דף הבית תחבורה ורכב שילוח בין-לאומי שילוח בינלאומי: מפה לשם, ובחזרה
שילוח בינלאומי: מפה לשם, ובחזרה
אביב יועצים 26/06/11 |  צפיות: 3330

שילוח בינלאומי הינו תחום שהתפתח והתרחב מאוד בשנים האחרונות. כדי לייצא או לייבא סחורות, וכדי להוביל חפצים או תכולת בית מישראל לחו"ל - יש להשתמש בשירותי שילוח בינלאומי. באמצעות חברות שילוח בינלאומי ניתן כיום להעביר מטענים מסוגים ובגדלים שונים כמעט לכל מדינות העולם. חברת שילוח בינלאומי תדאג שהמשלוח יגיעו ליעדו תוך זמן סביר וללא כל פגע.

חברות שילוח בינלאומי מקצועיות ומנוסות מפעילות היום מערך לוגיסטי מורכב ומשוכלל ביותר. בכל חברת שילוח בינלאומי מקצועית יש יועץ המספק ללקוחות את כל המידע החשוב מבחינה תכנונית, מעשית ובירוקרטית - החל משלב האריזה, דרך שלב השינוע, וכלה בשלב ביצוע ההליכים הנדרשים מול רשויות המכס במדינת היעד (במקרה של יצוא) או בארץ (במקרה של יבוא).

חברות שילוח בינלאומי רבות מספקות מגוון שירותים ומלוות את הלקוח לכל אורך הדרך - מהכנת ניירת המטען, הזמנה בחברת התעופה או חברת הספנות, שירותי אריזה, אחסנה, המכלה, שינוע, ביטוח (במקרה של אובדן או נזק למטען), טיפול בדוקומנטציה ומכתבי אשראי (בארץ ובחו"ל), שחרור מהמכס, טיפול בניירת מול הרשויות והגופים הרלוונטיים כגון מכון התקנים או משרד התקשורת (במשלוחי יבוא), ומעקב צמוד עד למסירת המטען.

יש חברות שילוח בינלאומי המתמחות באספקת שירותים לוגיסטיים ייחודיים המתאימים לצרכים הייחודיים של כל לקוח, סוג המטען שלו ואופן שינוע המטענים שלו בארץ ובחו"ל. חברות אלה מספקות פתרונות הובלה למטענים חריגים או רגישים במיוחד. במקרה הצורך, מפעילות חברות אלה גם שירותי שילוח בין מדינות ברחבי העולם.

רוב הפעילות של חברות שילוח בינלאומי מרוכזת בדרך כלל במשרד הראשי, כשהמשרד המשני נמצא במסוף המטענים הימי ו/או האווירי לצורך טיפול במטענים ובתהליכי היבוא או היצוא. חברות שילוח בינלאומי המשנעות מטענים לחו"ל פועלות גם באמצעות סניפים וסוכנים במדינות היעד.

אם אתם שולחים את חפציכם למקום מגוריכם החדש באמצעות שילוח בינלאומי, חשוב לזכור מספר פרטים אשר יבטיחו את הגעת החפצים בשלום. ראשית כל, חשוב לרכוש ביטוח מטען למקרה ויקרה משהו בלתי צפוי בדרך. חברות שילוח בינלאומי כוללות לרוב ביטוח זה במחיריהן. בנוסף, חשוב לקבל מספר טלפון בו תוכלו לברר מה מצבו של המשלוח והיכן הוא נמצא, בכדי להישאר בשליטה. כדאי מאוד לבחור בזהירות את החברה שתבצע עבורכם את השילוח כדי שתוכלו ליהנות מהניסיון והידע של החברה. זוהי הדרך הטובה ביותר לזכות בשלוות נפש בנוגע למטענים השונים שלכם ולקשר שלכם עם עסקים אחרים בארצות אחרות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI