דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים בניית אתר פורום
בניית אתר פורום
מתן מקבי 20/03/11 |  צפיות: 3268

יש גם עסקים וחברות שמחליטים על בניית אתר אינטרנט הכולל בתוכו פורום שיהיה אמצעי שיסייע לקידום האתר, משום שבפורום יש כל הזמן עדכון של תכנים חדשים שחלקם מגיע מבעלי האתר וחלקם מגיע מהגולשים, בזכות התכנים החדשים זוכה האתר לדירוג גבוה ע"י מנועי החיפוש אשר אוהבים ומעריכים אתר שיש בו עדכון תכנים בתדירות גבוהה.

בניית אתר פורומים מתבססת בד"כ על המודל העסקי של רווחים שיגיעו מפרסומות, בעל אתר של פורומים מקווה שככל שתהיה באתר שלו תעבורת גולשים גבוהה יותר כך יהיו יותר עסקים וחברות שירצו לפרסם באתר הפורומים שלו.

יש היום סוגים שונים של פורומים באינטרנט ניתן לציין שני סוגי פורומים פופולאריים שהם:

פורום פתוח – פורום פתוח הוא פורום חופשי שבו הגולשים יכולים לכתוב את התגובה שלהם או ההודעה שלהם ככל העולה על רוחם, אין אף אחד שבודק מה נכתב בהודעה , והאחריות על התוכן שנכתב מוטלת על כותב ההודעה בלבד. 
החיסרון של פורום כזה הוא העובדה שהתוכן שמפורסם במקרים רבים הוא תוכן רדוד, בלתי הולם לא מקצועי ולא איכותי ובמקרים רבים מתפרסם בפורום כזה תוכן פרסומי ושיווקי שאינו מתאים כלל לפורום ולתחום העיסוק שלו.

פורום הנמצא תחת פיקוח של מנהל פורום- פורום כזה הוא פורום שההודעות מתפרסמות בו מיד לאחר שהן נכתבו ע"י הגולשים, אולם מנהל הפורום עובר מדי פעם על התוכן ומוחק את ההודעות שאינן מתאימות לפורום או שנכתבו שלא בהתאם לתקנות ולנהלים של הפורום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מתן מקבי


 


מאמרים נוספים מאת מתן מקבי
 
חומרי יצירה- להעביר את החופש בכיף
החופש הגדול כבר כאן ואיתו מגיע השעמום הגדול. ילדים רבים מאבדים את סבלנותם, עם או בלי קייטנה, ויש צורך למצוא עבורם עיסוקים כדי לשמור על השפיות בבית. אחד הפתרונות הטובים והיצירתיים ביותר הם לקנות לילדים חומרי יצירה ולתת להם להתעסק איתם, ליצור יצירות אמנות, לשחק, ולהעביר את הזמן בכיף.

בניית אתר פורום
יש לא מעט עסקים וחברות שמחליטים על בניית אתר הכולל בתוכו פורום שדרכו הם יספקו מידע מקצועי בתחום העיסוק שלהם, המידע המקצועי המוצג בפורום מעניק לחברה מוניטין של חברה מקצועית ואמינה, וקהילת הגולשים הנכנסת לפורום רואה בחברה חברה בעלת ידע מקצועי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI