דף הבית עסקים יבוא ויצוא שילוח בינלאומי: מה צריך לדעת?
שילוח בינלאומי: מה צריך לדעת?
אביב יועצים 08/03/11 |  צפיות: 2835

בעולם הבינלאומי של היום בו יש מעבר ותנועה של אנשים, סחורה ומידע לעיתים תמצאו את עצמכם נזקקים לשירותים של חברה של שילוח בינלאומי. בין אם מדובר ברי לוקיישן מהעבודה, המצריך את מעבר כל מטענך האישי למדינה אליה שולחים אותך, או בין אם מדובר בהעברת סחורה למטרות עסקיות – חברה של שילוח בינלאומי תעשה עבורך את העבודה. אבל לא כל חברה הפועלת היום בשוק היא חברה אמינה, בעלת וותק ניסיון והמלצות. בתחום של שילוח בינלאומי, הרבה יותר מתחומים אחרים, כל אלו נדרשים כדי להעביר את הסחורה בשלום ובבטחה ללא שתיפגם או תתעכב בדרך. המידע הבא מיועד לתת לך הכרות ראשונית עם התחום של שילוח בינלאומי כדי שתוכל/י בהמשך לבחור חברה של שילוח בינלאומי. המידע נכתב בלשון זכר אך הוא מיועד לנשים וגברים כאחד.

  1. חוזה חתום – לפני שאתם מתחילים לעבוד עם חברה של שילוח בינלאומי לצורךרילוקיישן או העברת סחורה, חתמו על חוזה וודאו שאתם מבינים את כל הסעיפים.בשום אופן אל תסכימו לעבוד ללא חוזה חתום, ושקלו לנתק כל מגע עם חברה המציעהלכם זאת.
  2. אריזה נכונה- זהו שירות שהחברה של שילוח בינלאומי אמרוה לתת לכם. האחריות שלהעברת הכבודה האישית או הסחורה למדינת היעד שלה, היא של החברה של שילוחבינלאומי. פעמים רבות נזק הנגרם לכבודה או סחורה נובע מאריזה לא נכונה. אםמדובר ברילוקיישן,דעו כי נציגי החברה אמורים לבוא לביתכם ולארוז את כל מטענכם– החל מהריהוט וכלה בכלי המטבח. אל תנסו לעשות זאת בעצמכם כדי לחסוך כסף, זהפשוט לא משתלם. באשר לסחורה של בעל עסק, כידוע החברה של שילוח בינלאומי תארוזעבורך את כל הסחורה ותחסוך לך זמן ואנרגיות בעשותה כן.
  3. אחסון – שירות נוסף שחברה של שילוח בינלאומי אמורה לתת במידה ותרצוהוא אחסון הכבודה או הסחורה במחסני החברה עד ליום השיגור לחו"ל. פעמיםרבות כאשר אתה עושה רילוקיישן, נוח יותר לעזוב את הדירה הנוכחית ולגור עדלמעבר אצל משפחה או בבית מלון. במקרה כזה, החברה של שילוח בינלאומי תאחסןעוברך את הכבודה האישית כחלק מהעסקה ביניכם. אם אתה בעל עסק, יתכן וישתלם לךלשכור את שירותי האחסנה של החברה של שילוח בינלאומי באופן קבוע במהלך השנה,במיוחד אם מחסני חברת השילוח מתאימים יותר מהמחסנים הנמצאים בבעלותך. כמו כןוודא כי האחסון מתאים לסוג הסחורה שלך, במיוחד אם אתה עוסק בסחורה כמו מזון,תרופות וקוסמטיקה.
  4. אמצעי השילוח – ביום השיגור לחו"ל יבואו אנשי החברה של שילוחבינלאומי ויעמיסו את הסחורה על משאיות ומשם לנמל המתאים בהתאם למה שקבעתםמראש. הדרכים להעברת סחורה יכולים להיות ימיים, אווירים או יבשתיים. הרבהמהמסחר של ישראל הוא עם אירופה ולכן האמצעים הם ימיים או אווירים. לכל אחתמהדרכים הללו יש תקנות שונות, מיסים שונים ומילוי טפסים ייחודי. וודאו כיהחברה של שילוח בינלאומי מבינה בכל אחד מהתחומיםהללו.
  5. דיוק בלוח זמנים- נושא זה חשוב במיוחד אם אתה בעל עסק. מטרת השילוח בסופו של דבר הוא להעביר סחורה ללקוחות אחרים בחו"ל , ולכן ההקפדה על לוח זמנים חיונית לתפקוד העסק שלך (כידוע, במיוחד מול האירופים), כל עיכוב פוגע לא רק בכיס שלך אלא גם בשם הטוב שלך, וכאמור טוב שם טוב משמן טוב. בנוסף, אם אתה בעל עסק העוסק במשלוחי מוצרי מזון או תרופות חשוב עוד יותר הדיוק של החברה של שילוח בינלאומי, היות ולמוצריך יש תאירך הפוגה. אם מדובר ברילוקיישן, עיכוב ואיחור עלולים לגרום לך חוסר נוחות גדול, והתחלה ברגל הלא נכונה.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI