דף הבית בניין ואחזקה ריהוט על מזרוני קינג קויל
על מזרוני קינג קויל
רן אברהם 03/04/11 |  צפיות: 4695

המזרון המוביל בסדרה של מזרוני קינג קויל הכוללת את טכנולוגיית Lyocell Vital - חומר טבעי המשולב בסיב הסרוג של כיסוי מזרון איכותי, דוחה אבק ועובש ומתאיםמאד לאלו הסובלים מאלרגיות.

לכן מזרוני קינג קויל נועדו במיוחד לסובלים מאלרגיות ולפתרון כמעט כללי של הבעיה הלא נעימה זו שסובלים ממנה כמחצית מהאנשים הקונים מזרון איכותי.

שכבות משולבות בתהליך תפירה איכותי ופרוסות תחת מצע השכיבה העליון, "קירות" וחגורות תמיכה עשויות פוליאוריתן מוקצף לחיזוק ושימור המזרן ושכבת "ספוג ביצים" למניעת לחצים. המזרן יכול להגיע בעובי משתנה  ע"מ להתאים עצמו לגובה המיטה, דבר המאפשר  קימה וישיבה נוחים מאד.

מזרנים מסוימים כמו מזרוני קינג קויל מגיעים עםמרכז בריאותי- שהוא איזור במרכז המזרון הנותן תמיכה רבה יותר לעמוד השדרה ושומר על דרגת קושי קבועה בעוד שאזורים אחרים של המזרון הם רכים הרבה יותר. ישנם מזרנים העשויים בטכנולוגיה מתקדמת, בהם המשתמש יכול לכוונן  את תנוחה השינה על ידי שינוי תנוחתו של המזרן, לשלוט על דרגת הקושי, להפעיל מנגנוני עיסוי המובנים בתוך המזרון ואפילו לשנות את הטמפרטורה.

ישנו גם לדוגמא מזרן אורטופדי חסר קפיצים לחלוטין-זהו מזרן אלסטי המותאם באופן אישי לצרכן. מזרונים אלו בנויים מליבות פוליאוריטן מוקצף (סוג של ספוג) קשיח ועליו שכבות רכות יותר על מנת להגיע לנוחות האופטימלית. שכבות הנוחות העליונות מתחלקות גם כן לשלוש: ספוג לבן – פשוט ורך, שכבת לטקס- סוג של גומי גמיש וקפיצי , והסוג השלישי נקרא ויסקו אלסטי. שתי השכבות האחרונות אשר באות במגע עם גופנו, משפיעות על נקודות הלחץ בגוף , באופן נקודתי, ומפזרות את הלחץ שמפעיל גופנו על המזרן ובכך תורמות לאיזון הגוף בזמן שנתינו.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן אברהם


 


מאמרים נוספים מאת רן אברהם
 
שמלת כלה
22/02/12 | חתונות
כיצד מוצאים שמלת כלה המתאימה ביותר בין שפע השמלות? הנה מספר עצות יעילות שיעזרו לך בבחירתך בשמלה הנכונה.

מזרוני פולירון -כי מגיע לך הטוב ביותר
16/06/11 | ריהוט
חברת פולירון כחברה מובילה בשוק, מציעה לקהל לקוחותיה ולציבור הרחב מגוון מזרונים בעלי טכנולוגיות מתקדמות.

הסרת קעקועים -כי יש פתרון לעור חלק
לפעולה כמו הסרת קעקועים מספר שיטות. הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים באמצעות שיוף איזור הקעקוע, הסרת קעקועים באמצעות התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול תלויות במספר גורמים

מהי הדברה
שיטת ההדברה הנפוצה ביותר ברחבי העולם היא שיטת הדברה כימית. בהדברה כימית ישנם חומרים כימיים קטלניים ורעילים מאוד עבור מזיקים כאלו ואחרים, ומעטים המקרים בהם המזיקים נשארים בחיים. מכיוון שהדברה כימית היא מסוכנת, יש לפנות לחברה מקצועית שתבצע את העבודה הזו. החומרים המצויים בהדברה כימית יכולים לגרום לנזק עבור בעלי חיים כמו חיות מחמד, נזק לצמחייה ואף נזק לנו בני האדם.

קלנועיות -יתרונות וחסרונות
16/05/11 | רכב
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה

הסרת קעקועים
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מרפאת שיניים בחיפה
01/05/11 | רפואה
צוות מרפאת שיניים בחיפה מורכב ממומחים ומרופאים ממספר דיסציפלינות בתחום רפואת השיניים, אשר הידע המשותף לכולם מיושם בצוותא על מנת לתכנן ולבצע תכניות טיפול המותאמות באופן אישי לפי הצרכים המיוחדים של כל מתרפאת ומתרפא.

על מזרוני קינג קויל
03/04/11 | ריהוט
מזרוני קינג קויל נועדו במיוחד לסובלים מאלרגיות ולפתרון כמעט כללי של הבעיה הלא נעימה זו שסובלים ממנה כמחצית מהאנשים הקונים מזרון איכותי.

אודות ריהוט גן
22/03/11 | גינון
ישנם שיטות רבות בעיצוב גינות בתחום ריהוט גן , שיעזרו לכם לעודד את המבקרים לנוע בצורה מסוימת ואף להכיר את הנוף המחמיא ביותר לגינה שלכם.

אופני הרים מול קלנועיות
22/03/11 | רכב
יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI