסובלני, ולא יבוזו לי ויתייגו אותי בתור "פראיירית" כי אני לא נוסעת כמו בהמה בכביש, לא צועקת, לא מרימה את הקול ולא נדחפת בתור לרופא. אני רוצה לעשות רילוקיישן למקום קוסמופוליטי, שבו אנשים יכולים ללבוש מה שבא להם ולא ללכת עם תלבושת אחידה, שהיא בעצם אופנה המונית, עלובה וחסרת השראה שכופה את עצמם על כולן.

אני רוצה לעשות רילוקיישן למקום שבו הכול שקט. הכול נחמד. רגוע. אני רוצה לעשות רילוקיישןכי אני רוצה לחנך את הילדים שלי לערכים של יושר, הגינות וטוב לב, ולא לגדל אותם להיות פראי אדםכדי שיצליחו לשרוד איך שהוא בקיום הישראלי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI